Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=засоби реклами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
659.1(075.8)
Д40


    Джефкінс, Френк.
    Реклама [] = Advertising : практ. посіб. / Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 4-те вид. - Київ : Знання, 2001. - 455 с. - Літ.: с. 431-455 . - ISBN 966-620-053-8 : 19.11 грн.
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
Кл.слова (ненормовані):
спонсорство -- копірайтинг -- засоби реклами -- стимулювання збуту -- реклама поштою -- контактна реклама -- фірмовий стиль -- дизайн і макет -- виставки -- рекламне агентство -- корпоративна реклама -- кадрова реклама -- рекламна діяльність -- індустріальна реклама -- рекламне агенство -- торговельна реклама -- рекламні дослідження -- роздрібна реклама -- рекламодавець -- фінансова реклама -- онлайн реклама -- рекламна кампанія -- відділ реклами
Анотація: Організація реклами, ринки збуту продукції, забезпечення і проведення рекламної кампанії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ядін, Деніел \ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1)
Знайти схожі

2.
659.1(075.8)
Д40


    Джефкінс, Френк.
    Реклама [] = Advertising : практ. посібник / Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна ; пер. з 4-го англ. вид. О. О. Чистякова. - 2-ге укр. вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2008. - 566, [2] с. : рис., табл. - Дод.: с. 544-565. - Л-ра: с. 545-548. - Cлов.-довід.: с. 549-562. - Покажч. термінів.: с. 563-565. - ISBN 978-966-346-459-6 : 74.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламні витрати -- рекламные расходы -- відділ реклами -- отдел рекламы -- рекламне агентство -- рекламное агентство -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- масова реклама -- массовая реклама -- індустріальна реклама -- индустриальная реклама -- торговельна реклама -- торговая реклама -- роздрібна реклама -- розничная реклама -- фінансова реклама -- финансовая реклама -- кадрова реклама -- кадровая реклама -- медіа-агенства -- медиа-агенства -- засоби реклами -- средства рекламы -- преса -- пресса -- радіо -- радио -- телебачення -- телевидение -- кіно -- кино -- зовнішня реклама -- наружная реклама -- спонсорство -- пряма розсилка -- прямая рассылка -- рекламний лист -- рекламное письмо -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- виставки -- выставки -- копірайтинг -- копирайтинг -- рекламний текст -- рекламный текст -- типографіка -- типографика -- корпоративна реклама -- корпоративная реклама -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- рекламні дослідження -- рекламные исследования -- рекламна етика -- рекламная этика
Анотація: Організація реклами, пошук ринків збуту продукції, забезпечення її просування на ринку і проведення рекламної кампанії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чистяков, О. О. \пер.\; Ядін, Деніел \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
659.1(075.8)
Б 76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 200, [10] с. : табл., фото. - Л-ра: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 36.00 грн
УДК
ББК 65.42-80я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- эволюция рекламы -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- класифікація реклами -- классификация рекламы -- медіа-реклама -- медиа-реклама -- стимулювання сбуту -- стимулирование сбыта -- характеристика реклами -- характеристика рекуламы -- організація реклами -- организация рекламы -- ефективність реклами -- эффективность рекламы -- оцінка синергетичного ефекту -- оценка синергетического эффекта -- виробник реклами -- производитель рекламы -- засоби реклами -- средства рекламы -- бізнес-реклама -- бизнес-реклама -- бренд -- стимулювання збуту -- стимурирование сбыта -- купонаж -- паблік рилейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- закон України "Про рекламу"
Анотація: Використання комунікаційних інструментів в Україні, їх планування і застосування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, Юлія Миколаївна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

4.
332(73)
С97


    Сэндидж, Чарльз.
    Реклама: теория и практика [] = Advertising Theory and Practice / Ч. Г. Сэндидж, В. Фрайбургер, К. Ротцолл ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вст. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Прогресс, 1989. - 630 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 591-597. - Слов.: с. 598-619. - Указ. имен: с. 620-622. - Предм. указ.: с. 623-627. - ISBN 5-01-001066-6 : 3.30 р.
УДК
ББК 65.9 (7СПО)
Рубрики: Реклама--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
види реклами -- виды рекламы -- споживач -- потребитель -- засоби реклами -- средства рекламы -- бюджет реклами -- бюджет рекламы -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность
Анотація: Технологии рекламной деятельности, рекомендации творческого подхода к созданию рекламных объявлений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фрайбургер, Вернон; Ротцолл, Ким; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\; Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

5.
659:334](075.8)
С32


    Серегина, Т. К.
    Реклама в бизнесе [] : учеб. пособие / Т. К. Серегина, Л. М. Титкова ; [под общ. ред. Л. П. Дашкова] ; Информ.-внедренческий центр "Маркетинг". - Москва : Маркетинг, 1995. - 112 с. : рис., табл., формы. - (Библиотека делового человека). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Прил.: с. 87-111. - ISBN 5-86980-055-2 : 178000.00 крб
УДК
ББК 65.421
Рубрики: Реклама--Бізнес--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
реламный бизнес -- рекламний бізнес -- средства рекламы -- засоби реклами -- рекламный маркетинг -- рекламний маркетинг -- рекламные услуги -- рекламні послуги
Анотація: Раскрыты роль и место рекламы в бизнесе, предложена методика составления рекламной программы, даны рекомендации по выбору средств рекламы, созданию рекламного текста и определению эффективности рекламы. Обобщен зарубежный опыт использования рекламы в бизнесе.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Титкова, Л. М.; Дашков, Л. П. \ред.\; Информационно-внедренческий центр "Маркетинг"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
659
К83


    Кромптон, Аластер.
    Мастерская рекламного текста [] = The craft of copywriting / А. Кромптон ; [пер. с англ. Б. В. Субботина] . - Тольятти : Изд. Дом Довгань, 1995. - 256 с. : фот. - ISBN 5-88731-006-5 : 11.76 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Рекламний бізнес--Технології--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламный бизнес -- разработка рекламы -- розробка реклами -- типы рекламы -- типи реклами -- стратегия рекламы -- стратегія реклами -- приемы рекламы -- засоби реклами -- рекламные фильмы -- рекламні фільми -- реклама красоты -- реклама красоти -- текстовый блок рекламы -- текстовий блок реклами -- рекламное объявление -- рекламна об'ява -- реклама розничной торговли -- реклама роздрібної торгівлі -- реклама финансовых услуг -- реклама фінансових послуг -- реклама трудоустройства -- реклама працевлаштування -- реклама медицинского страхования -- реклама медичного страхування -- реклама юридических услуг -- реклама юридичних послуг -- реклама посылочной торговли -- реклама посилочної торгівлі -- рекламирование фирмы -- рекламні фірми -- реклама ассортимента -- реклама асортименту -- рекламные ролики -- рекламні роліки
Анотація: Стратегия и приемы рекламы, функции рекламных специалистов в рекламном агентстве, ценные советы и предупреждения, уникальный взгляд на работу рекламного агентства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Субботин , Б. В. \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)