Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=004.738.5:339.138<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
004.738.5:339.138
М75


    Молодов, Владимир Владимирович.
    Жми на деньги! Активные продажи в социальных сетях [] / Владимир Молодов. - М. [и др.] : Питер, 2014. - 160 с. : ил. - (іБизнес). - ISBN 978-5-496-00683-5 : 187.00 грн
УДК
ББК 32.973я73
Рубрики: Інтернет--Соціальні відносини--Інформаційні послуги--Навчальні видання
   Малий бізнес--Ком'ютерні технології--Використання--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
рекламная компания -- рекламна компанія -- рекламные послания -- рекламні посилання -- дизайн -- формат контента -- предпродажная подготовка сообщества -- передпродажна підготовка співтовариства -- Digital-персонаж -- хештеги -- ядерные продажи -- ядерні продажі -- продажа сложных услуг -- продаж складних послуг -- план продвижения бизнеса -- план просування бізнесу
Анотація: Социальные сети главный маркетинговый тренд малого бизнеса, с помощью которого сможете не только отбить напор конкурентов, но и пойти в атаку, получив высокие продажи.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
004.738.5:339.138
У77


    Успенский , Игорь.
    Интернет как инструмент маркетинга [] / Игорь Успенский . - Санкт-Петербург : БХВ-Санкт-Петербург, 2000. - 256 с. : рис. - Глоса.: с. 239-0250. - Лит.: с. 251-252. - Предм. указ.: с. 253-254. - ISBN 5-8206-0069-X : 14.60 грн
УДК
ББК 32.973.202 + 65.050.24
Рубрики: Internet мережа--Використання--Популярні видання
   Інтернет-технології--Використання--Популярні видання

   Електронна пошта--Використання--Популярні видання

   Маркетинг--Інтернет-технології--Україна--Популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
история Internet -- історія Internet -- ресурсы Internet -- ресурси Internet -- Web-серверы -- Web-сервери -- коммуникационные среды Internet -- комунікаційне середовище Internet -- глобальный электронный рынок -- глобальний електронний ринок -- концепция маркетинга -- концепція маркетинга -- определение целей -- визначення цілей -- рекламы Web-сервера -- реклами Web-сервера
Анотація: Характеристики Internet, ее пользователей, приведена классификация Web-серверов, этапы построения системы маркетинга предприятия Web-серверов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)