Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ілляшенко, С. М.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.
658.8(075.8)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191. - ISBN 966-364-282-3 : 024.20 грн, 027.60 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- вивчення споживачів -- изучение потребителей -- місткість ринку -- ёмкость рынка -- дослідження продукту -- исследование продукта -- опитування -- опрос -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- реклама -- реклама -- анкетування -- анкетирование -- прогнозування -- прогнозирование -- класифікація споживачів -- классификация потребителей -- експерти -- эксперты -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда
Анотація: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Баскова, М. С.; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
658.8
М 27


   
    Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку [] / за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2006. - 728 с. : табл. - Бібліогр.: с. 724-725. - ISBN 966-680-298-8 : 083.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Управління економікою
   
Кл.слова (ненормовані):
Брендинг -- Брендинг -- Інноваційна політика -- Инновационная политика -- Інноваційний розвиток -- Инновационное развитие -- Інноваційний продукт -- Инновационний продукт -- Инноваційний ризик -- Инновационный риск
Анотація: Управління інноваційним розвитком на макро- та мікрорівнях.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С.М. \ред.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
М 26


   
    Маркетинг для магістрів [] / за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2008. - 928 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Алф. покажч.: с. 907-927. - ISBN 978-966-680-367-5 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- комерційне підприємництво -- коммерческое предпринимательство -- інноваційна політика -- инновационная политика -- споживачі -- потребители -- некомерційний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- якість продукції -- качество продукции
Анотація: Теоретичні й методичні засади фахових дисціплін, які входять до навчальної програми підготовки фахівців з маркетингу освітньо-кваліфікаційних рівнів "спеціаліст" і "магістр".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С.М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
338.242(075.8)
Б 59


   
    Бізнес-адміністрування: магістерський курс [] / за ред.: Л. Г. Мельника, С. М. Ілляшенка, І. М. Сотник = BUSINESS ADMINISTRATION: MASTER'S COURSE / Leonid Melnyk, Sergiy IIIyashenko, Iryna Sotnyk : підручник для студ. вищ. навч. закл. - Суми : Унів. кн., 2009. - 896 с. : табл., граф. - Глосарій: с. 862-888. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-394-1 : 150.00 грн
УДК
ББК 65.050.0я73 + 65.09я73
Рубрики: Бізнес--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством -- управление предприятием -- історія менеджменту -- история менеджмента -- управлінські рішення -- управленческие решения -- планування -- планирование -- лідерство -- лидерство -- управлінський контроль -- управленческий контроль -- операційний менеджмент -- операционный менеджмент -- проектний менеджмент -- проектный менеджмент -- финансовый менеджмент -- фінансовий менеджмент -- фінансове прогнозування -- финансовое прогнозирование -- інвестиційний менеджмент -- инвестиционный менеджмент -- діагностика фінансів підприємства -- диагностика финансов предприятия -- маркетинг -- ціноутворення -- ценообразование -- маркетинговий менеджмент -- менеджмент маркетинга -- брендинг -- ресурсовикористання -- ресурсоиспользование -- маркетинг інновацій -- маркетинг инноваций -- інноваційні проекти -- инновационные проэкты -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность
Анотація: Дослідження чинників розвитку фірм, внутрішніх та зовнішніх, надається увага механізмам управління підприємницькою діяльністю.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, Л. Г. \ред.\; Ілляшенко, С. М. \ред.\; Сотник, І. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
658.5
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Управління портфелем замовлень науково-виробничого підприємства [] : монографія / С. М. Ілляшенко, О. М. Олефіренко ; [за заг. ред. С. М. Ілляшенка]. - Суми : Унів. кн., 2008. - 272 с. : табл., граф. - Дод.: с. 252-271. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-388-0 : 40.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Інноваційне підприємство--Економіка--Наукові видання
   Інноваційний менеджмент--Наукові видання

   Підприємства--Управління--Наукові видання

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна політика підприємства -- инновационная политика предприятия -- управління інноваційною діяльністю -- управление инновационной деятельностю -- інноваційний процес -- инновационный процес -- маркетинг інновацій -- маркетинг инноваций -- товарна інноваційна політика -- товарная инновационная политика -- управління портфелем замовлень -- управление портфелем заказов -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- інноваційний розвиток економіки -- инновационное развитие экономики -- діагностика ринкового потенціалу -- диагностика рыночного потенциала
Анотація: Досліджуються методологічні та теоретико-методичні проблеми управління на ринкових засадах товарною інноваційною політикою сучасного промислового підприємства в руслі концепції інноваційного розвитку. Головну увагу приділено проблематиці формування організаційно-економічного механізму управління портфелем замовлень малих та середніх науково-виробничих підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Олефіренко, О. М.; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
М26


   
    Маркетинг: бакалаврський курс [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2009. - 1134 с. : табл., граф. - Дод.: с. 1077-1106. - Глосарій: с. 1107-1133. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-477-1 : 150.00 грн, 168.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
теорії маркетингу -- теории маркетинга -- проблеми маркетингу -- проблемы маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- товарознавство -- товароведение -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- логістика -- логистика -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- ризики в маркетингу -- риски в маркетинге -- маркетинг в антикризовому менеджменті -- маркетинг в антикризовом менеджменте
Анотація: Теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у вищих навчальних закладах у рамках бакалавратури зі спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
330.131.7(477)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Управління екологічними ризиками інновацій [] : [монографія] / С. М. Ілляшенко, В. В. Божкова ; [за ред. С. М. Ілляшенка]. - Суми : Унів. кн., 2004. - 214 с. : граф., табл. - Дод.: с. 175-199. - Л-ра: с. 200-213. - ISBN 966-680-157-4 : 22.40 грн, 20.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)28-2
Рубрики: Екологія--Ризики--Управління--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
екологізація інновацій -- экологизация инноваций -- оцінка ризику -- оценка риска -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційний проект -- инновационный проект -- оцінка збитків -- оцека ущерба -- моделі економічного розвитку -- модели экономического развития -- природоохоронні заходи -- природоохранные мереприятия -- мотиви інвестування -- мотиви инвестирования -- екологоінноваційний бізнес -- экологоинновационный бизнес -- управление проектами -- управління проектами -- інвестування інновацій -- инвестирование инноваций -- оцінка фінансової стійкості -- оценка финансовой стойкости -- аналіз ризиків -- анализ рисков -- експертні оцінки -- экспертные оценки -- вартісна оцінка ризиків -- стоимостная оценка рисков -- економічна безпека підприємства -- экономическая безопасность предприятия -- фінансування природоохоронної діяльності -- финансирование природоохранной деятельности -- охорона природного середовища -- охрана окружающей среды
Анотація: Основи багатогранного аналізу, урахування і управління екологічними ризиками інноваційних проектів у транзитивній економіці.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Божкова, В. В.; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 5
ВВ (1), ЧЗ (3), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (3), ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
Шифр: apek/2010/12
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текст] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2010р. N 12
Зміст:
Кириченко, О. А. Концептуальні засади формування системи економічної безпеки в умовах глобалізації / О. А. Кириченко, В. Г. Алькема. - С.6-18. - Л-ра в кінці ст.
Кічурчак, М. В. Інструментарій дослідження процесів виробництва суспільних товарів у національній економіці / М. В. Кічурчак. - С.19-25
Кл.слова: Л-РА В КІНЦІ СТ.
Бурлака, В. Г. Світовий газовий сектор і газотранспортна система України / В. Г. Бурлака. - С.26-32. - Л-ра в кінці ст.
Андріанова, І. І. Економічний аналіз енерго- і ресурсозберігаючих інновацій для теплової енергетики / І. І. Андріанова. - С.33-44. - Л-ра в кінці ст.
Голляк, Ю. Б. Державна промислова політика як формування міжнародної міжгалузевої взаємодії / Ю. Б. Голляк. - С.45-54. - Л-ра в кінці ст.
Нездойминога, Е. А. Анализ сырьевой базы перерабатывающих предприятий и рынка товаров плодоовощной консервации / Е. А. Нездойминога, М. В. Шарко. - С.55-62. - Л-ра в кінці ст.
Ногачевський, О. Ф. Франчайзинг в Україні: вибір і купівля франшизи / О. Ф. Ногачевський. - С.63-69. - Л-ра в кінці ст.
Сіренко, К. В. Аналіз туристичного ринку України в сучасних умовах розвитку економіки / К. В. Сіренко. - С.70-74. - Л-ра в кінці ст.
Степаненко, Б. В. Фінансування "зеленого" бізнесу у контексті забезпечення сталого розвитку / Б. В. Степаненко. - С.75-81. - Л-ра в кінці ст.
Чорний, А. В. Державне управління інноваційним відтворенням інтелектуальних ресурсів / А. В. Чорний. - С.82-90. - Л-ра в кінці ст.
Азарова, А. О. Вибір, планування і реалізація стратегії розвитку підприємства / А. О. Азарова, Н. С. Желюк. - С.91-100. - Л-ра в кінці ст.
Білошкурська, Н. В. Моделі адаптивної поведінки та їх роль у формуванні економічної безпеки підприємства / Н. В. Білошкурська. - С.101-105. - Л-ра в кінці ст.
Ганущак-Єфіменко, Л. М. Шляхи реалізації стратегічного підходу в управлінні інноваціями / Л. М. Ганущак-Єфіменко. - С.106-110. - Л-ра в кінці ст.
Ілляшенко, С. М. Стратегічне управління інноваційною діяльністю підприємства на засадах маркетингу інновацій / С. М. Ілляшенко. - С.111-119. - Л-ра в кінці ст.
Олійничук, В. М. Контролінг як інформаційно-інноваційий ресурс управління мікроекономічною системою / В. М. Олійничук, А. В. Фаїзов. - С.120-127. - Л-ра в кінці ст.
Щербань, І. О. Удосконалення управління ризиками в антикризовому управлінні посередницькими туристичними підприємствами / І. О. Щербань. - С.128-135. - Л-ра в кінці ст.
Веселий, І. О. Регіональна банківська конкуренція: проблеми дефініції і оцінювання / І. О. Веселий. - С.136-141. - Л-ра в кінці ст.
Бородіна, Н. З. Ставки пенсійного страхування - напрями вдосконалення / Н. З. Бородіна. - С.142-148. - Л-ра в кінці ст.
Сардак, С. Е. Міжнародний маркетинг людських ресурсів як основа геоекономічної стратегії України / С. Е. Сардак. - С.149-156. - Л-ра в кінці ст.
Рябініна, Л. М. Проблеми післякризового розвитку банківської системи України та шляхи їх вирішення / Л. М. Рябініна. - С.157-170. - Л-ра в кінці ст.
Чижов, О. В. Протидія шахрайству у фінансовому секторі як один із способів зменшення обсягів тіньової економіки / О. В. Чижов. - С.171-180. - Л-ра в кінці ст.
Гулько, В. В. Удосконалення механізму державного фінансового контролю в Україні / В. В. Гулько. - С.181-185. - Л-ра в кінці ст.
Сопко, В. В. Мета і принципи автоматизації бухгалтерського обліку / В. В. Сопко, М. М. Беько. - С.186-192. - Л-ра в кінці ст.
Карапейчик, И. Н. Интегральная оценка инновационного потенциала предприятия (на примере ОАО "Азовмаш") / И. Н. Карапейчик. - С.193-204. - Лит. в конце ст.
Шумська, С. С. Непараметричний метод сигнальних оцінок попередження економічної кризи в Україні / С. С. Шумська, І. І. Серпак. - С.205-214. - Л-ра в кінці ст.
Гюнгьор, Х. Фінансовий розвиток, ПІІ та зростання реального доходу в Туреччині: емпіричне дослідження та аналіз причинно-наслідкового зв'язку методом граничних значень / Х. Гюнгьор, С. Т. Катірджіолу. - С.215-225. - Л-ра в кінці ст.
Лілов, А. И. Перспективы научно-технического сотрудничества в системе международных экономических отношений Воронежской области и регионов Украины / А. И. Лілов, Е. М. Токарева. - С.226-230. - Лит. в конце ст.
Пен, Цзя-фа, Ліу, Цзея. Розвиток та проблеми китайської економіки освіти для іноземних студентів / Цзя-фа, Ліу, Цзея Пен. - С.231-237. - Л-ра в кінці ст.
Кім, Р. Б. Порівняльний аналіз реакцій китайських та корейських споживачів на блага на довірі / Р. Б. Кім. - С.238-248. - Л-ра в кінці ст.
Шисон, Чжу. Современное состояние обувной промышленности Китая и предложения по ее развитию / Чжу Шисон. - С.249-259. - Л-ра в кінці ст.
Акимов, Д. И. Украинки в Италии: проблемы трудовой миграции / Д. И. Акимов. - С.260-265
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Ілляшенко, С. М.
    Стратегічне управління інноваційною діяльністю підприємства на засадах маркетингу інновацій [] / С. М. Ілляшенко // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2010. - N 12. - С. 111-119. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Інноваційна діяльність--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

10.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг у прикладах і задачах [] : навч. посібник / [О. А. Біловодська [та ін.] ; за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2006. - 400 с. - Л-ра: с. 377-378. - Дод.: с. 379-399. - ISBN 966-680-229-5 : 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
товарний ринок -- маркетингові дослідження -- маркетингова товарна політика -- маркетингова цінова політика -- маркетингова політика комунікацій -- промисловий маркетинг -- логістика -- міжнародний маркетинг
Анотація: Даний посібник містить комплекс завдань і прикладів їх розв'язання у галузі маркетингових досліджень.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Біловодська, А. А.; Прокопенко, О. В.; Дегтяренко, О. О.; Школа, В. В.; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

11.
Шифр: apek/2012/9
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текст] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2012р. N 9
Зміст:
Бабур, И. П. Методологические и экономические аспекты разработки проектно активных программ развития предприятий / И. П. Бабур, Ю. И. Бурименко. - С.8-16. - Л-ра в кінці ст.
Лук'янов, В. С. Синергетична парадигма розвитку фінансових ринків та фінансової економіки / В. С. Лук'янов. - С.17-24. - Л-ра в кінці ст.
Марцин, В. С. Трансформація інфляційних процесів в умовах реорганізації економіки / В. С. Марцин. - С.25-35. - Л-ра в кінці ст.
Маслак, О. І. Особливості формування економічного потенціалу підприємства в умовах циклічних коливань / О. І. Маслак, Л. А. КвятковськаО. О. Безручко. - С.36-46. - Л-ра в кінці ст.
Маслов, А. О. Теорія недосконалої інформації Р. Лукаса і концепція циклу "нових класиків" / А. О. Маслов. - С.47-54. - Л-ра в кінці ст.
Биков, О. М. Науково-технологічна складова зростання економіки Китаю в групі країн БРІКС / О. М. Биков. - С.55-62. - Л-ра в кінці ст.
Братюк, В. П. Аналіз досвіду західних країн щодо державної політики сприяння розвитку туризму / В. П. Братюк. - С.63-71. - Л-ра в кінці ст.
Гала, С. В. Функціонування системи вищої освіти Китаю: аналіз досвіду / С. В. Гала. - С.72-77. - Л-ра в кінці ст.
Урбанєц, М. Міжнародний маркетинг глобалізації і відтворювальний механізм світового господарства / М. Урбанєц, М. В. Вачевська. - С.78-85. - Л-ра в кінці ст.
Кушнерук, А. С. Теоретичні засади державної політики промислового розвитку на засадах маркетингу / А. С. Кушнерук. - С.86-93. - Л-ра в кінці ст.
Сунцова, О. О. Теоретичні основи розвитку національного господарства та макроекономічного механізму його регулювання / О. О. Сунцова. - С.94-100. - Л-ра в кінці ст.
Бадзим, О. С. Оптимізація фінансових проектів розвитку підприємств / О. С. Бадзим, С. В. Рибчинська. - С.101-106. - Л-ра в кінці ст.
Белошапка, В. А. Результативное управление стратегическим процессом в компании / В. А. Белошапка. - С.107-114. - Л-ра в кінці ст.
Картузов, Э. П. Вплив ризиків і загроз на стан фінансової безпеки підприємств / Э. П. Картузов. - С.115-124. - Л-ра в кінці ст.
Рященко, В. П. Реинжиниринг управления бизнес-процессами предприятия / В. П. Рященко. - С.125-130. - Л-ра в кінці ст.
Корсак, В. І. "Двоєдиний підхід" як основа методології реалізації принципів сталого розвитку регіонів (на прикладі поліпшення якості обслуговування споживачів у роздрібній торгівлі) / В. І. Корсак. - С.131-137. - Л-ра в кінці ст.
Тульчинська, С. О. Концепція інноваційного розвитку регіонів на основі регіональних переваг / С. О. Тульчинська. - С.138-142. - Л-ра в кінці ст.
Ілляшенко, С. М. Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції / С. М. Ілляшенко. - С.143-150. - Л-ра в кінці ст.
Баюра, Д. О. Концептуальні засади механізму формування корпоративної соціальної відповідальності в Україні / Д. О. Баюра, О. А. Буян. - С.151-156. - Л-ра в кінці ст.
Машіко, К. С. Кадровий потенціал бінківської системи: специфічні риси і детермінанти / К. С. Машіко. - С.158-164. - Л-ра в кінці ст.
Римар, І. А. Соціальні інвестиції як форма соціальної відповідальності підприємства / І. А. Римар. - С.165-168. - Л-ра в кінці ст.
Волохова, І. С. Проблеми розвитку фінансової діяльності оранів самоорганізацї населення / І. С. Волохова. - С.169-179. - Л-ра в кінці ст.
Гончаров, Ю. В. Забезпечення протидії легалізації коштів у контексті державного моніторингу банківського сектору України / Ю. В. Гончаров. - С.180-185. - Л-ра в кінці ст.
Коваленко, В. В. Оцінювання впливу монетарної і регуляторної політики центрального банку на банківський капітал / В. В. Коваленко, Б. А. Дадашев. - С.186-193. - Л-ра в кінці ст.
Люта, О. В. Удосконалення методів оцінювання фінансової стійкості місевого бюджету / О. В. Люта, І. М. БояркоН. Г. Пігуль. - С.194-201. - Л-ра в кінці ст.
Матусевич, К. М. Методологічні питання кількісного і якісного визначення інфляції / К. М. Матусевич. - С.202-207. - Л-ра в кінці ст.
Гринчук, Ю. С. Облік і оподактування фінансового лізингу / Ю. С. Гринчук. - С.208-212. - Л-ра в кінці ст.
Харазішвілі, Ю. М. Інвестиції: підхід до прогнозування / Ю. М. Харазішвілі, І. М. Назарага. - С.213-222. - Л-ра в кінці ст.
Амір, М. Вплив гендерної нерівності на економічне зростання Пакистану: аналіз коінтеграції / М. Амір, Б. Мехмуд. - С.223-229. - Л-ра в кінці ст.
Асіф, Хан М. Емпіричне дослідження впливу навчальної організаційної культури на результати роботи персоналу / Хан М. Асіф. - С.230-237. - Л-ра в кінці ст.
Бекова, Р. Распространение новых организационных форм и формирование конкурентных стратегий розничных сетей на казахстанском продовольстенном рынке / Р. Бекова. - С.238-244. - Л-ра в кінці ст.
Ванг, Ч. Економічний вклад мігрантів із сіл в міста в економічне зростання і процес урбанізації (за даними Китаю за 1995-2009 рр.) / Ч. Ванг. - С.245-254. - Л-ра в кінці ст.
Виценец, Т. Н. Состояние и тенденции развития миграционных процессов на Дальнем Востоке / Т. Н. Виценец. - С.155-161. - Л-ра в кінці ст.
Вонг, Сек Хін Е. Лібералізація державних закупівель у рамках торговельних угод у Малайзії / Сек Хін Е. Вонг, С. М. Лінь. - С.262-269. - Л-ра в кінці ст.
Дайчман, С. Взаємозалежність між прибутками фондових ринків ЦСЄ і ЄС: вейвлет-аналіз випередження/відсавання / С. Дайчман. - С.270-283. - Л-ра в кінці ст.
Дарибаева, А. Актуальные проблемы развития страхования в сельском хозяйсте Казахстана / А. Дарибаева, Ф. ШуленбаеваА. Жолмуханова. - С.284-291. - Л-ра в кінці ст.
Діакону, М. Парадигм розвитку інноваційної діяльності (за даними Румунії) / М. Діакону. - С.292-302. - Л-ра в кінці ст.
Жамкеева, М. Мировой опыт таможенно-тарифного регулювання внешнеэкономической деятельности / М. Жамкеева. - С.303-310. - Л-ра в кінці ст.
Зібері, І. Вплив монетарної і фіскальної політики на прямі іноземні інвестиції в Албанії в 1990-2009 рр. / І. Зібері, Л. РоваК. Мучо. - С.311-320. - Л-ра в кінці ст.
Капушуоглу, А. Емпірична перевірка гіпотези Самуельсона стосовно ринку ф'ючерсів у Туреччині / А. Капушуоглу. - С.321-328. - Л-ра в кінці ст.
Карбетова, Ш. Эффективность инвестиционных проектов в сельскохозяйственном производстве / Ш. Карбетова, З. Карбетова. - С.329-336. - Л-ра в кінці ст.
Кебекпаева, Ж. Финансовая интеграция в рамках единого економического пространства как фактор формирования единого страхового рынка / Ж. Кебекпаева. - С.337-343. - Л-ра в кінці ст.
Кадырбек-улы, Д. Научно-методологические основы формирования региональной системы индустрии туризма и гостеприимства / Д. Кадырбек-улы [та ін.]. - С.344-356. - Л-ра в кінці ст.
Інші автори: Сыздыкбаева Б., Раимбеков Ж., Купалова Г. И.
Косоруков, О. А. Математические принципы динамической модели прогнозирования совокупного спроса в Рф / О. А. Косоруков, К. А. МысинаС. Н. Мусихин. - С.357-365. - Л-ра в кінці ст.
Лі, Х. -В. Взаємозалежність між мотивацією досягнення і підприємницькою поведінкою / Х. -В. Лі, Ю-Ф. Чень. - С.366-372. - Л-ра в кінці ст.
Ло, Ш. Ч. Сприйняття клієнтами корпоративного бренду при першому знайомстві з фірмою / Ш. Ч. Ло. - С.373-380. - Л-ра в кінці ст.
Ло, Ш. -Ф. Фінансові аномалії в умовах відповідальності за зміни клімату / Ш. -Ф. Ло, Ч. -Й. Ву. - С.381-392. - Л-ра в кінці ст.
Мадиярова, Д. Социально-экономические последствия интеграционных явлений (на примере Таможенного союза) / Д. Мадиярова. - С.393-401. - Л-ра в кінці ст.
Морады, М. Взаємозв'язок між індексом споживчих цін, індексом промислових цін і торгівлею цінними паперами на Тегеранській фондовій біржі / М. Морады, М. СалэхыМ. Кейванфар. - С.402-411. - Л-ра в кінці ст.
Наурызбаева, Ж. Отраслевая структура притока ПИИ в Казахстан: есть ли стимулы к диверсификации экономики? / Ж. Наурызбаева. - С.412-420. - Л-ра в кінці ст.
Нуньєс, П. М. Ціноутворення на товари тривалого вжитку в умовах монополії при дискретному попиті і змінах доходів / П. М. Нуньєс. - С.421-427. - Л-ра в кінці ст.
Нуркенова, М. Концептуальные основы региональной социально-экономической политики государства / М. Нуркенова. - С.428-433. - Лит. в конце ст.
Одіамбо, Н. М. Туризм і зниження бідності в Південній Африці: імперичне дослідження / Н. М. Одіамбо, Ц. В. Зил. - С.434-444. - Л-ра в кінці ст.
Понну, С. Х. Вплив поведінки фірми на намір здійснити покупку: ставлення малайзійських споживачів до бізнес-етики / С. Х. Понну. - С.445-456. - Л-ра в кінці ст.
Пустовойт, К. С. Перепланирование ресурсов как механизм синхронизации требований потребителей и производителей продукции / К. С. Пустовойт, М. Б. ГитманВ. Ю. Столбов. - С.457-466. - Лит. в конце ст.
Раза, А. Економічний вклад працюючих жінок в економіку домогосподарств у Пакистані: якісний аналіз / А. Раза, Р. Х. Малык. - С.467-471. - Л-ра в кінці ст.
Сегі-Алькарас, А. Розробка таксономії для кредитних організацій Іспанії / А. Сегі-Алькарас. - С.472-482. - Л-ра в кінці ст.
Смагулова, Ж. Анализ применения и перспективы развития мерчандайзинга в розничной торговле (на примере супермаркетов Казахстана) / Ж. Смагулова, А. Муханова. - С.483-492. - Лит. в конце ст.
Стоядіновіч, Йовановіч С. Прямі інвестиції як нова форма експорту / Йовановіч С. Стоядіновіч. - С.493-499. - Л-ра в кінці ст.
Тажикенова, С. Интерактивные методы обучения - инновация в образовании / С. Тажикенова. - С.500-506. - Лит. в конце ст.
Темирова, А. Обеспечение экономической безопасности внешней торговли в Республике Казахстан / А. Темирова, А. БержановаЖ. Егизбаева. - С.507-513. - Лит. в конце ст.
Учак, Х. Зв'язок сукупної факторної продуктивності та експорту (за даними сільськогосподарської галузі чотирьох країн середземноморського регіону) / Х. Учак [та ін.]. - С.514-525. - Л-ра в кінці ст.
Фадеев, А. А. Анализ современного сосотояния производства и переработки молочной продукции в Республике Казастан и пути дальнейшего его развития / А. А. Фадеев. - С.526-530. - Лит. в конце ст.
Фаустіно, Г. С. Країнна специфіка внутрішньогалузевої торгівлі (за даними Португалії) / Г. С. Фаустіно, Н. К. Леітан. - С.531-541. - Л-ра в кінці ст.
Фуруока, Ф. Присутність жінок на ринку праці та загальний рівень народжуваності в країні (за даними країн АСЕАН) / Ф. Фуруока. - С.542-552. - Л-ра в кінці ст.
Хатос, А. Індивідуальні і контекстні фактори підприємництва в Європі: міжкраїнне порівняння / А. Хатос, Ф. ШтефанескуР. Хатос. - С.553-563. - Л-ра в кінці ст.
Шарыбар, С. В. Оптимизация структуры социально-эколого-экономического потенциала сельскохозяйственного предприятия / С. В. Шарыбар. - С.564-573. - Лит. в конце ст.
Шеу, Х. -Ц. Емпіричне застосування рейтингу еко-готелів / Х. -Ц. Шеу, Д. -Л. ХуХ. -Ш. Шіє. - С.574-583. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Ілляшенко, С. М.
    Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції [] / С. М. Ілляшенко // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2012. - N 9. - С. 143-150. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Навколишнє природне середовище--Охорона--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

13.
338.45(075)
Е 45


   
    Економіка підприємства [] = Economics of Enterprise : підручник / [Л. Г. Мельник та ін.] ; за ред. Л. Г. Мельника. - Суми : Унів. кн., 2004. - 648 с. - (Економічна освіта). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Л-ра: с. - Бібліогр. в кінці розд.; - Глосарій: с. 600-630. - ISBN 966-680-156-6 : 45.00 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Економіка підприємств-- Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація підприємств -- классификация предприятий -- трудові фактори -- трудовые факторы -- основний капітал -- основной капитал -- оборотний капітал -- оборотный капитал -- природні фактори -- природные факторы -- інформаційні фактори -- информационные факторы -- нематеріальні активи -- нематериальные активы -- витрати підприємства -- затраты предприятия -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- фактор часу -- фактор времени -- економічна ефективність -- экономическая эффективность -- факторний аналіз ризику -- факторный анализ риска -- фінансова діяльність підприємства -- финансовая деятельность предприятия -- управлінський облік -- управленческий учет -- фінансова звітнисть -- финансовая отчетность -- податковий облік -- налоговый учет -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- управління підприємством -- управление предприятием -- стратегічне управління підприємством -- стратегическое управление предприятием -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- цінова політика підприємства -- ценовая политика предприятия -- планування підприємства -- планирование предприятия -- зовнішньоекономічна діяльність підприємства -- внешнеэкономическая деятельность предприятия -- основи розвитку підприємства -- основы развития предприятия -- прибуток виробництва -- прибыль производства -- інноваційний розвиток підприємства -- инновационное развитие предприятия -- інвестиційна діяльність -- инвестиционная деятельность -- антикризове управління підприємством -- антикризисное управление предприятием -- санація підприємств -- санация предприятий -- банкрутство та ліквідація підприємств -- банкротство и ликвидация предприятия -- економічна безпека підприємства -- экономическая безопасность предприятия
Анотація: Розглянуто системи взаємопов'язаних факторів виробництва і реалізації продукції; проаналізовано інструментарій, що забезпечує порівнянну вартісну оцінку затрат і результатів діяльності, приділено увагу питанням пошуку і реалізації діяльності найбільш ефективних напрямків розвитку підприємств в умовах невизначеності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник , Л. Г.; Карінцева, О. І.; Ілляшенко, С. М.; Мішенін, Є. В.; Мельник, Л. Г. \ред.\
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

14.
658.012.4(477)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації [] : монографія / С. М. Ілляшенко, Г. О. Пересадько ; [за заг. ред. С. М. Ілляшенка]. - Суми : Унів. книга, 2013. - 327, [1] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 239-254. - Дод.: с. 255-327. - ISBN 978-966-680-498-6 : 85.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управління товарною політикою -- управление товарной политикой -- сучасне підприємство -- современное предприятие -- планування виробничої діяльності -- планирование производственной деятельности -- планування фінансової діяльності -- планирование финансовой деятельности -- ринкові можливості -- рыночные возможности -- цілі диверсифікації діяльності -- цели диверсификации деятельности -- діяльність суб'єктів ринку -- деятельность субъектов рынка -- фактори зовнішнього середовища -- факторы внешней среды -- стратегічний менеджмент підприємства -- стратегический менеджмент предприятия -- управління вибором стратегій -- управление выбором стратегий -- моделювання механізму управління стратегіями -- моделирование механизма управления стратегиями -- структури бізнес-портфелів -- структуры бизнес-портфелей -- ефективність вибору стратегій -- эффективность выбора стратегий -- прийняття управлінських рішень -- принятие управленческих решений
Анотація: Теоретико-методологічні та методичні проблеми управління маркетинговою товарною політикою промислових підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пересадько, Галина Олександрівна; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

15.
Шифр: ekuk/2013/8
   Журнал

Економіка України [Текст]. - К. : Преса України, 1958 - . - ISSN 0131-775Х. - Виходить щомісячно
2013р. N 8
Зміст:
Звєряков, М. І. У пошуках виходу з кризи / М. І. Звєряков. - С.4-21. - Л-ра в кінці ст.
Мазур, В. Л. Аналіз урядових програм підтримки металургії України / В. Л. Мазур, М. В. Тимошенко. - С.22-32. - Л-ра в кінці ст.
Ілляшенко, С. М. "Зелений" туризм як один з напрямів сталого розвитку регіону / С. М. Ілляшенко, Н. С. ІлляшенкоВ. О. Щербаченко. - С.33-39. - Л-ра в кінці ст.
Чаленко, О. Ю. Методика визначення економічного потенціалу / О. Ю. Чаленко. - С.40-54. - Л-ра в кінці ст.
Волохова, І. С. Проблеми розподілу видаткових повноважень між рівнями влади в Україні / І. С. Волохова. - С.55-63. - Л-ра в кінці ст.
Шубравська, О. В. Перспективи модернізації аграрного сектору України / О. В. Шубравська, К. О. Прокопенко. - С.64-73. - Л-ра в кінці ст.
Павлюк, Т. І. Проблеми зайнятості сільського населення в Україні / Т. І. Павлюк. - С.77-83. - Л-ра в кінці ст.
Міщенко, В. С. Удосконалення рентного регулювання у надрокористуванні / В. С. Міщенко. - С.84-95. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВВ (1)
Вільні: ФП (1), ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Ілляшенко, С. М.
    "Зелений" туризм як один з напрямів сталого розвитку регіону [] / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко, В. О. Щербаченко // Економіка України. - 2013. - N 8. - С. 33-39. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-775Х
Рубрики: Зелений туризм--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Н. С.; Щербаченко, В. О.

Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВВ (1)
Вільні: ФП (1), ВВ (1)

Знайти схожі

17.
005.591.6(075.8)
У 67


   
    Управління інноваційною діяльністю. Інноваційний менеджмент в знаннєорієнтованій економіці. Магістерський курс [] : підручник / ред. С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. книга, 2015. - 728 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-727-7 : 315.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Інноваційний менеджмент --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний капітал -- интеллектуальный капитал -- наукові дослідження -- научные исследования -- інноваційні рішення -- инновационные решения -- економіка знань -- экономика знаний -- управление знаниями -- управління знаннями -- інформаційні технології -- информационные технологии -- інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- брендинг -- патентознавство -- патентоведение -- комерційна таємниця -- коммерческая тайна -- міжнародний ринок інновацій -- международный рынок инноваций -- трансфер технологій -- трансфер технологий -- міжнародний менеджмент -- международный менеджмент
Анотація: Теоретичні і методичні засади інноваційного менеджменту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
330.341.1
У 67


   
    Управління інноваційною діяльністю. Основи інноваційного менеджменту [] : магістерський курс : підручник для студ. вищ. навч. закладів / за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. книга, 2015. - 855[1] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-726-0 : 315.00 грн
УДК
ББК 65.50.24
Рубрики: Інноваційний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний капітал -- підприємництво -- креативний менеджмент -- маркетинг інновацій -- фінансовий менеджмент -- екологічні інновації -- провайдинг інновацій -- бізнес-планування -- інноваційні проекти -- стратегічне управління -- управління якістю -- інноваційні ризики
Анотація: Теоретичні і методичні основи інноваційного менеджменту. Підручник містить велику кількість прикладів і фактичного матеріалу, що ілюструють теоретичні положення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)