Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гурджиян, К.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: etde/2015/5
   Журнал

Економіка та держава [Текст]. - 2004 . - Виходить щомісячно
2015р. N 5
Зміст:
Заяць, Т. А. Публічне-приватне партнерство в Україні: основні обмеження та напрями розвитку / Т. А. Заяць, В. Л. ЖаховськийО. І. Дяконенко. - С.6-10. - Л-ра в кінці ст.
Савченко, О. Ф. Екологічні витрати: проблеми права, обліку та оподаткування / О. Ф. Савченко [та ін.]. - С.11-19. - Л-ра в кінці ст.
Інші автори: Дацій О. І., Байда А. О., Зима Г. І.
Гнаткович, О. Д. Загальна характеристика земельної ренти у сфері сільськогосподарського підприємництва / О. Д. Гнаткович. - С.20-23. - Л-ра в кінці ст.
Лабурцева, О. І. Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова товарна та цінова політика / О. І. Лабурцева. - С.24-27. - Л-ра в кінці ст.
Старостенко, Г. Г. Свтовий досвід та вітчизняна практика оподаткування банківської діяльності / Г. Г. Старостенко, Н. П. МацелюхА. В. Сурженко. - С.28-32. - Л-ра в кінці ст.
Амосов, О. Ю. Розробка механізму антикризового менеджменту в контексті організаційних змін / О. Ю. Амосов, Н. В. ДіденкоК. Ю. Лебедєва. - С.33-37. - Л-ра в кінці ст.
Фадєєва, І. Г. Сучасні аспекти управлінського обліку витрат на натогазовидобувних підприємствах: вітчизняний та зарубіжний досвід / І. Г. Фадєєва, О. І. Гринюк. - С.38-42. - Л-ра в кінці ст.
Кошуба, Я. М. Сільський туризм як форма підприємництва і продуктивності зайнятості населення / Я. М. Кошуба. - С.43-46. - Л-ра в кінці ст.
Павлова, Г. Є. Особливості переходу аграрного сектора національної економіки України на інноваційну основу господарювання / Г. Є. Павлова. - С.47-50. - Л-ра в кінці ст.
Яроцька, О. В. Формування системи оцінювання ефективності просторового розвитку водогосподарських систем / О. В. Яроцька. - С.54-58. - Л-ра в кінці ст.
Бугай, Н. О. Організація, регулювання та основні проблеми розвитку аудиторської діяльності в Україні / Н. О. Бугай. - С.59-61. - Л-ра в кінці ст.
Бондаренко, О. С. Розвиток фінансової науки у напрямі управління фінансовими потоками підприємств / О. С. Бондаренко. - С.62-66. - Л-ра в кінці ст.
Чеховська, М. М. Рефінансування банків в умовах трансформації економічної системи як загроза економічній безпеці України / М. М. Чеховська. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст.
Гурджиян, К. В. Інструменти формування лояльності споживачів туристичними операторами України / К. В. Гурджиян. - С.71-77. - Л-ра в кінці ст.
Расулова, А. М. Потенціал ресторанного бізнесу у розвитку гастрономічного туризму України / А. М. Расулова. - С.78-83. - Л-ра в кінці ст.
Шарова, С. В. Фінансові аспекти ринку цінних паперів: проблеми та перспективи розвитку / С. В. Шарова. - С.84-87. - Л-ра в кінці ст.
Цебро, Я. І. Конкурентоспроможність випускника вищого навчального закладу: вимогита та оцінка / Я. І. Цебро. - С.91-93. - Л-ра в кінці ст.
Дяченко, О. Г. Інституціональні теорії як основа дослідження страхового ринку / О. Г. Дяченко, О. І. Андрєєва. - С.94-96. - Л-ра в кінці ст.
Шахно, А. Ю. Роль держави в підвищенні якості освіти та професійного навчання як фактора формування людського капіталу України / А. Ю. Шахно, В. В. БуханецьО. О. Козлова. - С.97-103. - Л-ра в кінці ст.
Молодецька, О. М. Поняття та детермінанти корпоративного управління / О. М. Молодецька, І. А. Дикий. - С.104-106. - Л-ра в кінці ст.
Стегура, Е. С. Роль та методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі / Е. С. Стегура, М. Г. Рега. - С.107-109. - Л-ра в кінці ст.
Биба, В. В. Діагностика та прогнозування фінансово-економічного стану підприємства / В. В. Биба, Т. В. Лоза. - С.110-113. - Л-ра в кінці ст.
Савчин, Л. М. Зарубіжний досвід підвищення ефективності інвестиційної діяльності нафтогазовидобувних підприємств / Л. М. Савчин. - С.114-119. - Л-ра в кінці ст.
Черняк, Є. О. Міжнародна трудова еміграція та "відтік мізків": економічне обгрунтування еміграції з України / Є. О. Черняк. - С.120-123. - Л-ра в кінці ст.
Кулик, Л. А. Стратегія екологічно збалансованого ресурсозберігаючого розвитку регіону як складова соціально-економічної модернізації регіонів України / Л. А. Кулик. - С.124-130. - Л-ра в кінці ст.
Тараненко, Ю. В. Економічна сутність та значення логістики для діяльності підприємства / Ю. В. Тараненко. - С.131-135. - Л-ра в кінці ст.
Коваль, О. А. Особливості формування фінансових ресурсів сільськогосподарських підприємств / О. А. Коваль. - С.136-139. - Л-ра в кінці ст.
Забарна, Ю. В. Вплив основних факторів світової продовольчої проблеми на стан і перспективи продовольчої безпеки України / Ю. В. Забарна. - С.145-148. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Гурджиян, К. В.
    Інструменти формування лояльності споживачів туристичними операторами України [] / К. В. Гурджиян // Економіка та держава. - 2015. - N 5. - С. 71-77. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: mire/2016/2
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст]. - Х. : Студцентр, 1996 - . - Періодичність f1
2016р. N 2
Зміст:
Пироженко, Н. Очень важно строить долгосрочные отношения потребителя с брендом / Н. Пироженко. - С.18-19
Юрчак, А. Управление потребительским опытом - делаем первые шаги! / А. Юрчак. - С.20-23
Бегларашвили, О. Сущность маркетинга партнерских отношений, его развитие и роль в формировании эффективного взаимодействия предприятий / О. Бегларашвили. - С.24-28. - Лит. в конце ст.
Чичика, Т. Ориентация на потребителя становится с каждым днем естественнее / Т. Чичика. - С.30-31
Гурджиян, К. Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней / К. Гурджиян. - С.32-36. - Лит. в конце ст.
Тодорова, О. Сторителлинг как инновационный PR-инструмент / О. Тодорова. - С.38-45. - Лит. в конце ст.
Панченко, А. Десять причин того, почему маркетологи не получают должного финансирования / А. Панченко. - С.46-47
Ромат, Е. Детство автомобильной рекламы. Америка 1900-1920 гг. General Motors. Oldsmobile / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.48-53
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Гурджиян, К.
    Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней [] / К. Гурджиян // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 32-36. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- комунікація із споживачем -- коммуникация с потребителем -- двосторонній зв'язок -- двусторонняя связь

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)