Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Личова, Г.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: mvuk/2007/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 5
Зміст:
Головкіна, Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця? / Н. Головкіна. - С.4-10. - Бібліогр. в конці ст.
Фарат, О. Підвищення конверсії відвідувачів: ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації / О. Фарат, Д. Лалак. - С.11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочкіна, Н. Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики / Н. Кочкіна. - С.16-18
Захаренко-, Анжела. Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг / Селезньова А. Захаренко-. - С.19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Решетнікова, Г. Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, С. Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області) / С. Ковальчук. - С.28-35
Кравченко, В. Сучасні страндарти ризик- менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками компанії / В. Кравченко. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Норіцина, Н. Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства / Н. Норіцина. - С.41-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипчук, В. Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України / В. Пилипчук, В. Логвінова. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Новікова, И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide / И. Новікова. - С.49-50
Личова, Г. Міжнародний імідж України очима американських екпертів / Г. Личова. - С.51-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхолап, С. Регіональні особливості зовнішньоекономічної діяльності підприємств республіки Білорусь / С. Міхолап. - С.55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Віктор, Ян. Євромаркетинг як навчальний предмет на факультеті менеджменту і маркетингу в Польщі / Ян Віктор. - С.64-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Старостіна, А. Сучасні технології підготовки маркетологів в Україні / А. Старостіна. - С.68-70
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Личова, Г.
    Міжнародний імідж України очима американських екпертів [] / Г. Личова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 51-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг у світі
   
Кл.слова (ненормовані):
імідж України американськими екпертами

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: frvv/2010/4
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст]. - К. : НДЕІ, 1999 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 4
Зміст:
Марченко, В. М. Обгрунтування вибору показників для розрахунку коефіцієнту конвертації акцій у процесі злиття корпорацій / В. М. Марченко. - С.3-9. - Л-ра в кінці ст.
Тельнов, А. С. Економічна криза та розвиток промислового сектору економіки / А. С. Тельнов, В. В. Гончарук. - С.9-13. - Л-ра в кінці ст.
Бєлоус, Н. Д. Вдосконалення бюджетного механізму в Україні / Н. Д. Бєлоус. - С.13-18. - Л-ра в кінці ст.
Кожем'якіна, С. М. Методичні особливості розрахунку сукупної продуктивності праці для міжнародних порівнянь / С. М. Кожем'якіна. - С.18-24. - Л-ра в кінці ст.
Рижакова, Г. М. Методологія прогнозування економічних показників / Г. М. Рижакова. - С.25-30. - Л-ра в кінці ст.
Череп, О. Г. Методи оцінки товарно-матеріальних потоків / О. Г. Череп. - С.31-34. - Л-ра в кінці ст.
Зотова, Є. В. Економічна сутність конкурентоспроможності підприємства / Є. В. Зотова. - С.35-37. - Л-ра в кінці ст.
Калитчук, В. М. Оцінка ризиків, пов'язаних з державним боргом України / В. М. Калитчук. - С.37-45. - Л-ра в кінці ст.
Булкот, О. В. Ефективність управління золотовалютними резервами України як одна з детермінант економічного зростання / О. В. Булкот. - С.45-50. - Л-ра в кінці ст.
Личова, Г. В. Світовий досвід формування позитивного міжнародного іміджу країни / Г. В. Личова. - С.50-58. - Л-ра в кінці ст.
Гвоздь, В. С. Глобалізація економіки і посилення впливу кон'юктури зовнішніх ринків на економіку окремих країн / В. С. Гвоздь. - С.58-63. - Л-ра в кінці ст.
Дегтяр, І. М. Шляхи подолання тіньової економіки - забезпечення економічної безпеки країни / І. М. Дегтяр. - С.64-67. - Л-ра в кінці ст.
Давиденко, Н. М. Роль інвестицій корпоративного сектору України в забезпеченні зростання національної економіки / Н. М. Давиденко. - С.68-71. - Л-ра в кінці ст.
Ніколаєв, В. П. Нові засади ціноутворення в інвестиційно-будівельному процесі / В. П. Ніколаєв. - С.71-77. - Л-ра в кінці ст.
Ганущак-Єфіменко, Л. М. Організаційно-економічні засади щодо удосконалення механізму розвитку інноваційного потенціалу підприємств / Л. М. Ганущак-Єфіменко. - С.77-81. - Л-ра в кінці ст.
Івахненко, І. С. Особливості функціонування ринку цінних паперів України та його вплив на інвестиційний процес / І. С. Івахненко. - С.81-85. - Л-ра в кінці ст.
Кужель, В. М. Трансформація інвестування виробництва в ринкових умовах господарювання / В. М. Кужель. - С.85-89. - Л-ра в кінці ст.
Нечаєв, О. Л. Фінансові можливості активізації інноваційного потенціалу і підвищення продуктивності за допомогою матричного підходу / О. Л. Нечаєв. - С.90-93. - Л-ра в кінці ст.
Прокопець, О. В. Аналіз інвестиційно-фінансової діяльності підприємств / О. В. Прокопець. - С.93-95. - Л-ра в кінці ст.
Сисоєва, Л. Ю. Взаємодія лізингових компаній з банківськими установами щодо інвестиційного забезпечення відтворення економіки / Л. Ю. Сисоєва. - С.96-99. - Л-ра в кінці ст.
Говорушко, Т. А. Концепція фінансового забезпечення малих промислових підприємств / Т. А. Говорушко. - С.100-104. - Л-ра в кінці ст.
Кисельова, О. М. Спеціальні режими оподаткування в аграрному секторі / О. М. Кисельова. - С.104-108. - Л-ра в кінці ст.
Кургузенкова, Л. А. Основні принципи оцінки ефективності диверсифікації діяльності лісогосподарських підприємств / Л. А. Кургузенкова. - С.109-111. - Л-ра в кінці ст.
Мовчанюк, О. А. Ризики банківської системи України / О. А. Мовчанюк. - С.111-117. - Л-ра в кінці ст.
Рудич, О. О. Сучасний стан та тенденції розвитку ринку ковбасних виробів України / О. О. Рудич. - С.117-121. - Л-ра в кінці ст.
Настасенко, О. Г. Внутрішні чинники фінансового оздоровлення та забезпечення стійкого розвитку сільськогосподарських підприємств / О. Г. Настасенко. - С.121-124. - Л-ра в кінці ст.
В'ялець, О. В. Державна підтримка розвитку спиртової галузі України / О. В. В'ялець, О. М. Ткаченко. - С.124-129. - Л-ра в кінці ст.
Філоненко, О. Ю. Економічна природа ефективності сільськогосподарського виробництва і реалізації продукції птахівництва / О. Ю. Філоненко. - С.130-133. - Л-ра в кінці ст.
Ал-Газу, Али Ахмед Мохамед. Методи виходу українських промислових підприємств на ринок країн Близького Сходу / Али Ахмед Мохамед Ал-Газу. - С.133-136. - Л-ра в кінці ст.
Шаціло, Н. І. Обгрунтування системи оцінювання економічної стійкості сільськогосподарського підприємства в контексті сталого розвитку / Н. І. Шаціло. - С.136-139. - Л-ра в кінці ст.
Шпакович, В. В. Підвищення ефективності системи управління підприємством у контексті розробки антикризових заходів / В. В. Шпакович. - С.139-143. - Л-ра в кінці ст.
Шуст, О. А. Організаційно-економічний механізм поширення інновацій у сільському господарстві провідних країн світу / О. А. Шуст. - С.144-147. - Л-ра в кінці ст.
Ісмаілова, Л. Л. Формування економічної безпеки санаторно-курортних підприємств / Л. Л. Ісмаілова. - С.147-149. - Л-ра в кінці ст.
Ігнатюк, А. І. Розвиток галузевих ринків в умовах трансформації економічної системи України / А. І. Ігнатюк. - С.149-155. - Л-ра в кінці ст.
Шевченко, С. Ю. Забезпечення реалізації пріоритетних напрямів розвитку залізничного транспорту на основі активізації інвестиційної діяльності / С. Ю. Шевченко. - С.156-159. - Л-ра в кінці ст.
Гривківська, О. В. Теоретичні підходи до визначення фінансової безпеки сільського господарства / О. В. Гривківська. - С.160-162. - Л-ра в кінці ст.
Буковинська, М. П. Імідж як елемент соціальної технології управління корпораціями / М. П. Буковинська. - С.163-165. - Л-ра в кінці ст.
Артімонова, І. В. Формування системи аграрного маркетингу на регіональному рівні / І. В. Артімонова. - С.166-170. - Л-ра в кінці ст.
Мартинова, Т. О. Джерела фінансування соціальної сфери / Т. О. Мартинова. - С.171-174. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Личова, Г. В.
    Світовий досвід формування позитивного міжнародного іміджу країни [] / Г. В. Личова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2010. - N 4. - С. 50-58. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Світова економіка
Анотація: Міжнародний імідж країн.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)