Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ромат, Є.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
659
О-64


   
    Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії [] : метод. посібник / [Т. А. Марочко та ін.] ; ПБО "Кожній дитині" в Україні, Держ. ін-т розв. сім'ї та молоді. - К. : Фенікс, 2007. - 107 с. : іл. - Бібліогр. в кінці глав. - Термінол. слов.: с. 84-107. - ISBN 978-966-651-548 : 6.00 грн
УДК
ББК 76 + 85.156.65
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія -- рекламная кампания -- соціальна реклама -- социальная реклама -- соціальні комунікації -- социальные коммуникации -- психологія реклами -- психология рекламы -- рекламне повідомлення -- рекламное сообщение -- медіапланування -- медиапланирование -- моніторинг реклами -- мониторинг рекламы
Анотація: Методичний посібник містить рекомендації щодо психологічних особливостей створення, розповсюдження соціальних рекламних матеріалів та оцінки їх ефективності, розглядає аспекти медіапланування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Марочко, Т. А.; Ромат, Є. В.; Стрелковська, А. Л.; Хімченко, Т. В.; Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні; Державний інститут розвитку сім'ї та молоді
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: stuk/2015/2
   Журнал

Статистика України [Текст]. - К. : Інформ.-вид. центр Держкомстату України, 1997 - . - Виходить кожного кварталу
2015р. N 2
Зміст:
Остапчук, О. Е. Процесний підхід до планування статистичного виробництва в органах державної статистики України / О. Е. Остапчук, Т. І. Лумпова. - С.11-16. - Л-ра в кінці ст.
Жукович, І. А. Міжнародний досвід оцінювання та порівняння smart-міст / І. А. Жукович. - С.16-22. - Л-ра в кінці ст.
Шевчук, В. О. Аналіз результатів Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни "Статистика" / В. О. Шевчук [та ін.]. - С.23-26. - Л-ра в кінці ст.
Інші автори: Момотюк Л. Є., Попова В. В., Голубова Г. В.
Прокопенко, К. О. Оцінка розвитку аграрного сектору з урахуванням рекомендацій Комісії Стігліца / К. О. Прокопенко, Л. О. Удова. - С.27-33. - Л-ра в кінці ст.
Ревенко, А. П. Конвенція Міжнародної організації праці № 160 " Про статистику праці" 1985 року: доцільність повної ратифікації Україною / А. П. Ревенко. - С.34-37. - Л-ра в кінці ст.
Кузіна, Р. В. Вимоги Міжнародних стандартів фінансової звітності: ознаки відповідності / Р. В. Кузіна. - С.38-42. - Л-ра в кінці ст.
Каменська, Т. О. Ризики в аудиті та їх оцінка / Т. О. Каменська. - С.43-45. - Л-ра в кінці ст.
Пономаренко, Н. М. Оцінювання реальної вартості фінансових інвестицій / Н. М. Пономаренко. - С.46-51. - Л-ра в кінці ст.
Ромат, Є. В. Бренди телеканалів у системі телевізійних брендів / Є. В. Ромат, М. О. Іртлач. - С.52-55. - Л-ра в кінці ст.
Пальян, З. О. Підсумки Міжнародної наукової конференції "Статистика XXI століття: нові виклики, нові можливості" / З. О. Пальян. - С.56-57. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Ромат, Є. В.
    Бренди телеканалів у системі телевізійних брендів [] / Є. В. Ромат, М. О. Іртлач // Статистика України. - 2015. - N 2. - С. 52-55. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Телебачення--Телевізійні бренди--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Іртлач, М. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: vknt/2016/4
   Журнал

Вісник Київського національного торговельно-економічного університету [Текст]. - К. : КНТЕУ, 1998 - . - ISSN 1727-9313. - Виходит раз на два місяця
2016р. N 4
Зміст:
Мазаракі, А. Інститутотворча функція сучасної мережевої роздрібної торгівлі / А. Мазаракі. - С.5-21. - Л-ра в кінці ст.
Лагутін, В. Конкурентна політика держави: механізм реалізації / В. Лагутін. - С.22-37. - Л-ра в кінці ст.
Мельник, Т. Зовнішньоекономічний сектор України: реалії та перспективи / Т. Мельник. - С.38-55. - Л-ра в кінці ст.
Ромат, Є. Маркетинг у публічному управлінні / Є. Ромат. - С.56-67. - Л-ра в кінці ст.
Ніколаєць, К. Соціальні стандарти в Україні у 90-х роках XX ст. / К. Ніколаєць. - С.68-79. - Л-ра в кінці ст.
Герасименко, А. Вертикальна конкуренція у вітчизняній торгівлі / А. Герасименко. - С.80-96. - Л-ра в кінці ст.
Криворучко, О. Інформаційний простір підприємств вертикальної інтеграції / О. Криворучко. - С.97-103. - Л-ра в кінці ст.
Бойко, М. Суб'єктивні технології у готельному бізнесі / М. Бойко. - С.104-113. - Л-ра в кінці ст.
П'ятницька, Г. Дуальність наслідків плинності кадрів у внутрішній торгівлі / Г. П'ятницька. - С.114-128. - Л-ра в кінці ст.
Волосович, С. Державні цільові фонди в системі публічних фінансів / С. Волосович. - С.129-137. - Л-ра в кінці ст.
Сопко, В. Облік фінансових результатів / В. Сопко. - С.138-147. - Л-ра в кінці ст.
Мельниченко, С. Інтеграція науки в освітній процес / С. Мельниченко. - С.148-161. - Л-ра в кінці ст.
Федулова, Л. Інноваційна екосистема університету / Л. Федулова. - С.162-177. - Л-ра в кінці ст.
Шклярук, К. Бізнес-освіта в умовах глобальної нестабільності / К. Шклярук. - С.178-186. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Ромат, Є.
    Маркетинг у публічному управлінні [] / Є. Ромат // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 4. - С. 56-67. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Державне управління--Маркетинг--Україна
   Європейська інтеграція--Україна

Кл.слова (ненормовані):
некомерційний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- публічне управління -- публичное управление -- публічний маркетинг -- публичный маркетинг -- державний маркетинг -- государственный маркетинг -- муніципальний маркетинг -- муниципальный маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: iptd/2017/3
   Журнал

Інвестиціі: практика та досвід [Текст]. - К. : ДКС Центр, 2007 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. N 3
Зміст:
Кабанов, А. І. Сутністні аспекти та цільовий підхід до управління інноваційним потенціалом персоналу підприємства / А. І. Кабанов, М. В. Адаменко. - С.5-9. - Літ. в кінці ст.
Краус, Н. М. Інституціональний фон "інноваційного коридору" мікро- та макрорівня / Краус Н. М. ; Краус Н. М. , К. М. КраусО. С. Криворучко. - С.10-16. - Літ. в кінці ст.
Політило, М. П. Характеристика основних видів корпоративних об'єднань та рівня розвитку їх системи управління в інноваційній сфері / М. П. Політило, О. М. ЧубкаТ. О. Смірнова. - С.17-23. - Літ. в кінці ст.
Радіонов, Ю. Д. Інститути та їх роль у розвитку національної економіки / Ю. Д. Радіонов. - С.24-30. - Літ. в кінці ст.
Ходаківський, В. М. Інвестиційна привабливість сільськогосподарських підприємств у контексті їх галузевої структури виробництва / В. М. Ходаківський, М. А. Місевич. - С.31-37. - Літ. в кінці ст.
Андрющенко, І. Є. Практична реалізація методологічного підходу щодо оцінювання життєздатності промислового підприємства / І. Є. Андрющенко. - С.38-41. - Літ. в кінці ст.
Євтушевська, О. В. Внутрішні чинники поведінки споживачів на ринку / О. В. Євтушевська. - С.42-45. - Літ. в кінці ст.
Рощина, Н. В. Визначальні чинники конкурентоспроможності персоналу / Н. В. Рощина, А. С. Борданова. - С.46-50. - Літ. в кінці ст.
Костюнік, О. В. Питання управління людським капіталом підприємства / О. В. Костюнік. - С.51-54. - Літ. в кінці ст.
Ромат, Є. В. Бренд-маркетингові комунікації підприємств ресторанного господарства / Є. В. Ромат, Е. В. Юрчак. - С.55-64. - Літ. в кінці ст.
Сторожук, О. В. Аналіз функціонування спрощеної системи оподаткування в Україні / О. В. Сторожук, К. В. Крамар. - С.65-69. - Літ. в кінці ст.
Коврегін, В. В. Державно-управлінські засади економічного розвитку вищої освіти України / В. В. Коврегін. - С.70-72. - Літ. в кінці ст.
Кучин, С. П. Удосконалення корпоративного управління стимулюючими факторами в закладах сфери культури як механізм державного управління соціально-культурною сферою / С. П. Кучин. - С.73-76. - Літ. в кінці ст.
Гладченко, А. Ю. Функції державного управління економічною рівновагою за рівнями розвитку суспільства / А. Ю. Гладченко. - С.77-80. - Літ. в кінці ст.
Жучик, А. В. Щодо необхідності фінансової підтримки аграрного виробництва як ефективного драйверу стійкого розвитку економіки держави / А. В. Жучик, А. В. Нехайчук. - С.81-85. - Літ. в кінці ст.
Міщенко, К. С. Шляхи удосконалення організаційно-правового механізму соціального захисту та благополуччя дітей-переселенців в Україні / К. С. Міщенко. - С.86-91. - Літ. в кінці ст.
Бакай, А. Є. Міжвідомча взаємодія з медичного забезпечення в надзвичайних ситуаціях: моделі органів управління / А. Є. Бакай. - С.92-95. - Літ. в кінці ст.
Денисюк, О. В. Механізми забезпечення розвитку державної фінансової політики / О. В. Денисюк. - С.96-98. - Літ. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Ромат, Є. В.
    Бренд-маркетингові комунікації підприємств ресторанного господарства [] / Є. В. Ромат, Е. В. Юрчак // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 3. - С. 55-64. - Літ. в кінці ст.
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Юрчак, Е. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)