Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Штефанич, Д.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
658.8(075.8)
Н73


   
    Новітній маркетинг [] : навч. посібник / [Є. В. Савельєв та ін.] ; за ред. Є. В. Савельєва. - К. : Знання, 2008. - 420 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-349-0 : 55.00 грн, 41.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований маркетинг -- интегрированный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- маркетинг знань -- маркетинг знаний -- брендинг -- франчайзинг -- аутсорсинг -- макркетинг супермаркетингу -- мерчандайзинг -- шоу-маркетинг -- маркетингові війни -- маркетинговые войны -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- міжнародна реклама -- международная реклама -- глобальний маркетинг
Анотація: Новітні підходи до маркетингу як науки і навчальної дисципліни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Савельєв, Є. В.; Чеботар, С. І.; Штефанич, Д. А.; Шевчик, М. Г.; Савельєв, Є. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: vtne/2016/2
   Журнал

Вісник Тернопільського національного економічного університету [Текст] : наук. журнал. - Т. : Економічна думка, 1996 - . - ISSN 19930240. - Виходить кожного кварталу
2016р. N 2
Зміст:
Брич, В. Організаційно-економічні передумови реінжинірингу бізнес-процесів на ринку комунальної теплоенергетики України / В. Брич, М. ФедіркоІ. Янік. - С.7-19. - Л-ра в кінці ст.
Дудар, В. Продовольча безпека України та складові її забезпечення у контексті економічної безпеки держави / В. Дудар. - С.20-32. - Л-ра в кінці ст.
Шумейко, О. Органічне агровиробництво України: тенденції розвитку та виклики інституціонального забезпечення / О. Шумейко. - С.33-42. - Л-ра в кінці ст.
Іванова, О. Методичне забезпечення аналізу регуляторного впливу проектів нормативно-правових актів: переваги та недоліки / О. Іванова, А. УдовенкоТ. Чечетова-Терашвілі. - С.43-53. - Л-ра в кінці ст.
Дзюблюк, О. Соціально-економічні засади суспільної довіри до банківського сектору / О. Дзюблюк. - С.54-69. - Л-ра в кінці ст.
Желюк, Т. Макроекономічні детермінанти модернізації інструментарію бюджетної політики / Т. Желюк, А. Каштелян. - С.70-79. - Л-ра в кінці ст.
Письменний, В. Планування надходжень податку на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетів / В. Письменний. - С.80-89. - Л-ра в кінці ст.
Письменна, Т. Управління збалансованістю страхового портфеля: дискурс в теорію та погляд на сучасну практику / Т. Письменна. - С.90-101. - Л-ра в кінці ст.
Надал, С. Доходи місцевих бюджетів у контексті децентралізації в Україні / С. Надал, Н. Спасів. - С.102-112. - Л-ра в кінці ст.
Адамик, В. Прямі іноземні інвестиції як інструмент вирішення проблеми бідності у країнах, що розвиваються / В. Адамик. - С.113-123. - Л-ра в кінці ст.
Штефанич, Д. Управління продажем, його функції та об'єктна орієнтація / Д. Штефанич, О. Дячун. - С.124-132. - Л-ра в кінці ст.
Панюк, Т. Управління персоналом переробних підприємств в контексті соціальної відповідальності бізнесу / Т. Панюк. - С.133-141. - Л-ра в кінці ст.
Руденко, М. Моніторинг задоволеності споживачів підприємства: методичний аспект / М. Руденко. - С.142-149. - Л-ра в кінці ст.
Микитюк, П. Оцінювання ринку виробників полівінілхлоридних профілів України / П. Микитюк, В. Микитюк. - С.150-158. - Л-ра в кінці ст.
Кулинич, М. Трансфертне ціноутворення як методичний прийом управлінського обліку центрів відповідальності / М. Кулинич. - С.159-167. - Л-ра в кінці ст.
Судин, Ю. Гудвіл у системі бухгалтерського обліку: компоненти і класифікація / Ю. Судин. - С.168-177. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Штефанич, Д.
    Управління продажем, його функції та об'єктна орієнтація [] / Д. Штефанич, О. Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету : наук. журнал. - 2016. - N 2. - С. 124-132. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-0240
Рубрики: Торгівля--Управління
   Менеджмент

   Маркетинг

   Логістика


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дячун, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)