Ф79 Фордзюн, Юрій Іванович. Основи інтелектуальної власності [] : навч. посібник / Ю. І. Фордзюн, В. М. Кабацій ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Мукачів. держ. ун-т. - К. : Кондор, 2012. - 206, [2] с. : табл. - Л-ра: с. 187-189. - Глосарій: с. 190-195. - Тести: с. 196-203. - ISBN 978-966-2781-02-1 : 75.00 грн
Рубрики: Інтелектуальна власність--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: авторське право -- авторское право -- винахідництво -- изобретательство -- патент -- товарний знак -- товарный знак -- коммерческая тайна -- комерційна таємниця -- торговельна марка -- торговая марка Аннотация: Система правової охорони інтелектуальної власності та захист комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Кабацій, Василь Миколайович; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниМукачівський державний університет Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Н34 Науково-практичний коментар Цивільного кодексу України [] / [Забарський В. В. та ін.] ; за заг. ред. В. В. Богатиря. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 1024, [3] с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-611-01-0373-2 : 261.00 грн
Рубрики: Цивільний кодекс--Тлумачення--Україна--Наукові видання фывфывфыв: учасники цивільних відносин -- участники гражданских отношений -- акти цивільного законодавства -- акты гражданского законодательства -- звичай -- обычай -- аналогія -- аналогия -- міжнародні договори -- международные договоры -- захист цивільних прав та інтересів -- защита гражданских прав и интересов -- самозахист цивільних прав -- самозащита гражданских прав -- відшкодування майнової шкоди -- возмещения имущественного ущерба -- відшкодування моральної шкоди -- возмещение морального вреда -- поняття фізичної особи -- понятие физического лица -- цивільна дієздатність -- гражданская дееспособность -- завдання опіки та піклування -- задачи опеки и попечительства -- юридична особа -- юридическое лицо -- об'єкти цивільних прав -- объекты гражданских прав -- нерухомі та рухомі речі -- недвижимые и движимые вещи -- інформація -- информация -- форма довіреності -- форма доверенности -- позовна давність -- исковая давность -- право власності -- право собственности -- спільна власність -- совместная собственность -- житло -- жилье -- речове право -- имущественное право -- землекористувачі -- землепользователи -- суміжні права -- смежные права -- торгівельна марка -- торговая марка -- зобов'язання -- обязательства -- треті особи -- третьи лица -- форми договору -- формы договора -- страхування -- страхование -- спадкування -- наследование Аннотация: У коментарі подано постатейний аналіз положень Цивільного кодексу України з урахуванням останніх змін і доповнень. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Забарський, В. В.; Богатир, В. В.; Очкольда, М. Г.; Василик, В. В.; Богатир, В. В. \ред.\ Экземпляры всего: 2 БГ (1), ЧЗ (1) Свободны: БГ (1), ЧЗ (1) |
П30 Петрович, Йосиф Михайлович. Стратегічне управління конкурентоспроможністю промислового підприємства [] : монографія / Й. М. Петрович, О. В. Кривешко, І. О. Ступак ; за наук. ред. Й. М. Петровича ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 226, [2] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 220-225. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-617-607-360-4 : 56.00 грн
Рубрики: Промислові підприємства--Стратегічне управління--Україна--Наукові видання Промислові підприємства--Конкуренція (екон.)--Наукові видання фывфывфыв: категорії конкурентоспроможності -- категории конкурентоспособности -- маркетингові переваги підприємства -- маркетинговые преимущества предприятия -- забезпечення конкурентоспроможності підприємства -- обеспечение конкурентоспособности -- управління конкурентоспроможністю -- управление конкурентоспособностью -- оцінка конкурентоспроможності -- оценка конкурентоспособности -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- формування конкурентних стратегій -- формирование конкурентных стратегий -- планування конкурентної поведінки -- планирование конкурентного поведения -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- торгова марка -- торговая марка Аннотация: Теоретичні та методичні питання конкурентоспроможності як важливого інструментарію управління підприємством у динамічних умовах ринкового господарювання. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Кривешко, Ольга Володимирівна; Ступак, Ірина Олексіївна; Петрович, Й. М. \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка" Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Фролова, Л. В. Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії [] / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 2. - С. 469-474. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Маркетинг Торгові марки фывфывфыв: маркетингова товарна стратегія -- маркетинговая товарная стратегия -- споживчі властивості товару -- потребительские свойства товара -- торговельна марка -- торговая марка Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Наторіна, А. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Бренд - это более, чем реклама или маркетинг []> // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 9. - С. 7 : рис. Рубрики: Швейне виробництво--Реклама фывфывфыв: торговая марка -- торгова марка -- бренды одежды -- бренди одягу Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Б28 Батра, Раджив. Рекламный менеджмент [] = Advertising Management : пер. с англ. / Р. Батра, Д. Дж. Майерс, Д. А. Аакер ; [ред. Я. В. Заблоцкий] . - 5-е изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2000. - 784 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 766-773. - ISBN 5-8459-0018-2 : 40.85 грн
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Реклама--Управлінські рішення--Практичні посібники фывфывфыв: коммуникационный менеджмент -- управленческие решения -- планирование рекламы -- планування реклами -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- постановка целей рекламы -- постановка цілей реклами -- сегментация -- сегментація -- позиционирование -- позиціонування -- стратегия сообщения -- стратегія повідомлення -- отношение потребителя -- відношення споживача -- трансформирующая реклама -- трансформуюча реклама -- торговая марка -- торгова марка -- тактики сообщений -- тактики повідомлень -- рациональный творческий подход -- раціональний творчий підхід -- тестирование -- тестування -- оценка рекламных объявлений -- оцінка рекламних об'яв -- реализация рекламы -- реалізація реклами -- стратегия рекламы -- стратегія реклами -- тактика рекламы -- тактика реклами -- регулирование рекламной деятельности -- регулювання рекламної діяльності -- глобальный маркетинг -- глобальний маркетинг Аннотация: Аспекты управления современной рекламы: результаты исследований и теоретические выводы, некоторые фундаментальные принципы маркетинга и его взаимосвязь с рекламой. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Майерс, Джон Дж.; Аакер, Дэвид А.; Заблоцкий , Я. В. \ред.\ Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |