658.62(075.8)
П50


    Полікарпов, Іван Степанович.
    Ідентифікація товарів [] : підручник / І. С. Полікарпов, А. П. Закусілов ; Львів. комерц. акад. - Київ : Центр навч. л-ри, 2005. - 344 с. : рис., табл. - Літ.: с. 332-335. - ISBN 966-364-103-7 : 29.70 грн, 28.40 грн, 28.40 грн грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)42я73
Рубрики: Торгівля--Товарознавча експертиза--Навчальні видання--Товарознавство--Товарознавча експертиза--Навчальні видання
фывфывфыв:
розпізнавання образів -- товарні партіі -- товарна інформація -- маркування товарів -- інформаційні знаки -- штрихові коди -- екологічні знаки -- товарно-супровідні документи -- експлуатаційні документи -- сертифікація продукції -- фальсифікація товарів -- ідентифікація грошових знаків -- ідентифікація цінних паперів
Аннотация: Загальні проблеми розпізнавання образів, ідентифікація товарів, простежуваність товарних партій, критерії ідентифікації.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Закусілов, А. П.; Львівська комерційна академія
Экземпляры всего: 3
ВВ (2), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1)

28.081я73
К49


    Клименко, Микола Олександрович.
    Метрологія, стандартизація і сертифікація в екології [] : підручник / М. О. Клименко, П. М. Скрипчук. - Київ : Академія, 2006. - 368 с. : рис., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 346-360. - Літ.: с. 361-362. - Слов.: с. 363-366. - ISBN 966-580-212-7 : 28.00 грн, 25.50 грн, 27.00 грн
УДК
ББК 28.081я73
Рубрики: Екологія--Навчальні видання для вищої школи
   Метрологія--Стандартизація--Сертифікація--Навчальні видання для вищої школи

фывфывфыв:
фізичні величини -- вимірювальна техніка -- метрологія атмосфери -- проби повітря -- біоіндикація -- якість води -- проби води -- якість грунту -- проби грунту -- вимірювання рівня радіації -- радіонукліди -- маркування товарів -- штрихове кодування -- харчові добавки -- екологічний менеджмент -- менеджмент якості
Аннотация: Загальні засади метрології, стандартизації, сертифікації, особливості їх практичного використання в природоохоронній діяльності та подоланні екологічних проблем.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Скрипчук, Петро Михайлович
Экземпляры всего: 5
ЧЗ (2), ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (2), ВВ (2), ФОНД (1)

006.9(075.8)
Т 19


    Тарасова, В. В.
    Метрологія, стандартизація і сертифікація [] : підруч. / В. В. Тарасова, А. С. Малиновський, М. Ф. Рибак ; за ред. В. В. Тарасової. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 264 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 260-262. - ISBN 966-364-332-3 : 20.00 грн, 29.00 грн
УДК
ББК 30.10я73 + 30ц я73
Рубрики: Стандартизація--Сертифікація--Навчальні видання
   Метрологія--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
метрологічна служба -- система одиниць SI -- похибки вимірювань -- Міжнародні стандарти ISO 9000, 10000, 14000 -- Європейські стандарти EN 29000, 45000 -- національні стандарти -- екологічні стандарти -- стандарти безпеки підприємств -- радіаційний стандарт -- маркування товарів -- екологічне маркування
Аннотация: Різновиди методів, засобів і способів вимірювань в метрології, основи стандартизації і сертифікації в Україні.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Малиновський, А. С.; Рибак, М. Ф.; Тарасова, В. В. \ред.\
Экземпляры всего: 5
ВВ (3), ФОНД (2)
Свободны: ВВ (3), ФОНД (2)

658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Аннотация: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

338.658(075.8)
М 27


   
    Маркетингова товарна політика [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / Є. Крикавський [и др.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-ге вид. - Л. : Львівська політехніка, 2008. - 273, [3] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 196-271. - Л-ра: с. 272-273. - ISBN 978-966-553-722-9 : 82.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
основні функції маркетингу -- основные функции маркетинга -- види маркетингу -- виды маркетинга -- класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- фактори формування попиту -- факторы формирования спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового товару -- планирование нового товара -- товарна марка -- товарная марка -- маркування товарів -- маркирование товаров
Аннотация: Теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до товарів підприємства.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Крикавський, Євген; Дейнега, Інна; Дейнега, Олександр; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки України; Національний Університет "Львівська політехніка"
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

338.658(075.8)
М27


   
    Маркетингова товарна політика [] : підручник / Є. В. Крикавський [та ін.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 3-тє вид., допов. і переробл. - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 357, [3] с. : табл., рис. - Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-607-261-4 : 50.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- ринкові характеристики товару -- рыночные характеристики товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринкові умови -- рыночные условия -- розроблення товару -- разработка товара -- формування попиту -- формирование спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового продукту -- планирование нового продукта -- товарні марки -- товарные марки -- упаковка товару -- упаковка товара -- маркування товарів -- маркировка товаров -- кодування товарів -- кодирование товаров
Аннотация: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Крикавський, Євген Васильович; Дейнега, Інна Олександрівна; Дейнега, Олександр Вікторович; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)

339.166.82(477)(035)
О-64


   
    Організація торгівлі [] : довід. працівника прод. магазину : навч. посіб. / І. В. Юрко [та ін.] ; за заг. ред. І. В. Юрка ; М-во освіти і науки України, Вищ. навч. закл. Укооспілки, Полтав. ун-т економіки і торгівлі. - Харків : Світ книг, 2019. - 303, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 257-260. - Дод.: с. 261-303. - ISBN 978-966-2678-35-2 : 153.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)42я2
Рубрики: Торгівля--Організація--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   Торгівля--Продовольчі товари--Україна--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
спеціалізація магазинів -- типізація магазинів -- торговельно-технологічне обладнання -- політика магазину -- реалізація товарів -- торговельний процес -- асортимент товарів -- маркування товарів -- якість товарів -- регулювання роботи магазину -- купівельна поведінка -- організація праці -- торгівельні націнки -- фінансові показники торгівлі
Аннотация: Структура роздрібної торгівлі, організація та технології торговельних операцій у магазинах, товарознавство продовольчих товарів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Юрко, Ігор Вікторович; Балабан, Петро Юрійович; Горячова, Олена Олександрівна; Лісіца, Вікторія Вікторівна; Юрко, Ігор Вікторович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Вищий навчальний заклад Укоопспілки ; Полтавський університет економіки і торгівлі
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)