Л61 Ліпич, Любов Григорівна. Прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту на продукцію підприємств [] : монографія / Л. Г. Ліпич, В. Л. Загоруйко. - Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки, 2009. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 177-190. - ISBN 978-966-600-422-5 : 53.00 грн
Рубрики: Продукція--Підприємства--Наукові видання фывфывфыв: прогнозування виробництва -- прогнозирование производства -- формування потреб -- формирование потребности -- формування попиту -- формирование спроса -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- ринковий попит -- рыночный спрос -- прогнозування процесу споживання -- прогнозирование процесса потребления -- діагностика виробництва -- диагностика производства -- тенденції споживання -- тенденции потребления -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- продукти дитячого харчування -- продукты детского питания -- доходи домогосподарств -- доходы домохозяйств Аннотация: Прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту на продукцію підприємства. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Загоруйко, Віктор Леонтійович Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
М27 Маркетингова товарна політика [] : підручник / Є. В. Крикавський [та ін.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 3-тє вид., допов. і переробл. - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 357, [3] с. : табл., рис. - Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-607-261-4 : 50.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- ринкові характеристики товару -- рыночные характеристики товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринкові умови -- рыночные условия -- розроблення товару -- разработка товара -- формування попиту -- формирование спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового продукту -- планирование нового продукта -- товарні марки -- товарные марки -- упаковка товару -- упаковка товара -- маркування товарів -- маркировка товаров -- кодування товарів -- кодирование товаров Аннотация: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Крикавський, Євген Васильович; Дейнега, Інна Олександрівна; Дейнега, Олександр Вікторович; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка" Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
М27 Маркетинг [] : [сборник] / сост. А. И. Кредисов. - Киев : Україна, 1994. - 399 с. : табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-319-00922-4 : 60000.00 крб
Рубрики: Маркетинг--Збірники фывфывфыв: стратегічне планування -- стратегическое планирование -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- збут товарів -- сбыт товаров -- формування попиту -- формирование сбыта -- маркетинг промышленных товаров -- маркетинг промислових товарів -- міжнародний бізнес -- международный бизнес -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- споживацька культура -- культура потребителя -- цінова політика -- ценовая политика Аннотация: Рассмотрены основные проблемы маркетинга: планирование, сбыт продукции, разработка ценовой стратегии и др. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Кредисов, А. И. \сост.\ Экземпляры всего: 6 ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1) |
А42 Аксьонов, Іван Михайлович. Теоретичні й практичні аспекти маркетингу транспортних послуг [] : навч. посіб. / І. М. Аксьонов, В. І. Копитко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. транспорту ім. акад. В. Лазаряна. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 336, [4] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 329-333. - Дод.: с. 334-336. - ISBN 978-966-418-205-5 : 230.00 грн
Рубрики: Транспорт--Маркетинг--Послуги--Україна--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: розвиток маркетингу -- ринок транспортних послуг -- інструменти маркетингу -- нормативно-правова база маркетингу -- маркетингові дослідження -- аналіз ринку транспортних послуг -- дослідження транспортних послуг -- формування попиту -- конкурентоспроможність транспортних послуг -- кон'юктура ринку транспортних послуг -- сегментація ринку транспортних послуг -- управління маркетингом -- маркетингова цінова політика -- комунікаційна політика -- ефективність маркетингових заходів -- показники комерційної ефективності Аннотация: Транспортний ринок його аспекти, суб'єкти, об'єкти, інструменти, описано фактори, цілі та функції маркетингу на ринку транспортних послуг. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Копитко, Василь Іванович; Дніпропетровський національний університет залізничого транспорту ім. академіка В. Лазаряна Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |