338.658(075.8)
М 27


   
    Маркетингова товарна політика [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / Є. Крикавський [и др.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-ге вид. - Л. : Львівська політехніка, 2008. - 273, [3] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 196-271. - Л-ра: с. 272-273. - ISBN 978-966-553-722-9 : 82.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
основні функції маркетингу -- основные функции маркетинга -- види маркетингу -- виды маркетинга -- класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- фактори формування попиту -- факторы формирования спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового товару -- планирование нового товара -- товарна марка -- товарная марка -- маркування товарів -- маркирование товаров
Аннотация: Теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до товарів підприємства.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Крикавський, Євген; Дейнега, Інна; Дейнега, Олександр; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки України; Національний Університет "Львівська політехніка"
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

658.8(075.8)
К21


    Кардаш, Віктор Якович.
    Маркетингова товарна політика [] : підруч. / В. Я. Кардаш ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - Київ : КНЕУ, 2001. - 240 с. : рис., табл. - Літ.: с. 236-237. - ISBN 966-574-287-6 : 20.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
якість товару -- конкурентоспроможність товару -- ринок товарів -- упаковка -- товарні марки -- продуктові інновації
Аннотация: Особливості товарної політики підприємств ринкової орієнтації - маркетингові характеристики товарів та послуг, основи його сегментації, етапи планування та створення нових товарів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)

658.62(075.8)
Б28


    Батутіна, Алла Петрівна.
    Експертиза товарів [] : навч. посібник / А. П. Батутіна, І. В. Ємченко. - Київ : ЦУЛ, 2003. - 278 с. - Бібліогр.: с. 250-277. - ISBN 5-8238-0790-2 : 22.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)42я73
Рубрики: Торгівля--Товарознавча експертиза--Навчальні видання
фывфывфыв:
якість товару -- контроль якості -- експертиза товарів -- товарознавча експертиза -- ветеринарно-санітарна експертиза -- фітосанітарна експертиза -- екологічна експертиза
Аннотация: У навчальному посібнику наводяться характеристика факторів, що формують і зберігають якість товарів, визначено юридичну базу, яка регулює ці питання, даються визначення різних видів експертиз, розглядаються методологічні підходи до проведення експертизи товарів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Ємченко, Ірина Володимирівна
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)

339.16
П32


    Пилдич, Джеймс.
    Путь к покупателю. О том, как преуспевающие компании делают товары, которые мы с удовольствием покупаем [] = Winning Ways: How' Winning' Companies Create the products We All Want to Buy / пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред. О. Г. Радынова]. - Москва : Прогресс, 1991. - 256 с. : ил. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 0-06-318391-9 : 6.00 р.
УДК
ББК 65.884-3
Рубрики: Міжнародна торгівля--Популярні видання
фывфывфыв:
конкуренція -- конкуренция -- якість товару -- качество товара -- споживач -- потребитель -- підприємництво -- предпринимательство -- ринок -- рынок -- дизайн -- постачальники -- поставщики -- споживче сприйняття -- потребительское восприятие -- навчання кадрів -- обучение кадров
Аннотация: Автор рассматривает вопросы интенсификации производительности труда и выпуска товаров, способных выдержать натиск конкурентной борьбы на мировом рынке. Проиводительность труда и качество рассматривается на фоне промышленного дизайна.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бобров, Виктор Борисович \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред.\; Радынова, О. Г. \ред.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)

338.658(075.8)
М27


   
    Маркетингова товарна політика [] : підручник / Є. В. Крикавський [та ін.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 3-тє вид., допов. і переробл. - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 357, [3] с. : табл., рис. - Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-607-261-4 : 50.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- ринкові характеристики товару -- рыночные характеристики товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринкові умови -- рыночные условия -- розроблення товару -- разработка товара -- формування попиту -- формирование спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового продукту -- планирование нового продукта -- товарні марки -- товарные марки -- упаковка товару -- упаковка товара -- маркування товарів -- маркировка товаров -- кодування товарів -- кодирование товаров
Аннотация: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Крикавський, Євген Васильович; Дейнега, Інна Олександрівна; Дейнега, Олександр Вікторович; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)