М27 Маркетинг [] : учебник / [А. Н. Романов [и др.] ; под ред. А. Н. Романова. - Москва : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1996. - 560 с. : рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Библиогр.: с. 541-546 . - ISBN 5-85173-003-X : 28.71 грн, 28.91 грн
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання фывфывфыв: бізнес-план -- бизнес-план -- ділова комунікація -- деловая коммуникация -- конкурентноспроможність -- конкурентноспособность -- монополія -- монополия -- постачальник -- маркетиноговые коммуникации -- маркетиногові комунікації -- поставщик -- ценообразование -- ціноутворення Аннотация: Фундаментальный учебник по маркетингу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Романов, А. Н.; Корлюгов, Ю. Ю.; Красильников , С. А.; Васильев, Г. А.; Романов, А. Н. \ред.\ Экземпляры всего: 5 ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (2) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (2) |
М26 Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник / М. І. Белявцев [та ін.] ; за ред. М. І. Белявцева, В. Н. Воробйова. - К. : ЦУЛ, 2006. - 407 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 401-407. - ISBN 966-364-218-1 : 34.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингове управління -- маркетинговое управление -- інформаційні системи -- информационные системы -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- упаравління фірмою -- управление фирмой -- ділова етика -- диловой этикет -- товарна політика -- товарная политика -- управління ринком -- управление рынком -- процес продажу -- процесс продажи -- маркетингова діяльнівсть -- маркетинговая деятельность -- маркетинговий аудит -- маркетинговий аудит Аннотация: Теоретичні та методичні основи маркетингового управління, його сутність, етапи становлення і розвитку, а також місце його у системі економічних наук. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Белявцев, М. І.; Воробйов , В. М.; Ніколайчук, В. Є.; Леонова, Г. Д.; Белявцев, М. І. \ред.\; Воробйов, В. Н. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б70 Блэк, Сэм. Паблик рилейшнз. Что это такое? [] / Сэм Блэк ; предисл. Геннадия Герасимова, Эдуарда Л. Бернейза ; вступ. ст. Риты Бхиман ; пер. с англ. - Москва : Новости, 1990. - 240 с. - Прил.: с. 221-239. - ISBN 5-7020-0370-5 : 445000.00 крб
Рубрики: Маркетинг--Управління--Практичні посібники фывфывфыв: правила профессионального общения -- правила професійного спілкування -- корпоративная ответственность -- корпоративна відповідальність -- связи с общественностью -- зв'язки із громадськістю -- реклама и ПР -- реклама і ПР -- гостеприимство -- гостинність Аннотация: О правилах делового общения и этике профессионального поведения, о том, как строить отношения со средствами массовой информации, органами власти, в промышленной и коммерческой областях, о том , как разработать фитменный стиль и вести рекламную деятельность и многом дугом. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Герасимов, Геннадий \авт. предисл.\; Бернейз, Эдуард Л. \авт. предисл.\; Бхиман, Рита \авт. предисл.\ Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Килипенко, В. В. Теоретичний зміст і сутність управління маркетинговою діяльністю [] / В. В. Килипенко> // Економіка АПК. - 2016. - N 11. - С. 86-93 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Управління фывфывфыв: система управління маркетингом -- процес управління -- маркетингова діяльність підприємства Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |