Моргун, В. Ф. Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти [Текстььь] / В. Ф. Моргун> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 1. - С. 1-5 Рубрики: Психологія освіти Психодіагностика Навчання фывфывфыв: Психодіагностика -- Навчання -- Освіта профільна Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Модификация опросников К.Двек в контексте изучения академических достижений студентов [] / Т. В. Корнилова [и др.]> // Психологический журнал. - 2008. - Том 29, N 3. - С. 86-100. - Лит. в конце ст. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Навчання Фізичний вияв інтелекту Емоції Експериментальна психологія Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Корнилова, Т.В.; Смирнов, С.Д.; Чумакова, М.В.; Корнилов С.А., Новотоцкая-Власова Е.В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Кострикина, И. С. Имплицитная обучаемость как условие реальных достижений в различных видах профессиональной деятельности [] / И. С. Кострикина> // Психологический журнал. - 2008. - Том 29, N 4. - С. 66-75 . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Фізичний вияв інтелекту Навчання Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Громыко, Н. В. Что такое эпистемотека [] / Н. В. Громыко> // Вопросы философии. - 2008. - N 7. - С. 90 - 105. - Библиогр. в подстрочном примеч. . - ISSN 0042-8744 Рубрики: Навчання Мислення Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Демуз, І. Організація навчально-виховної роботи у Переяслав-Хмельницькому педагогічному училищі [] : (1944 - 1987 роки) / І. Демуз> // Рідна шк. - 2010. - N 12. - С. 66-69. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчання Виховна робота Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Медведев, А. М. Экспериментально-генетический метод в диагностике развивающих эффектов учебной деятельности [] / А. М. Медведев> // Вопросы психологии. - 2011. - N 2. - С. 72-81. - Лит. в конце ст. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Мислення Навчання Психологічні дослідження Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Д72 Драйден, Гордон. Революція в навчанні [] = The Learning Revolution / Г. Драйден, Д. Вос ; пер. з англ. М. Товкало ; [ред. І. Новіцька]. - Л. : Літопис, 2011. - 542 с. : іл. - Л-ра: с. 530-534. - Індекс: с. 535-541. - ISBN 978-966-8853-11-1 : 40.00 грн
Рубрики: Навчання--Розвивальне навчання--Наукові видання Навчання--Популярні видання фывфывфыв: самостійне навчання -- самостоятельное обучение -- навчальні програми -- учебные программы -- творче мислення -- творческое мышление -- інтелект дитини -- интеллект ребенка -- навчальний процес -- учебный процесс -- прискорене навчання -- ускоренное обучение -- розвивальне навчання -- развивающее обучение Аннотация: Книжка пропонує читачам навчальну програму впродовж усього життя. Рекомендовано прочитати цю книжку всім батькам, опікунам, тим, хто самостійно вчиться, а також шкільним педагогам. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Вос, Джаннетт; Товкало, Мирослава \пер.\; Новіцька, Ірина \ред.\ Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Фурман, А. Граф-схеми навчальних курсів: сутність, проектування, експертиза [] / А. Фурман> // Психологія і суспільство. - 2009. - N 2. - С. 136-164. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Навчання Методи навчання Модульне навчання фывфывфыв: модульно-розвивальна система освіти -- модульно-развивающая система образования -- граф-схеми навчальних предметів -- граф-схемы учебных предметов -- науково-методологічна екпертиза -- научно-методологическая експертиза Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Собкин, В. С. Динамика мотивационно-целевых трансформаций учебной деятельности у учащихся основной школы [] / В. С. Собкин, Е. А. Калашникова> // Вопросы психологии. - 2015. - N 3. - С. 3-14. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Навчання Навчальні процеси Педагогічна психологія Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Калашникова, Е. А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |