339.33(075.8)
Г58


    Гоголь, Галина Петрівна.
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / Г. П. Гоголь ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2004. - 2004 с. - ISBN 966-553-343-6 : 21.00 грн
УДК
ББК 65.5я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
види міжнародного маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегічні рішення -- планування -- планирование -- вибір цільових ринків -- контрактно-цінова політика -- комунікаційна політика
Анотація: Висвітлено основні аспекти формування міжнародної маркетингової діяльності, а також шляхи виходу на світовий ринок. Дається визначення маркетингових політик як інструментів впливу на цільові групи маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)

339.138(076)
О-75


   
    Основы маркетинга [] = Principles of marketing : пер. с англ. / Ф. Котлер [и др. ; ред. Н. В. Шульпина]. - 2-е европ. изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2002. - 944 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 936-943. - ISBN 5-8459-0088-3 : 32.12 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Управління--Ринок--США--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
управление -- этика маркетинга -- етика маркетинга -- стратегическое планирование маркетинга -- стратегічне планування маркетинга -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- глобальный рынок -- глобальний ринок -- покупательское поведение -- поведінка покупця -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментирование -- сегментування -- выбор целевых рынков -- вибір цільових ринків -- позиционирование -- позиціювання -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- стратегии маркетинга -- стратегії маркетингу -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- управление сбытом -- управління збутом -- управление каналами распределения -- управління каналами розподілу
Анотація: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Филип; Армстронг , Гари; Сондерс, Джон; Вонг, Вероника; Шульпина , Н. В. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)