М50 Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу [] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; під заг. ред. М. М. Поплавського, О. О. Гаца ; Нац. акад. наук України, Рада по вивч. продуктивних сил України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К. : Кондор, 2008. - 460 с. : рис., табл. - Дод.: с. 426-447. - Л-ра: с. 448-758. - ISBN 978-966-351-172-6 : 76.00 грн, 72.00 грн, 73.00 грн, 82.00 грн
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): готельні послуги -- гостиничные услуги -- операційний менеджмент -- операционный менеджмент -- інформаційні технології -- информационные технологии -- антикризовий менеджмент -- антикризисный менеджмент -- реорганізація готелів -- реорганизация отелей -- стратегічний менеджмент -- стратегический менеджмент -- маркетинг готельного бізнесу -- маркетинг отельного бизнеса -- менеджмент фінансової діяльності -- менеджмент финансовой деятельности -- безпека готелів -- безопасность отелей -- корпоративний менеджмент -- корпоративный менеджмент -- інновації -- инновации -- інвестиційні стратегії -- инвестиционные стратегии -- ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- товарно-матеріальні запаси -- товарно-материальные запасы -- ресторанний сервіс -- ресторанный сервис -- готельний бізнес -- гостиничный бизнес -- управлінський контроль -- управленческий контроль -- менеджмент персоналу -- менеджмент персонала -- набір персоналу -- добір персоналу -- набор персонала -- подбор персонала -- адаптація персоналу -- адаптация персонала -- навчання персоналу -- обучение персонала -- безпека праці -- безопасность труда -- якість обслуговування -- качество обслуживания -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- сфера послуг -- сфера услуг -- управління готелем -- управление отелем -- інтернет-бронювання. -- интернет-бронирование -- антикризове управління -- антикризисное управление -- готельно-ресторанний бізнес -- гостинично-ресторанный бизнес -- проектний менеджмент -- проектный менеджмент -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- стратегічний менеджер -- стратегический менеджер -- стратегічне планування -- стратегическое управление -- реклама готельної справи -- реклама гостиничного дела -- медіапланування -- медиапланирование -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- фінансове планування -- финансовое планирование -- фінансові потоки -- финансовые потоки -- безпека туристів -- безопасность туристов -- пожежна безпека -- пожарная безопасность -- охорона праці -- охрана труда -- корпоративне управління -- корпоративное управление -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- інноваційний процес -- инновационный процесс -- інвестиційний менеджмент -- инвестиционный менеджмент -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інвестиції -- инвестиции -- капітальні вкладення -- капиталовложения -- інвестиційні проекти -- инвестиционные проекты -- матеріально-технічне постачання -- материально-техническое снабжение -- складське господарство -- складское хозяйство -- кейтеринг -- безпека продуктів харчування -- безопасность продуктов питания Анотація: Сучасна теорія менеджменту готельного і ресторанного бізнесу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мунін, Г. Б.; Карягін, Ю. О.; Роглєв, Х. Й.; Руденко, С. І.; Поплавський, М. М. \ред.\; Гац, О. О. \ред.\; Національна академія наук України; Рада по вивченню продуктивних сил України; Київський наіональний університет культури і мистецтв Примірників всього: 5 ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (2) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (2) |
B36 Bearden, William O.. Marketing [Текст] : principles and Perspectives / William O. Bearden, Thomas N. Ingram, Raymond W. LaForge. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XXXVII, 596 p. : il. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Ind.: p. 579-596. - ISBN 0-07-232297-7 (alk. paper) : 050.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" Переклад назви: Маркетинг : принципи і перспективи
Рубрики: Маркетинг--США--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- логистика -- реклама -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна комерція -- электронная коммерция Анотація: In book presented the topics that remain relevant and important, while simultaneously emphasizing new thinking and approaches to marketing practice. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Г27 Гевко, І. Б. Методи прийняття управлінських рішень [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. Б. Гевко. - К. : Кондор, 2009. - 187 с. : табл., граф. - Тести: с. 160-185. - Л-ра: с. 186. - ISBN 978-966-351-235-8 : 32.00 грн
Рубрики: Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): управлінські рішення -- управленческие решения -- методи оцінки рішень -- методы оценки решений -- виконання прийнятих рішень -- выполнение принятых решений -- методи розробки управлінських рішень -- методы разработки управленческих решений -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- тактичні рішення -- тактические решения -- класифікація рішень -- классификация решений -- типологія рішень -- типология решений Анотація: Питання теорії вироблення та прийняття управлінських рішень: розробки, прийняття та реалізації рішень, моделювання й технології їх вироблення, впливу різноманітних факторів, що мають вплив на управління. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
С41 Сич, Євген Миколайович. Стратегічний аналіз [] : навч. посібник / Є. М. Сич, О. В. Пилипенко, М. С. Стасишен. - К. : Каравела, 2010. - 304 с. : табл. - (Українська книга). - Термінол. слов.: с. 282-287. - Л-ра: с. 288-290. - Дод.: с. 291-303. - ISBN 978-966-8019-95-1 : 92.00 грн, 55.00 грн
Рубрики: Стратегічний аналіз--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- виробнича програма підприємства -- производственная программа предприятия -- аналіз інвестиційної діяльності -- анализ инвестиционной деятельности -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- прогнозування -- прогнозирование -- аналіз фінансових ресурсів -- анализ финансовых ресурсов -- нормативи стратегічного аналізу -- нормативы стратигического анализа -- капітал підприємства -- капитал предприятия -- аналіз фінансової стійкості підприємства -- анализ финансовой стойкости предприятия -- аналіз стратегічних ресурсів -- анализ стратегических ресурсов -- аналіз маркетингової діяльності -- анализ маркетинговой деятельности -- виробнича стратегія -- производственная стратегия -- аналіз результатів діяльності -- анализ результатов деятельности -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- портфельний аналіз -- портфельный анализ -- економічна стратегія -- экономическая стратегия -- аналіз фінансової діяльності підприємства -- анализ финансовой деятельности предприятия Анотація: Містить навчальну програму дисципліни "Стратегічний аналіз" з розподілом тем на модулі, конспект лекцій, практичні завдання для самостійного виконання, теми рефератів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пилипенко, Олена Віталіївна; Стасишен, Микола Савович Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Г58 Гоголь, Галина Петрівна. Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / Г. П. Гоголь ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2004. - 2004 с. - ISBN 966-553-343-6 : 21.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): види міжнародного маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегічні рішення -- планування -- планирование -- вибір цільових ринків -- контрактно-цінова політика -- комунікаційна політика Анотація: Висвітлено основні аспекти формування міжнародної маркетингової діяльності, а також шляхи виходу на світовий ринок. Дається визначення маркетингових політик як інструментів впливу на цільові групи маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
Т33 Теорія прийняття рішень [] : підручник / [М. П. Бутко та ін.] ; за заг. ред. М. П. Бутка ; М-во освіти і науки України, Черніг. нац. техн. ун-т. - К. : Центр учбов. л-ри, 2015. - 360 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-373-7 : 96.00 грн
Рубрики: Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): управлінські рішення -- управленческие решения -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- внутрішній стан організації -- внутреннее состояние организации -- управлінська інформація -- управленческая информация -- інтегровані інформаційні системи -- интегрированные информационные решения -- геоінформаційні системи -- геоинформационные системы -- фактори зовнішнього середовища -- факторы внешней среды -- креативний потенціал -- креативный потенциал -- креативні завдання -- креативные задачи -- ділові ігри -- деловые игры -- контроль за прийняттям рішень -- контроль за принятием решений -- ефективність управлінських рішень -- эффективность управленческих решений Анотація: Методи прийняття управлінських рішень в умовах невизначеності та багатофакторної залежності щодо визначення рішення та ефективності управлінської діяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бутко, М. П.; Бутко, І. М.; Мащенко, В. П.; Мурашко, М. І.; Бутко, М. П. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Чернігівський національний технологічний університет Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Б90 Буднік, Марина Миколаївна. Стратегічне управління [] : навч. посіб. / М. М. Буднік, Г. С. Невертій, Н. М. Курилова ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. торговельно-економ. ун-т, Харків. торговельно-економ. ін-т КНТЕУ. - Київ : Кондор, 2020. - 289, [3] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці глав. - Глосарій: с. 278-289. - ISBN 978-617-7841-34-9 : 300.00 грн
Рубрики: Підприємства--Стратегічне управління--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): стратегічні рішення -- стратегія підприємства -- стратегічний аналіз -- стратегічний потенціал -- стратегії конкуренції -- стратегічне управління -- портфельні стратегії -- стратегічна позиція -- генерування стратегій -- стратегічний контроль -- стратегічні перетворення Анотація: Навчальний посібник «Стратегічне управління» призначений для вивчення проблем стратегічного управління на підприємствах та містить комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Невертій, Г. С.; Курилова, Н. М.; Міністерство освіти і науки України; Київський національний торговельно-економічний університетХарківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |