Х64 Хміль, Федір Іванович. Ділове спілкування [] : навч. посібник / Ф. І. Хміль. - Київ : Академвидав, 2004. - 280 с. : табл., рис. - (Альма-матер). - Літ.: с. 273-274. - ISBN 966-8226-20-В : 20.00 грн
Рубрики: Ділова етика--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): невербальне спілкування -- резюме -- конфлікт -- вербальне спілкування -- спілкування по телефону -- публічний виступ -- дискусія -- ділові переговори -- індивідуальне діалогове спілкування -- ділове листування -- ділові наради -- позитивний імідж організації -- паблік рілейшнз Анотація: Типи і види ділового спілкування, особливості ділового спілкування керівника з підлеглими. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 4 ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) |
С90 Суслова, Ирина Марковна. Практический маркетинг в библиотеках [] : учеб.-метод. пособие / И. М. Суслова. - М. : Либерея, 2005. - 143, [1] с. : табл. - (Библиотекарь и время. XXI век. / отв. ред. О. Р. Бородин ; вып. 9). - Лит.: с. 141-142. - ISBN 5-85129-175-3 : 31.60 грн.
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- паблик рилейшнз -- паблік рілейшнз -- библиотечная реклама -- бібліотечна реклама Анотація: [В книге предложен принципиально новый подход к библиотечной деятельности, основанный на ее включении в систему некоммерческого маркетинга]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВНБТ (1), БГ (1) Свободны: ВНБТ (1), БГ (1) |
М50 Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу [] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; під заг. ред. М. М. Поплавського, О. О. Гаца ; Нац. акад. наук України, Рада по вивч. продуктивних сил України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К. : Кондор, 2008. - 460 с. : рис., табл. - Дод.: с. 426-447. - Л-ра: с. 448-758. - ISBN 978-966-351-172-6 : 76.00 грн, 72.00 грн, 73.00 грн, 82.00 грн
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): готельні послуги -- гостиничные услуги -- операційний менеджмент -- операционный менеджмент -- інформаційні технології -- информационные технологии -- антикризовий менеджмент -- антикризисный менеджмент -- реорганізація готелів -- реорганизация отелей -- стратегічний менеджмент -- стратегический менеджмент -- маркетинг готельного бізнесу -- маркетинг отельного бизнеса -- менеджмент фінансової діяльності -- менеджмент финансовой деятельности -- безпека готелів -- безопасность отелей -- корпоративний менеджмент -- корпоративный менеджмент -- інновації -- инновации -- інвестиційні стратегії -- инвестиционные стратегии -- ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- товарно-матеріальні запаси -- товарно-материальные запасы -- ресторанний сервіс -- ресторанный сервис -- готельний бізнес -- гостиничный бизнес -- управлінський контроль -- управленческий контроль -- менеджмент персоналу -- менеджмент персонала -- набір персоналу -- добір персоналу -- набор персонала -- подбор персонала -- адаптація персоналу -- адаптация персонала -- навчання персоналу -- обучение персонала -- безпека праці -- безопасность труда -- якість обслуговування -- качество обслуживания -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- сфера послуг -- сфера услуг -- управління готелем -- управление отелем -- інтернет-бронювання. -- интернет-бронирование -- антикризове управління -- антикризисное управление -- готельно-ресторанний бізнес -- гостинично-ресторанный бизнес -- проектний менеджмент -- проектный менеджмент -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- стратегічний менеджер -- стратегический менеджер -- стратегічне планування -- стратегическое управление -- реклама готельної справи -- реклама гостиничного дела -- медіапланування -- медиапланирование -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- фінансове планування -- финансовое планирование -- фінансові потоки -- финансовые потоки -- безпека туристів -- безопасность туристов -- пожежна безпека -- пожарная безопасность -- охорона праці -- охрана труда -- корпоративне управління -- корпоративное управление -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- інноваційний процес -- инновационный процесс -- інвестиційний менеджмент -- инвестиционный менеджмент -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інвестиції -- инвестиции -- капітальні вкладення -- капиталовложения -- інвестиційні проекти -- инвестиционные проекты -- матеріально-технічне постачання -- материально-техническое снабжение -- складське господарство -- складское хозяйство -- кейтеринг -- безпека продуктів харчування -- безопасность продуктов питания Анотація: Сучасна теорія менеджменту готельного і ресторанного бізнесу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мунін, Г. Б.; Карягін, Ю. О.; Роглєв, Х. Й.; Руденко, С. І.; Поплавський, М. М. \ред.\; Гац, О. О. \ред.\; Національна академія наук України; Рада по вивченню продуктивних сил України; Київський наіональний університет культури і мистецтв Примірників всього: 5 ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (2) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (2) |
Ч49 Черномаз, Петро Олексійович. Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 4 ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1) |
О63 Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна. Психологія управління [] : навч. посібник / Л. Е. Орбан-Лембрик. - 2-е вид., допов. - К. : Академвидав, 2010. - 541, [3] с. : рис. - (Серія "Альма-матер"). - Термін. слов.: с. 524-531. - Л-ра: с. 532-541. - ISBN 978-966-8226-94-6 : 55.00 грн, 57.50 грн, 45.00 грн
Рубрики: Психологія--Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): психологія особистості -- психология личности -- теорії особистості -- теории личности -- особистість керівника -- личность руководителя -- психологія організації -- психология организации -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- ділове спілкування -- деловое общение -- ділові переговори -- деловые переговоры -- кадровий менеджмент -- кадровой менеджмент -- психологія конфліктів -- психология конфликтов -- стиль керівництва -- стиль руководства -- психологічне консультування -- психологическое консультирование -- психологічна культура -- психологическая культура -- психологічна служба -- психологическая служба -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- діловий імідж -- деловой имидж -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность Анотація: Психологічні основи, соціально-психологічна, соціокультурна і етнопсихологічна специфіка управлінської діяльності, чинники її ефективності, джерела керівництва і лідерства, причини конфліктів в управлінні, особливості і способи їх подолання, психологічні детермінанти діяльності керівників та стилів керівництва. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ФОНД (2), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1) |
Т35 Теремко, Василь Іванович. Видавничий маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 272 с. : рис., табл. - (Серія "Альма-матер"). - Термін. слов.: с. 261-269. - Л-ра: с. 270-271. - ISBN 978-966-8226-84-7 : 32.00 грн
Рубрики: Видавнича справа--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- книговидавнича справа -- книгоиздательское дело -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- маркетингове прогнозування -- маркетинговое прогнозирование -- маркетинговий комплекс видавництва -- маркетинговый комплекс издательства -- товарна політика видавництва -- товарная политика издательства -- видавнича продукція -- издательская продукция -- маркетингові комунікації видавництва -- маркетинговые коммуникации издательства -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- книжкова виставка -- книжная выставка -- семплінг -- сэмплинг -- брендинг Анотація: Сутність видавничого маркетингу та маркетингові дослідження у видавничому бізнесі, а також розроблення і реалізація маркетингового комплексу виробництва. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
П75 Прикладна політологія [] : навч. посібник / [О. Д. Бойко та ін.; за ред. В. П. Горбатенка]. - К. : Академія, 2008. - 472 с. : табл., рис. - (Серія "Альма-матер"). - Л-ра в кінці розд. - Термін. слов.: с. 465-471. - ISBN 978-966-580-270-9 : 33.00 грн
Рубрики: Політологія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): державне управління -- государственное управление -- політичний маркетинг -- политический маркетинг -- політичний менеджмент -- политический менеджмент -- політичні партії -- политические партии -- політична участь -- политическое участие -- політичні технології -- политические технологии -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- виборчі технології -- избирательные технологии -- політичні конфлікти -- политические конфликты -- політичний імідж -- политический имидж -- політичне маніпулювання -- политическое манипулирование -- політичні дослідження -- политические исследования -- політичний аналіз -- политический анализ -- політичне прогнозування -- политическое прогнозирование -- політичне консультування -- политическое консультирование -- моделювання політичних процесів -- моделирование политических процессов Анотація: Сутність і загальні засади прикладної політології, прикладних політичних технологій, їх місце і роль в політичній практиці. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бойко, О. Д.; Горбатенко, Володимир Павлович; Денисюк, С. Г.; Зеленько, Г. І.; Горбатенко, Володимир Павлович \ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
К46 Кияниця, Євгенія Олегівна. Зв'язки бібліотек з громадськістю в соціокультурному просторі регіону [] : монографія / Є. О. Кияниця ; М-во освіти і науки України, М-во культури України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Ліра-К, 2018. - 179, [1] с. : рис., табл. - Скор.: с. 4. - Літ.: с. 146-170. - Дод.: с. 171-179. - ISBN 978-617-7605-15-6 : 144.00 грн
Рубрики: Бібліотечна справа--Соціальні зв'язки--Наукові видання Бібліотеки--Соціокультурні технології--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): бібліотечні установи -- зв'язки з громадскістю -- обласні бібліотеки -- інноваційні проекти -- паблік рілейшнз -- бібліотечні технології -- електонні каталоги -- каталоги традиційні -- нформаційно-бібліотечне обслуговування -- кадровий потенціал бібліотеки -- зарубіжний досвід Анотація: У монографії розглянуто основні теоретичні підходи до застосування зв'язків з громадськістю в бібліотечних установах, а також практичні засади використання PR-технологій в обласних універсальних наукових бібліотеках. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Міністерство культури України; Київський національний університет культури і мистецтв; Київський національний торговельно-економічний університет Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |