О-75 Оснач, Ольга Федорівна. Промисловий маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 364 с. : табл. - Л-ра: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 86.00 грн
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- концепції промислового маркетингу -- концепции промышленного маркетинга -- моделі стратегічних рішень -- модели стратегических рещений -- промислові ринки -- промышленные рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая инфомация -- маркетингова інформація -- галузева конкуренція -- отраслевая конкуренция -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- ринкова конюнктура -- рыночная кон'юнктура -- прогнозирование сбыта -- прогнозування збуту -- ризик -- риски -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- попит -- спрос -- місткість ринку -- емкость рынка -- закупівлі -- закупки -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- канали розподілу -- каналы распредиления -- збутові запаси -- сбытовые запасы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые комуникации Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П. Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
К41 Кіндрацька, Галина Іванівна. Стратегічний менеджмент [] : навч. посібник / Г. І. Кіндрацька ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-ге вид., переробл. і допов. - Л. : Львів. політехніка, 2010. - 406 с. : рис., табл. - Дод.: с. 339-392. - Л-ра: с. 393-399. - Предм. покажч.: с. 400-406. - ISBN 978-966-553-961-2 : 147.00 грн
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): управління організацією -- управление организацией -- управління підприємством -- управление предприятием -- стратегії організації -- стратегии организации -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- місія організації -- миссия организации -- стратегічна диагностика -- стратегическая диагностика -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- аналіз стратегічних альтернатив -- анализ стратегических альтернатив -- стратегічний план -- стратегический план -- стратегічні зміни -- стратегические изменения -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- альтернативні стратегії -- альтернативные стратегии Анотація: Висвітлено теоретичні й практичні основи стратегічного менеджменту організацій. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний Університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
С41 Сич, Євген Миколайович. Стратегічний аналіз [] : навч. посібник / Є. М. Сич, О. В. Пилипенко, М. С. Стасишен. - К. : Каравела, 2010. - 304 с. : табл. - (Українська книга). - Термінол. слов.: с. 282-287. - Л-ра: с. 288-290. - Дод.: с. 291-303. - ISBN 978-966-8019-95-1 : 92.00 грн, 55.00 грн
Рубрики: Стратегічний аналіз--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- виробнича програма підприємства -- производственная программа предприятия -- аналіз інвестиційної діяльності -- анализ инвестиционной деятельности -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- прогнозування -- прогнозирование -- аналіз фінансових ресурсів -- анализ финансовых ресурсов -- нормативи стратегічного аналізу -- нормативы стратигического анализа -- капітал підприємства -- капитал предприятия -- аналіз фінансової стійкості підприємства -- анализ финансовой стойкости предприятия -- аналіз стратегічних ресурсів -- анализ стратегических ресурсов -- аналіз маркетингової діяльності -- анализ маркетинговой деятельности -- виробнича стратегія -- производственная стратегия -- аналіз результатів діяльності -- анализ результатов деятельности -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- портфельний аналіз -- портфельный анализ -- економічна стратегія -- экономическая стратегия -- аналіз фінансової діяльності підприємства -- анализ финансовой деятельности предприятия Анотація: Містить навчальну програму дисципліни "Стратегічний аналіз" з розподілом тем на модулі, конспект лекцій, практичні завдання для самостійного виконання, теми рефератів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пилипенко, Олена Віталіївна; Стасишен, Микола Савович Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Ч49 Чернега, О. Б. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємств (організацій) [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл / О. Б. Чернега ; М-во освіти і науки України. - Л. : Магнолія 2006, 2011. - 261 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Глосарій: с. 303-310. - Предм. покажч.: с. 311-318. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-574-015-6 : 78.00 грн
Рубрики: Підприємства--Конкуренція (екон.)--Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): теорія конкурентоспроможності -- теория конкурентоспособности -- конкурекнтоспроможність товарів -- конкурентоспособность товаров -- споживча цінність -- потребительские ценности -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- теорія можливостей -- теория возможностей -- галузь світової економіки -- отрасль международной экономики -- конкурентоспроможність галузей -- конкурентоспособность отраслей -- галузевий аналіз -- отраслевой анализ -- міжнародна конкурентоспроможність -- международная конкурентоспособность -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- управління конкурентоспроможністю -- управление конкурентоспособностью -- фактори конкурентоспроможності -- факторы конкурентоспособности -- конкурентне ринкове середовище -- конкурентная рыночная среда -- привобливість галузі -- привлекательность отрасли -- Дерево компетенції -- Дерево компетентности -- Дерево технологій -- Дерево технологий -- споживча цінность -- потребительская ценность -- концепція конкуренції -- концепция конкуренции Анотація: Особливості сучасної міжнародної конкуренції, механізми формування, теоретичні та практичні підходи. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
Д58 Довгань, Людмила Євгеніївна. Стратегічне управління [] : навч. посібник / Л. Є. Довгань, Ю. В. Каракай, Л. П. Артеменко. - 2-ге вид. - К. : Центр учбов. л-ри, 2011. - 440 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-364-903-0 : 67.00 грн
Рубрики: Стратегічне управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): стратегическое управление -- діагностика зовнішнього середовища організації -- диагностика внешней среды организации -- діагностика внутрішнього середовища фірми -- диагностика внутренней среды фирмы -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- конкурентоспроможність організаціїї -- конкурентоспособность организации -- портфельний аналіз -- портфельный анализ -- стратегії організації -- стратегии организации -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- управління змінами в організації -- управление изменениями в организации Анотація: Надається методика діагностики зовнішнього та внутрішнього середовищ, сучасні підходи до проведення стратегічного аналізу та діагностики потенціалу організації. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Каракай, Ю. В.; Артеменко, Л. П. Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Д64 Должанський, Ігор Зіновійович. Конкурентоспроможність підприємства [] : навч. посібник / І. З. Должанський, Т. О. Загорна ; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 384 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 377-381. - ISBN 966-364-181-9 : 28.40 грн
Рубрики: Конкурентоспроможність підприємств--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- конкуренція -- конкуренция -- конкурентна діагностика -- конкурентная диагностика -- конкурентоспроможні управлінські рішення -- конкурентоспособные управленческие решения -- якість продукції -- качество продукции -- оцінювання конкурентоспроможності -- оценивание конкурентоспособности -- управління конкурентоспроможністю -- управление конкурентоспособностью -- конкурентний аналіз -- конкурентный анализ -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- маркетингова стратегія підприємства -- маркетинговая стратегия предприятий -- співтовариство конкурентних компаній -- сообщество конкурентных компаний -- конкурентні відносини -- конкурентные отношения Анотація: Методи оцінювання та аналізу конкурентоспроможності підприємства, управління конкурентними перевагами. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Загорна, Тетяна Олегівна; Макіївський економіко-гуманітарний інститут Примірників всього: 2 ВВ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1) |
П60 Портер, Майкл. Международная конкуренция. Конкурентные преимущества стран [] = Th Competitive Advantage of Nations / М. Портер ; пер. с англ. ; под ред. и с предисл. В. Д. Щетинина. - М. : Международные отношения, 1993. - 896 с. : рис., табл. - Прил.: с.803-838. - Примеч.: с.839-876. - Лит.: с. 877-892. - ISBN 5-7133-0413-2 : 250000.00 крб
Рубрики: Конкуренція--Економіка--Корея--Наукові видання Конкуренція--Економіка--Італія--Наукові видання Конкуренція--Економіка--Швеція--Наукові видання конкуренція--Економіка--Японія--Наукові видання Конкуренція--Економіка--Швейцарія--Наукові видання Конкуренція--Економіка--Німеччина--Наукові видання Конкуренція--Економіка--Великобританія--Наукові видання Конкуренція--Економіка--США--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): конкурентные преимущества фирм -- конкурентні переваги фірм -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- динамика национального преимущества -- динаміка національної переваги -- стратегия компании -- стратегія компанії -- политика правительства -- політика уряду -- национальные экономичкеские проблемы -- національні економічні проблеми Анотація: Настоящий переворот в традиционных представлениях о международной торговле и конкуренции, об источниках успехов и прибылей сегодня и завтра. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Щетинин, В. Д. \ред.\ Примірників всього: 2 ВВ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1) |
Б88 Бровкова, Олена Георгіївна. Стратегічний менеджмент [] : навч. посібник / О. Г. Бровкова. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 222, [1] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 221-222. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-002-6 : 58.00 грн
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): стратегічне управління -- стратегическое управление -- діагностика зовнішнього середовища -- диагностика внешней среды -- діагностика організації -- диагностика организации -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- портфельний аналіз -- портфельный анализ -- реалізація стратегій -- реализация стратегий -- інструментарій фінансових стратегій -- инструментарий финансовых стратегий Анотація: Аспекти стратегічного менеджменту підприємств і організацій різних форм власності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1) |
П30 Петрович, Йосиф Михайлович. Стратегічне управління конкурентоспроможністю промислового підприємства [] : монографія / Й. М. Петрович, О. В. Кривешко, І. О. Ступак ; за наук. ред. Й. М. Петровича ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 226, [2] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 220-225. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-617-607-360-4 : 56.00 грн
Рубрики: Промислові підприємства--Стратегічне управління--Україна--Наукові видання Промислові підприємства--Конкуренція (екон.)--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): категорії конкурентоспроможності -- категории конкурентоспособности -- маркетингові переваги підприємства -- маркетинговые преимущества предприятия -- забезпечення конкурентоспроможності підприємства -- обеспечение конкурентоспособности -- управління конкурентоспроможністю -- управление конкурентоспособностью -- оцінка конкурентоспроможності -- оценка конкурентоспособности -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- формування конкурентних стратегій -- формирование конкурентных стратегий -- планування конкурентної поведінки -- планирование конкурентного поведения -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- торгова марка -- торговая марка Анотація: Теоретичні та методичні питання конкурентоспроможності як важливого інструментарію управління підприємством у динамічних умовах ринкового господарювання. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кривешко, Ольга Володимирівна; Ступак, Ірина Олексіївна; Петрович, Й. М. \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |