Варцаба, Надія Василівна. Застосування західних PR-методів музичного шоу-бізнесу на прикладі етногурту "Дахабраха" [] / Н. В. Варцаба> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2019. - N 2. - С. 142-148. - Бібліогр.: с. 148 Рубрики: Шоу-бізнес--Паблик рілейшнз Кл.слова (ненормовані): імідж -- шоу-бізнес -- музичний продукт -- пострадянські країни -- етнохаос -- іміджмейкінг -- івент-маркетинг -- український менталітет -- соціальна відповідальність -- аудіозаписи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1) |