М17 Максимова, Наталія Юріївна. Основи дитячої патопсихології [] : навч. посібник / Н. Ю. Максимова, К. Л. Мілютіна, В. М. Піскун ; Міжнар. фонд "Відродження", Програма "Трансф. гуман. освіти в Україні". - К. : Перун, 1996. - 464 с. : рис. - Дод.: с. с. 390-459. - Скор.: с. 460. - ISBN 5-7707-9968-4 : 1.50 грн
Рубрики: Патопсихологія--Діти--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): епілепсія -- епилепсия -- розумова відсталість -- умственная отсталость -- органічні сіндроми -- органические синдромы -- психическое развитие подростка -- психічний розвиток підлітка -- неврози -- неврозы -- психотренінг -- психотренинг -- аутизм -- психопатія -- психопатия -- відхилення в особистому розвитку -- отклонения в развитии личности -- психологічна корекція -- психологическая коррекция Анотація: Розглядаються основні види порушень психічного розвитку дітей з урахуванням новітніх здобутків сучасної педагогіки, психології, патопсихології. Наводяться методи диференційної діагностики відхилень у психічному та особистісному розвитку дітей. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мілютіна, К. Л.; Піскун, В. М.; Міжнародний фонд "Відродження." Програма "Трансформація гуманітарної освіти в Україні" Примірників всього: 5 ЧЗ (3), АБ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (3), АБ (1), ФОНД (1) |
О-75 Основы специальной психологии [] : учебное пособие / под ред. Л. В. Кузнецовой. - 3-е изд., стер. - М. : Академия, 2006. - 480 с. - ISBN 5-7695-2922-9 : 060.00 грн
Рубрики: Психологія спеціальна--Олігофренопсихологія--Сурдопсихологія--Тифлопсихологія Психологія спеціальна--Патопсихологія--Психолого-педагогічна діагностика--Профілактика і корекція Педагогіка спеціальна Кл.слова (ненормовані): дизонтогении -- дизонтогенії -- ЗПР -- задержка психического развития -- затримка психічного розвитку -- нарушения слуха -- порушення слуху -- нарушения зрения -- порушення зору -- нарушения речи -- порушення мовлення -- нарушения опорно-двигательного аппарата -- порушення опорно-рухового апарату -- аутизм -- нарушения развития -- порушення розвитку Анотація: Методологические вопросы, связанные с современным пониманием нормального и отклоняющегося развития, проблемы организации специальной психологической помощи и психокоррекционной работы в системе образования. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Кузнецова, Л.В. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Климась, Д. Г. Развитие регуляции эмоций у детей 6-10 лет с расстройствами аутистического спектра [Текст] / Д. Г. Климась, М. К. Бардышевская> // Вестник Московского университета. Сер. 14, Психология : науч. журн. - М. : Изд-во Моск. ун-та, 2007. - N 2. - С. 47-58 Рубрики: Аутизм Емоції Психологія дитини Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Бардышевская, М.К. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Обухова, Е. Ю. Нарушения внимания у детей с особенностями развития [] / Е. Ю. Обухова, Т. А. Строганова, В. В. Грачев> // Вопросы психологии. - 2008. - N 3. - С. 61 - 70. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологічні дослідження--методика "Тест довільної уваги" Увага Психологія дитини Дитячий аутизм Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Строганова, Т.А.; Грачев, В.В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Н 32 Настольная книга педагога-дефектолога [] / Т. Б. Епифанцева [и др.]. - 4-е изд. - Ростов н/Д : Феникс, 2008. - 565 с. - (Серия "Сердце отдаю детям"). - Лит.: с. 557-560. - ISBN 978-5-222-13574-7 : 056.00 грн
Рубрики: Дефектологія--Навчальні видання Спеціальна педагогіка--Навчальні видання Корекційна педагогіка--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): дефектология -- специальная педагогика -- коррекционная педагогика -- олігофренія -- олигофрения -- діти з порушенням слуху -- дети с нарушением слуха -- діти з порушенням зору -- дети с нарушением зрения -- діти з порушенням мови -- дети с нарушением речи -- затримка психічного розвитку -- задержка психического развития -- аутизм -- діти з порушенням апарату руху та опори -- дети с нарушением опорно-двигательного аппарата -- медико-психолого-педагогічна комісія -- медико-психолого-педагогическая комиссия Анотація: Рассмотрены основные направления, содержание, задачи, методы и принципы дефектологии. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Епифанцева, Т.Б.; Кисиленко, Т.Е.; Могилева, И.А.; Соловьева, И.Г.; Титкова, Т.В. Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
S49 Severe Communication Disorders: Intervention Strategies [Текст] / ed. Katharine G. Butler. - Gaithersburg, Md. : Aspen Publ., 1994. - IX, 224 p. - (Topics in Language Disorders Series). - Ind.: p. 213-224. - ISBN 0-8342-0589-0 : 020.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Мовленнєві розлади--Терапія--Збірники Психічні хвороби--Хворі--Мовлення--Збірники Головний мозок--Пошкодження--Хворі--Мовлення--Збірники Кл.слова (ненормовані): мовленнєві розлади -- речевые расстройства -- логопедія -- логопедия -- аутизм -- психічні хвороби -- психические заболевания -- головний мозок -- головной мозг -- спеціальна педагогіка -- специальная педагогика Анотація: In this book you'll examine the similarities and differences in services for clients with autism and mental retardation, traumatic brain injury and severe speech/motor impairments. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Butler, Katharine G. \ed.\ Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Перминова, Г. А. Профили ранней невербальной коммуникации у детей с синдромами Вильямса и аутизма [] / Г. А. Перминова, Ю. А. Бурдукова, Т. А. Строганова> // Вопросы психологии. - 2010. - N 3. - С. 20-30. - Лит. в конце ст. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Педагогічна психологія Вікова психологія Психологічні дослідження Психічні стани і явища--Аутизм Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бурдукова, Ю. А.; Строганова, Т. А. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Х91 Хрестоматия по общей психологии. Психология мышления [] : учеб. пособие для студентов вузов, обуч. по спец. "Психология" / под. ред.: Ю. Б. Гиппенрейтер, В. В. Петухова. - М. : Изд-во Моск. ун-та, 1981. - 400 с. - 0.95 р. Зміст: Джемс, Уильям. Мышление / У. Джемс. - С .11-20 Кюльпе, Освальд. Психология мышления / О. Кюльпе. - С .21-34 Зельц, Отто. Законы продуктивной и репродуктивного мышления / О. Зельц. - С .28-34 Дункер, Карл. Подходы к исследованию продуктивного мышления / К. Дункер. - С .35-47 Пиаже, Жан. Природа интеллекта / Ж. Пиаже. - С .48-59 Леонтьев, Алексей Николаевич. Мышление / А. Н. Леонтьев. - С .60-70 Рубинштейн, Сергей Леонидович. О природе мышления и его составе / С. Л. Рубинштейн. - С .71-77 Гальперин, Петр Яковлевич. Формирование умственных действий / П. Я. Гальперин. - С .78-88 Брунер, Джером. О действенном и наглядно-образном представлении мира ребенком / Дж. Брунер. - С .87-96 Архейм, Рудольф. Визульное мышление / Р. Архейм. - С .97-107 Лурия, Александр Романович. Ум мнемониста / А. Р. Лурия. - С .108-112 Блейлер, Эйген. Аутистическое мышление / Э. Блейлер. - С .113-122 Майер, Генрих. Психология эмоционального мышления / Г. Майер. - С .123-129 Леви-Брюль, Люсьен. Первобытное мышление / Леви-Брюль Л. . - С .130-140 Гольдштейн, Курт. Абстрактное и конкретное поведение / Гольдштейн К. - С .141-144 Теплов, Борис Михайлович. Практическое мышление / Б. М. Теплов. - С .145-148 Линдсей, Г. Творческое и критическое мышление / Г. Линдсей, К. С. ХаллР. Ф. Томпсон. - С .149-152 Выготский, Лев Семенович. Мышление и речь / Л. С. Выготский. - С .153-175 Выготский, Лев Семенович. О природе эгоцентрической речи / Л. С. Выготский. - С .176-182 Пиаже, Жан. Эгоцентрическая речь / Ж. Пиаже. - С .183-187 Пиаже, Жан. Комментарии к критическим замечаниям Л. С. Выготского на книги Речь и мышление ребенка и Суждение и рассуждение ребенка / Ж. Пиаже. - С .188-193 Выготский, Л. С. Исследование образования понятий: методика двойной стимуляции / Л. С. Выготский, Л. С. Сахаров. - С .194-203 Брунер, Джером. Стратегии приема информации при образовании понятий / Дж. Брунер. - С .204-209 Рэдфорд, Дж. Формирование понятий: после Брунера, Гуднау и Остин / Дж. Рэдфорд, Э. Бартон. - С .210-214 Соколов, Александр Николаевич. Психофизиологическое исследование внутренней речи / А. Н. Соколов. - С .215-220 Слобин, Дэн. Лингвистическая относительность и детерминизм / Д. Слобин. - С .221-227 Вудвортс, Робер. Решение проблем животными / Р. Вудвортс. - С .228-234 Келер, Вольфганг. Исследование интеллекта человекоподобных обезьян / В. Келер. - С .235-249 Крогиус, Август Адольфович. Вюрцбургская школа экспериментального исследования мышления / А. А. Крогиус. - С .250-254 Вудвортс, Р. Этапы творческого мышления / Р. Вудвортс. - С .255-257 Дункер, К. Структура и динамика процессов решения задач (О процессах решения практических проблем) / К. Дункер. - С .258-268 Леонтьев, А. Н. Опыт экспериментального исследования мышления / А. Н. Леонтьев, Я. А. ПономаревЮ. Б. Гиппенрейтер. - С .269-280 Рубинштейн, С. Л. Основная задача и метод психологического исследования мышления / С. Л. Рубинштейн. - С .281-283 Креч, Дэвид. Факторы, определяющие решения задач / Д. Креч, Р. Крачфилд, Н. Ливсон. - С .289-297 Трик, Х. Е. Основные направления экспериментального изучения творчества / Х. Е. Трик. - С .298-303 Ньюэлл, Аллен. Моделирование мышления человека с помощью электронно-вычислительной машины / А. Ньюэлл, Дж. С. Шоу, Г. А. Саймон. - С .305-318 Линдсей, Питер. Анализ процесса решения задач / П. Линдсей, Д. Норман. - С .319-327 Тихомиров, Олег Константинович. Информационная и психологическая теории мышления / О. К. Тихомиров. - С .328-331 Теплов, Б. М. Ум полководца / Б. М. Теплов. - С .332-341 Бернар, Клод. Об опытном рассуждении / К. Бернар. - С .342-350 Вертгеймер, Макс. Открытие Галилея / М. Вертгеймер. - С .351-365 Гельмгольц, Герман. Как приходят новые идеи. Образы Альберта Эйнштейна / Г. Гельмгольц. - С .366-368 Кун, Томас Самюел. Научные революции как изменение взгляда на мир / Т С. Кун. - С .369-372 Мамардашвили, М. К. Самосознание мыслителя в классической и современной буржуазной философии. / М. К. Мамардашвили, Э. Ю. СоловьевВ. С. Швырев. - С .374-380 Кречмер, Эрнест. Типы ученых / Эрнест Кречмер. - С .381-383 Ганнушкин, Петр Борисович. Особенности интеллектуальной деятельности при некоторых формах психопатии / П. Б. Ганнушкин. - С .384-390 Юнг, Карл Густав. Мышление у экстраверта и интроверта / К. Г. Юнг. - С .391-398
Рубрики: Мислення--Психологія--Хрестоматії--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): мышление -- мислення -- труды по психологии -- праці з психології -- психология мышления -- психологія мислення -- продуктивное мышление -- продуктивне мислення -- виды мышления -- види мислення -- визуальное мышление -- візуальне мислення -- аутизм -- эмоциональне мышление -- емоціональне мислення -- практическое мышление -- практичне мислення -- творческое мышление -- творче мислення -- критическое мышление -- критичне мислення -- моделирование мышления -- моделювання мислення -- индивидуальные особенности мышления -- індивідуальні особливості мислення -- экстраверт -- екстраверт -- интроверт -- інтроверт Анотація: В книгу вошли тексты из классических и современных работ, посвященных теоретическим и экспериментальным исследованиям мыслительной деятельности. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гиппенрейтер, Юлия Борисовна \ред.\; Петухов , Валерий Викторович \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Тарнавська, Ю. С. "Синдром саванта" в контексті наукових досліджень та суспільних уявлень про людей з відхиленнями [] / Ю. С. Тарнавська> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 7. - С. 74-78. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Псиїхопатологія--Виняткові здібності неповносправних людей Кл.слова (ненормовані): розумова відсталість -- умственная отсталость -- аутизм -- аутизм -- "синдром саванта" -- "синдром саванта" -- локальні здібності -- локальные способности -- нейрокогнітивні особливості савантів -- нейрокогнитивные способности савантов Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
К75 Кочерга, Олександр Васильович. Психофізіологія дітей з особливими потребами [] / Олександр Кочерга ; [ред. рада: Т. Вороніна та ін.]. - К. : Ред. газет з дошк. та почат. освіти, 2012. - 123, [5] с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-2753-06-6 : 18.00 грн, 50.00 грн
Рубрики: Діти з вадами розвитку--Психофізіологія--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): діти з синдромом Дауна -- дети с синдромом Дауна -- порушення розумового розвитку -- нарушение умственного развития -- аутизм -- затримка психічного розвитку -- задержка психического развития -- психокорекция -- психокорекція Анотація: Розглянуто психофізіологічні особливості дітей з особливими потребами, які викликані генетичними та фізичними порушеннями розвитку. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Вороніна, Т. \ред.\; Стеценко, І. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
О-50 Оклендер, Вайолет. Окна в мир ребенка [] / Вайолет Оклендер ; [пер. с англ. С. Б. Шерстневой, О. В. Орловой] ; под ред. Ф. Б. Березина, Е. А. Спиркиной, Е. Д. Соколовой = Windows to our children / Violet Oaklahder : руководство по детской психотерапии. - М. : Независимая фирма "Класс", 2000. - 336 с. : рис. - (Библиотека психологии и психотерапии ; вып. 20). - Библиогр.: с. 333-334. - ISBN 5-86375-080-4 (РФ) : 19.05 грн
Рубрики: Діти--Підлітки--Психологічна допомога--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): фантазия ребенка -- фантазія дитини -- поделки -- поробки -- сенсорный опыт -- сенсорний досвід -- игровая терапия -- ігрова терапія -- проблемы поведения -- проблеми поведінки -- аутизм -- аутизм Анотація: Рассматриваются подходы к проникновению во внутренний мир ребенка, типичные для детства проблемы и особенности поведения. Описаны технические приемы, дающие возможность проявиться фантазии ребенка: рисование, поделки, сочинение рассказов, стихов. Рассматривается психотерапевтический процесс в целом и различные психотерапевтические техники. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шерстнева, С. Б. \пер.\; Орлова, О. В. \пер.\; Березин, Ф. Б. \ред.\; Спиркина, Е. А. \ред.\; Соколова, Е. Д. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П86 Психологічна допомога батькам [] / упоряд. О. Главник. - К. : Шк. світ, 2002. - 112 с. - (Психолог. Бібліотека). - ISBN 966-8070-06-2 : 4.42 грн
Рубрики: Батьки--Психологічна допомога--Навчальні видання Дитяча психологія--Дошкільники--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): психологія дошкільників -- психология дошкольников -- увага дошкільників -- внимание дошкольников -- гра -- игра -- увага молодшого школяра -- внимание младшего школьника -- аутизм -- психіка шестирічок -- психика шестилеток Анотація: Універсальний порадник психологам, який допоможе в організації і проведенні просвітницької роботи з батьками. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Главник, О. Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Н64 Никольская, Ольга Сергеевна. Аутичный ребенок: пути помощи [] / О. С. Никольская, Е. Р. Баенская, М. М. Либлинг. - М. : Теревинф, 2000. - 336 с. - (Особый ребенок). - Прил.: с. 263-326. - Крат. слов. спец. термин.: с. 327-329. - Лит.: с. 330-331. - ISBN 5-88707-021-8 : 5.64 грн Рубрики: Аутизм--Наукові видання Діти із затримкою психічного розвитку--Виховання--Навчання--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): детский аутизм -- дитячий аутизм -- психічний розвиток аутиста -- психичиское развитие аутиста -- воспитание аутичного ребенка -- виховання аутичної дитини -- обучение аутичного ребенка -- навчання аутичної дитини -- холдинг-терапия -- холдинг-терапія Анотація: Освещены особенности и трудности психического развития и социалиации аутичных детей, намечены пути помощи в их обучении и семейном воспитании. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Баенская , Елена Ростиславовна; Либлинг, Мария Михайловна Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Скрипник, Т. Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі [] / Т. Скрипник> // Початкова школа. - 2014. - N 6. - С. 50-52. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Аутизм Дефектологія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Скрипник, Т. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі [] / Т. Скрипник> // Початкова школа. - 2015. - N 6. - С. 35-37. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Аутизм Дефектологія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ч-92 Чуприков, А. П. Розлади спектра аутизму: медична та психолого-педагогічна допомога [] : [навч. посібник] / А. П. Чуприков, Г. М. Хворова. - Л. : Мс, 2012. - 179, [5] с. : іл., табл. - Глосарій: с. 119. - Л-ра: с. 120-130. - Дод.: с. 131-183. - ISBN 978-966-8461-57-6 : 40.00 грн Є автограф: Прим. 1060286 : Чуприков, А. П.
Рубрики: Корекційна педагогіка--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): аутизм -- медична допомога -- медицинская помощь -- психолого-педагогічна допомога -- психолого-педагогическая помощь -- прогноз розладів -- прогноз расстройств -- синдром Аспергера -- синдром Аспергера -- парааутизм -- синдром Ретта -- психічна сфера дітей -- психическая сфера детей -- медико-біологічна терапія -- медико-биологическая терапия -- анімалотерапія -- анималотерапия -- освіта дитини з аутизмом -- образование ребенка с аутизмом Анотація: Наведено актуальну, достовірну та систематизовану науково-практичну інформацію про етіологію та патогенез розладів спектра аутизму (РСА). Особливу увагу приділено грунтовному аналізу нетрадиційних та немедикаментозних методів корекції-фізіотерапії, дієтотерапії, анімалотерапії та ін. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Хворова, Г. М. Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Ч-92 Чуприков, А. П. Расстройства спектра аутизма: медицинская и психолого-педагогическая помощь [] = Disorders related to the range of autism: medical psychological and pedagogical support : [учеб. пособие] / А. П. Чуприков, А. М. Хворова ; Нац. мед. акад. последиплом. образования им. П. Л. Шупика. - 2-е изд., доп. - Л. : Мс, 2013. - 270, [2] с. - Лит.: с. 181-197. - Прил.: с. 198-233. - ISBN 978-966-8461-62-0 : 40.00 грн Є автограф: Прим. 1060287 : Чуприков, А. П.
Рубрики: Корекційна педагогіка--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): история исследования аутизма -- історія дослідження аутизму -- синдром Аспергера -- парааутизм -- синдром Ретта -- психические процессы человека -- психічні процеси людини -- психомоторная сфера ребенка -- психомоторна сфера дитини -- самосознание ребенка -- самосвідомість дитини -- умственная отсталость -- розумова відсталість -- лечение аутизма -- лікування аутизму -- анималотерапия -- анімалотерапія -- дельфинотерапия -- дельфінотерапія -- психокоррекции аутизма -- психокорекції аутизму -- образование ребенка с аутизмом -- освіта дитини з аутизмом -- аутизм Анотація: Приведена актуальная и систематизированная научно-практическая информация о расстройствах спектра аутизма (РСА), об их этиологии и патогенезе; рассмотрены особенности психического развития детей, страдающих аутизмом. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Хворова, А. М.; Национальная медицинская академия последипломного образования имени П. Л. Шупика Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
С45 Скрипник, Тетяна Вікторівна. Психологічна допомога дітям з аутизмом та їхнім батькам [] : [навч.-метод. посібник] / Тетяна Скрипник ; [упоряд. Тетяна Шаповал ; ред. рада: М. Мосієнко та ін.]. - Київ : Шк. світ, 2016. - 158, [2] с. : рис., табл. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - Літ.: с. 155-159. - ISBN 978-617-7287-46-8 : 65.88 грн
Рубрики: Діти--Психічні розлади--Навчальні видання Діти з вадами розвитку--Психологічна допомога--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): аутизм -- розлади нервової системи -- корекція аутизму -- діти з особливими потребами -- освіта дітей з аутизмом -- формування соціального інтелекту -- розвиток дитини з аутизмом -- супровід аутичної дитини Анотація: Подано грунтовну характеристику аутичних дітей, поради з питань корекції поведінки та соціалізації їх в умовах загальноосвітнього закладу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шаповал, Тетяна Анатоліївна \упоряд.\; Мосієнко, М. \ред.\; Долгова, Д. \ред.\; Калюжна, О. \ред.\; Семібаламут, О. \ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ІЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1), ІЧЗ (1) |
Гриш, Н. І. Аутична дитина. Теорія та практика роботи [] / Н. І. Гриш> // Дитина з особливими потребами. - 2017. - N 4. - С. 13-19 Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): аутизм -- синдром Каннера -- синдром Аспергера -- синдром Ретта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |