Б73 Богатко, Надежда Геннадиевна. Финансовый учет: вопросы, задачи, тесты [] : учеб. пособие / Н. Г. Богатко, Л. П. Толстова, А. А. Самсонова. - К. : А.С.К., 2004. - 664 с. : табл. - (Университетская библиотека). - Библиогр. в конце разд. - Лит.: с. 660. - ISBN 966-319-037-Х : 30.00 грн
Рубрики: Фінансовий облік--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): бухгалтерский учет -- учет активов -- облік активів -- учет обеспечений -- облік забезпечень -- учет обязательств -- облік зобов'язань -- учет собственного капитала -- облік власного капіталу -- учет доходов -- облік доходів -- учет расходов -- облік витрат -- учет финансовых результатов -- облік фінансових результатів -- финансовая отчетность -- фінансова звітність -- сквозная задача -- наскрізна задача Анотація: Программа по учебной дисциплине "Финансовый учет", планы занятий, включающие необходимую для их проведения нормативную, основную и дополнительную литературу, задания и тесты, которые помогут студентам овладеть практическими навыками финансового учета. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Толстова, Людмила Павловна; Самсонова, Анна Александровна Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
О-92 Охріменко, М. Г. Дослідження операцій [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / М. Г. Охріменко, І.Ю. Дзюбан. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 182 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 182. - ISBN 966-364-328-5 : 029.00 грн, 027.00 грн
Рубрики: Математичне програмування--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): математична модель -- математическая модель -- розподілу ресурсів -- распределения ресурсов -- симплекс-метод -- спряжені (двоїсті) задачі -- спряженые (двойные) задачи -- лінійне програмування -- линейное программирование -- виробничо-транспортна задача -- производственно-транспортная задача -- модель оптимального керування -- модель оптимального руководства -- динамічне програмування -- динамическое программирование -- розподіл робочих місць -- распределение рабочих мест Анотація: Принципи та задачі дослідження операцій, основи прийняття рішень в умовах визначеності за допомогою математичних моделей. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Дзюбан, І.Ю.; Леонтьєв, В.В. (математик); Понтрягін, Л.С. (математик); Беллман, Р. (математик) Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
Сорокіна, Л. В. Інформаційні технології як інструмент оптимізації управління збалансованим економічним розвитком підприємства [Текст] / Л. В. Сорокіна> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 10. - С. 189-197. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Математичні методи, моделі та інформац. технології в економіці Кл.слова (ненормовані): темпи економічного зростання -- оптимізаційна задача Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2008/3/4 Журнал 2008р. N 3/4 Липова, Л. Спецкурси як вагомий чинник профільного навчання і профорієнтації / Л. Липова, П. ЗамаскінаВ. Малишев. - С.3 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. Буринська, Н. Задача як вид навчального завдання / Н. Буринська, В. Староста. - С.6 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. Величко, Л. Загальнокультурний контекст шкільної хімічної освіти / Л. Величко. - С.9 - 12. - Бібліогр. в кінці ст. Лодатко, Є. Методологічні засади моделювання соціокультурних процесів / Є. Лодатко. - С.13 - 20. - Бібліогр. в кінці ст. Рижиков, В. Професійне самовизначення випускників ВНЗ в умовах ринкової економіки / В. Рижиков. - С.20 - 21. - Бібліогр. в кінці ст. Скрябіна, Т. Модель формування інноваційного стилю діяльності майбутнього вчителя історії / Т. Скрябіна. - С.22 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. Власенко, К. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / К. Власенко. - С.25 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. Авдіянц, Г. Роль юридичної освіти в становленні особистості майбутнього працівника / Г. Авдіянц. - С.27 - 29. - Бібліогр. в кінці ст. Столяренко, О. Створення моделі виховання ціннісного ставлення до людини на основі ідей відкритої школи / О. Столяренко. - С.30 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. Бабінець, С. Моніторингові дослідження ефективності інноваційних процесів як засіб забезпечення якості шкільної освіти / С. Бабінець. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Дабіжук, Т. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як форма організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Т. Дабіжук, О. Блажко. - С.37 - 39. - Бібліогр. в кінці ст. Корнєєв, О. Формування краєзнавчих знань учнів з географії / О. Корнєєв. - С.39 - 42. - Бібліогр. в кінці ст. Надтока, О. Посилення проблемного підходу у навчанні географії як один із аспектів осучаснення шкільного курсу "Материки і океани" / О. Надтока. - С.42 - 43. - Бібліогр. в кінці ст. Сопільняк, М. Психолого-педагогічні властивості живопису як засобу формування творчої особистості / М. Сопільняк. - С.44 - 47. - Бібліогр. в кінці ст. Пономарьов, Ю. До проблеми розвитку і виховання вокального слуху студентів мистецько-педагогічних факультетів / Ю. Пономарьов. - С.47 - 49. - Бібліогр. в кінці ст. Шкурат, Л. Молодь в освітніх інноваціях: самореалізація вчителів та розвиток учнів / Л. Шкурат. - С.50 - 52 Іванова, Т. Формування екологічного мислення та здатності ліцеїстів будувати гармонійні відносини з природою / Т. Іванова. - С.53 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. Пушкарьова, Т. Діагностування та розвиток пізнавальних процесів молодшого школяра за умови психологічного супроводу експериментальної програми "Росток" / Т. Пушкарьова. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. Зяблюк, Н. До питання "Чумацтво на батьківщині Тараса Шевченка" / Н. Зяблюк. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. Спільна спадщина / Н. Дічек. - С.61 - 64. - Бібліогр. в кінці ст. Сипченко, О. Функції навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок ХХ ст.) / О. Сипченко. - С.64 - 68. - Бібліогр. в кінці ст. Скиба, М. Шкільний підручник з біології 20-30-х років ХХ ст. / М. Скиба, Ю. Скиба. - С.68 - 71. - Бібліогр. в кінці ст. Свириденко, О. Навчально-методичний комплекс з педагогіки / О. Свириденко, О. Біда. - С.77 Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1) Вільні: ФП (1), АБ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: zvez/2008/4 Журнал 2008р. N 4 Вайнер, Михаил. Старые записи / Михаил Вайнер. - С.53-84 Андрей Владимирович, великий князь. Записки великого князя Андрея Владимировича / Владимирович, великий князь Андрей Владимирович. - С.113-160 Яржембовский, С. Изгнание из рая: познание как обратная задача / С. Яржембовский. - С.218-224 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Яржембовский, С. Изгнание из рая: познание как обратная задача [Текст] / С. Яржембовский> // Звезда. - 2008. - N 4. - С. 218-224 . - ISSN 0321-1878 Рубрики: Пізнання Релігія та знання Філософія релігії Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Буринська, Н. Задача як вид навчального завдання [] / Н. Буринська, В. Староста> // Рідна школа. - 2008. - N 3/4. - С. 6 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Організація учбового процесу Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Староста, В. Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1) Вільні: ФП (1), АБ (1) |
> Шифр: viur/2009/2 Журнал 2009р. N 2 Бєлий, В. Інновація у шкільних формах: шляхи формалізації / В. Бєлий. - С.8-11 Найда, Ю. М. Українська освіта має бути демократичною / Ю. М. Найда. - С.12-13 Ковальчук, В. Лідерство в умовах трансформації / В. Ковальчук. - С.14-15 Іванова-Комарщук, О. Користь інтерактивних методів навчання / О. Іванова-Комарщук. - С.16-17 Пісарєв, В. Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти / В. Пісарєв, В. Пісарєва. - С.22-26 Гатаулліна, А. Інтерактивне й мультимедійне обладнання у школі / А. Гатаулліна. - С.27-28 Петрухін, В. Акмеологічні технології в підвищенні якості освіти / В. Петрухін. - С.29-31 Стратегії виховання в сучасній школі. - С.32-35 Мажикеєв, Т. Учитель нової формації як великий учитель / Т. Мажикеєв. - С.36-37 Круглов, О. Який він, шкільний психолог / О. Круглов. - С.38-39 Ніжегородцева, Н. Підказки починаючому шкільному психологу / Н. Ніжегородцева. - С.40-41 Кудря, Н. Шкільна методична комісія - осередок зростання педагогів / Н. Кудря, О. Криворотова. - С.42-44 Павленко, О. Урізноманітнення форм навчання / О. Павленко. - С.45-46 Чабан, С. Українські народні ігри / С. Чабан. - С.47-49 Відкритий урок: яким він має бути?. - С.51-52 Боровіков, Л. Що таке майстер-клас / Л. Боровіков. - С.53-54 Пелагейченко, В. Ключові компоненти компетентності вчителя / В. Пелагейченко. - С.55-56 До перевірки готов!. - С.57-60 Щєлко, В. Свято авторського слова / В. Щєлко. - С.61 Усова, О. Формування звичок здорового способу життя / О. Усова. - С.62-63 Строкань, Т. Подорож до країни словниковії : Сценарій виховного заходу / Т. Строкань. - С.65-66 Педагогічна освіта батьків. - С.67-69 Діти та проблема шкільної дисципліни. - С.70-71 Рішення проблеми шкільної дисципліни. - С.72-73 Вовчук, І. Батьківський всеобуч : На допомогу класному керівнику / І. Вовчук, Ю. Петік. - С.74-77 Сокіл, О. Права жінок захищено кодексом / О. Сокіл. - С.88-89 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
> Шифр: viur/2009/3 Журнал 2009р. N 3 Аванесов, В. Протидія корупції та бюрократії в освіті / В. Аванесов. - С.8-11 Огнев'юк, В. Наша мета - висококваліфікований сучасний учитель / В. Огнев'юк. - С.12-13 Ковальчук, В. Комунікативні компетенції керівника / В. Ковальчук. - С.14-17 Пісарєв, В. Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти / В. Пісарєв, В. Пісарєва. - С.22-26 Які вони, сучасні педагогічні технології?. - С.27-31 Кузнєцов, О. Як виховувати підлітків? / О. Кузнєцов. - С.33 Головльова, А. Психологічна служба школи / А. Головльова. - С.39-41 Петрухін, В. Акмеологія та підвищення якості освіти / В. Петрухін. - С.42-44 Соловов, О. Навички життя : Програма ранньої профілактики хімічної залежності / О. Соловов. - С.45-48 Творчість і технологічність сучасного вчителя. - С.49-50 Пинка, Н. Соняшник / Н. Пинка, О. Богун. - С.51-56 Федорищева, А. Моніторинг якості навчання / А. Федорищева. - С.57-59 Проект "Шкільна система моніторингу". - С.60-61 Шептухіна, Т. Виховна система класу у виховному просторі школи / Т. Шептухіна. - С.62-63 Роянова, А. Тарас Шевченко - нащадкам послання у вічність / А. Роянова, С. Коваленко. - С.64-68. - Бібліогр. в кінці ст. Батьківські збори на тему "Десять помилок у вихованні дитини". - С.69-70 Нікітіна, І. Статево-рольове виховання дітей / І. Нікітіна. - С.71-72 Вовчук, І. Батьківський всеобуч : На допомогу класному керівнику / І. Вовчук, Ю. Петік. - С.73-75 Жмутська, М. В Сорочинцях : До 200-річчя з дня народження М.В.Гоголя / М. Жмутська. - С.76-79 Сокіл, О. Профспілки та трудові відносини / О. Сокіл. - С.88-89 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Пісарєв, В. Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти [] / В. Пісарєв, В. Пісарєва> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2009. - N 2. - С. 22-26 Рубрики: Процес навчання Дод.точки доступу: Пісарєва, В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Пісарєв, В. Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти [] / В. Пісарєв, В. Пісарєва> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2009. - N 3. - С. 22-26 Рубрики: Процес навчання Дод.точки доступу: Пісарєва, В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Герасимчук, О. Б. Використання fuzzy-технології у задачах прийняття рішень [] / О. Б. Герасимчук> // Актуальні проблеми економіки : наук. економ. журнал. - 2009. - N 10. - С. 166-173. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці Кл.слова (ненормовані): нечіткість -- некоректна задача -- функція належності -- нечітка матрична гра Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Б55 Бех, Олександр Володимирович. Математичне програмування [] : навч. посібник / О. В. Бех, Т. А. Городня, А. Ф. Щербак. - Л. : Магнолія 2006, 2009. - 200 с. : рис. - (Вища освіта в Україні). - Л-ра: с. 199. - ISBN 978-966-2025-05-5 : 85.00 грн
Рубрики: Математичне програмування--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): лінійне програмування -- транспортна задача -- графічний метод -- симплексный метод -- двоїсті задачі -- альтернативний оптимум -- параметричне програмування -- теорія ігор -- динамічне програмування -- матрична гра -- рекурентне співвідношення -- дискретне програмування -- лінійні цілочислові задачі -- теорія графів -- нелінійне програмування Анотація: Теоретичний матеріал та контрольні завдання з навчальній дисципліни "Математичне програмування" загального курсу "Економіко-математичне моделювання". Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Городня, Т. А.; Щербак, А. Ф. Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Б 90 Бугір, Михайло Костянтинович. Математика для економістів. Лінійна алгебра, лінійні моделі. [] : посібник для студ. вузів / М. К. Бугір. - Київ : Академія, 1998. - 272 с. : рис., табл. - (Гаудеамус). - Л-ра: с. 268. - ISBN 966-580-042-6 : 6.40 грн
Рубрики: Математика--Навчальні видання для вищої школи Лінійна алгебра--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): лінійна алгебра -- линейная алгебра -- вектори -- векторы -- матриці -- матрицы -- визначники -- определители -- лінійні алгебраїчні рівняння -- линейные алгебраические уравнения -- математичне програмування -- математическое программирование -- лінійне програмування -- линейное программирование -- транспортна задача -- транспортная задача -- цілочисельне програмування -- целочисленное программирование -- нелінійне програмування -- нелинейное программирование -- задачі лінійного програмування -- задачи линейного программирования Анотація: Розглянуто теоретичні основи лінійної алгебри і лінійного програмування та їх зв'язок з основними економіко-математичними моделями. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 5 ФОНД (2), ЧЗ (2), АБ (1) Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (2), АБ (1) |
Х91 Хрестоматия по общей психологии. Психология мышления [] : учеб. пособие для студентов вузов, обуч. по спец. "Психология" / под. ред.: Ю. Б. Гиппенрейтер, В. В. Петухова. - М. : Изд-во Моск. ун-та, 1981. - 400 с. - 0.95 р. Зміст: Джемс, Уильям. Мышление / У. Джемс. - С .11-20 Кюльпе, Освальд. Психология мышления / О. Кюльпе. - С .21-34 Зельц, Отто. Законы продуктивной и репродуктивного мышления / О. Зельц. - С .28-34 Дункер, Карл. Подходы к исследованию продуктивного мышления / К. Дункер. - С .35-47 Пиаже, Жан. Природа интеллекта / Ж. Пиаже. - С .48-59 Леонтьев, Алексей Николаевич. Мышление / А. Н. Леонтьев. - С .60-70 Рубинштейн, Сергей Леонидович. О природе мышления и его составе / С. Л. Рубинштейн. - С .71-77 Гальперин, Петр Яковлевич. Формирование умственных действий / П. Я. Гальперин. - С .78-88 Брунер, Джером. О действенном и наглядно-образном представлении мира ребенком / Дж. Брунер. - С .87-96 Архейм, Рудольф. Визульное мышление / Р. Архейм. - С .97-107 Лурия, Александр Романович. Ум мнемониста / А. Р. Лурия. - С .108-112 Блейлер, Эйген. Аутистическое мышление / Э. Блейлер. - С .113-122 Майер, Генрих. Психология эмоционального мышления / Г. Майер. - С .123-129 Леви-Брюль, Люсьен. Первобытное мышление / Леви-Брюль Л. . - С .130-140 Гольдштейн, Курт. Абстрактное и конкретное поведение / Гольдштейн К. - С .141-144 Теплов, Борис Михайлович. Практическое мышление / Б. М. Теплов. - С .145-148 Линдсей, Г. Творческое и критическое мышление / Г. Линдсей, К. С. ХаллР. Ф. Томпсон. - С .149-152 Выготский, Лев Семенович. Мышление и речь / Л. С. Выготский. - С .153-175 Выготский, Лев Семенович. О природе эгоцентрической речи / Л. С. Выготский. - С .176-182 Пиаже, Жан. Эгоцентрическая речь / Ж. Пиаже. - С .183-187 Пиаже, Жан. Комментарии к критическим замечаниям Л. С. Выготского на книги Речь и мышление ребенка и Суждение и рассуждение ребенка / Ж. Пиаже. - С .188-193 Выготский, Л. С. Исследование образования понятий: методика двойной стимуляции / Л. С. Выготский, Л. С. Сахаров. - С .194-203 Брунер, Джером. Стратегии приема информации при образовании понятий / Дж. Брунер. - С .204-209 Рэдфорд, Дж. Формирование понятий: после Брунера, Гуднау и Остин / Дж. Рэдфорд, Э. Бартон. - С .210-214 Соколов, Александр Николаевич. Психофизиологическое исследование внутренней речи / А. Н. Соколов. - С .215-220 Слобин, Дэн. Лингвистическая относительность и детерминизм / Д. Слобин. - С .221-227 Вудвортс, Робер. Решение проблем животными / Р. Вудвортс. - С .228-234 Келер, Вольфганг. Исследование интеллекта человекоподобных обезьян / В. Келер. - С .235-249 Крогиус, Август Адольфович. Вюрцбургская школа экспериментального исследования мышления / А. А. Крогиус. - С .250-254 Вудвортс, Р. Этапы творческого мышления / Р. Вудвортс. - С .255-257 Дункер, К. Структура и динамика процессов решения задач (О процессах решения практических проблем) / К. Дункер. - С .258-268 Леонтьев, А. Н. Опыт экспериментального исследования мышления / А. Н. Леонтьев, Я. А. ПономаревЮ. Б. Гиппенрейтер. - С .269-280 Рубинштейн, С. Л. Основная задача и метод психологического исследования мышления / С. Л. Рубинштейн. - С .281-283 Креч, Дэвид. Факторы, определяющие решения задач / Д. Креч, Р. Крачфилд, Н. Ливсон. - С .289-297 Трик, Х. Е. Основные направления экспериментального изучения творчества / Х. Е. Трик. - С .298-303 Ньюэлл, Аллен. Моделирование мышления человека с помощью электронно-вычислительной машины / А. Ньюэлл, Дж. С. Шоу, Г. А. Саймон. - С .305-318 Линдсей, Питер. Анализ процесса решения задач / П. Линдсей, Д. Норман. - С .319-327 Тихомиров, Олег Константинович. Информационная и психологическая теории мышления / О. К. Тихомиров. - С .328-331 Теплов, Б. М. Ум полководца / Б. М. Теплов. - С .332-341 Бернар, Клод. Об опытном рассуждении / К. Бернар. - С .342-350 Вертгеймер, Макс. Открытие Галилея / М. Вертгеймер. - С .351-365 Гельмгольц, Герман. Как приходят новые идеи. Образы Альберта Эйнштейна / Г. Гельмгольц. - С .366-368 Кун, Томас Самюел. Научные революции как изменение взгляда на мир / Т С. Кун. - С .369-372 Мамардашвили, М. К. Самосознание мыслителя в классической и современной буржуазной философии. / М. К. Мамардашвили, Э. Ю. СоловьевВ. С. Швырев. - С .374-380 Кречмер, Эрнест. Типы ученых / Эрнест Кречмер. - С .381-383 Ганнушкин, Петр Борисович. Особенности интеллектуальной деятельности при некоторых формах психопатии / П. Б. Ганнушкин. - С .384-390 Юнг, Карл Густав. Мышление у экстраверта и интроверта / К. Г. Юнг. - С .391-398
Рубрики: Мислення--Психологія--Хрестоматії--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): мышление -- мислення -- труды по психологии -- праці з психології -- психология мышления -- психологія мислення -- продуктивное мышление -- продуктивне мислення -- виды мышления -- види мислення -- визуальное мышление -- візуальне мислення -- аутизм -- эмоциональне мышление -- емоціональне мислення -- практическое мышление -- практичне мислення -- творческое мышление -- творче мислення -- критическое мышление -- критичне мислення -- моделирование мышления -- моделювання мислення -- индивидуальные особенности мышления -- індивідуальні особливості мислення -- экстраверт -- екстраверт -- интроверт -- інтроверт Анотація: В книгу вошли тексты из классических и современных работ, посвященных теоретическим и экспериментальным исследованиям мыслительной деятельности. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гиппенрейтер, Юлия Борисовна \ред.\; Петухов , Валерий Викторович \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б 61 Билута, Павел Александрович. Лекции по теории функций комплексного переменного [] : учеб. пособие / П. А. Билута ; ред. С. А. Терсенов. - Новосибирск : Изд-во Новосибирского ун-та, 1991. - 156 с. - Лит.: с. 153. - ISBN 5-7615-0026-4 : 7.50 крб
Рубрики: Алгебра--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): комплексные числа -- комплексні числа -- аналитические функции -- аналітичні функції -- конформное отображение -- конформне відображення -- обыкновенные дифференциальные уравнения -- звичайні диференціальні рівняння -- линейные дифференциальные уравнения -- лінійні диференціальні рівняння -- теорема Коши -- теорема Коші -- неопределённый интеграл -- невизначений інтеграл -- теоремы Вейерштрасса -- теореми Вейєрштраса -- ряд Тейлора -- ряд Лорана -- интеграл -- інтеграл -- краевые задачи теории функций -- крайові задачі теорії функцій -- задача Дерихле -- задача Неймана -- уравнение Гаусса -- рівняння Гауса Анотація: Составлено на основе лекций, читаемых автором студентам II курса отделения механики и прикладной математики НГУ. Содержание лекций отличается от имеющихся учебников по теории функций комплексного переменного. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Терсенов, С. А. \ред.\ Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
А 35 Азбелев, Николай Викторович. Введение в теорию функционально-дифференциальных уравнений [] / Н. В. Азбелев, В. П. Максимов, Л. Ф. Рахматуллина. - М. : Наука, 1991. - 280 с. - Лит.: с. 266-274. - Указ. имен: с. 275. - Предм. указ.: с. 276-277. - ISBN 5-02-014236-0 : 4.70 р.
Рубрики: Математичний аналіз--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): линейное функционально-дифференциальное уравнение -- лінійне функціонально-диференціальне рівняння. -- линейная краевая задача -- лінійна крайова задача -- оператор Грина -- оператор Гріна -- линейные уравнения -- лінійні рівняння -- нелинейные уравнения -- нелінійні рівняння -- априорные неравенства -- апріорні нерівності -- нелинейные краевые задачи -- нелінійні крайові задачі -- монотонные операторы -- монотонні оператори Анотація: Посвящена основам теории функционально-дифференциального уравнения, являющегося обобщением уравнений обыкновенного дифференциального, интегродифференциального и уравнения с отклоняющимся аргументом. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Максимов, В. П.; Рахматуллина, Л. Ф. Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Б90 Бугров, Яков Степанович. Высшая математика. Дифференциальные уравнения. Кратные интегралы. Ряды. Функции комплексного переменного [] : учебник / Я. С. Бугров, С. М. Никольский. - 3-е изд., испр. - М. : Наука, 1989. - 464 с. : рис. - Предм. указ.: с. 461-464. - ISBN 5-02-013925-4 : 1.00 р.
Рубрики: Вища математика--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): дифференциальные уравнения -- диференціальні рівняння -- кратные интегралы -- кратні інтеграли -- векторный анализ -- векторний аналіз -- ряды Фурье -- ряди Фур'є -- интеграл Фурье -- інтеграл Фур'є -- уравнения математической физики -- рівняння математичної фізики -- операционное исчисление -- операційне числення -- обобщённые функции -- узагальнені функції -- задача Дирихле -- задача Діріхлє -- гармонические функции -- гармонічні функції -- обратная функция -- зворотна функція -- функции комплексного переменного -- функції комплексної змінної Анотація: Содержит следующие разделы: Обыкновенные дифференциальные уравнения. Кратные интегралы. Векторный анализ. Ряды и интеграл Фурье. Простейшие задачи из теории уравнений математической физики. Функции комплексного переменного. Элементы операционного исчисления. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Никольский, С. М. Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
В67 Волевич, Леонид Романович. Обобщенные функции и уравнения в свертках [] / Л. Р. Волевич, С. Г. Гиндикин. - М. : ФИЗМАТЛИТ, 1994. - 336 с. - Лит.: с. 327-330. - Предм. указ.: с. 331-332. - ISBN 5-02-014601-3 : 296000.00 крб
Рубрики: Диференціальні рівняння--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): сверточные уравнения -- згортані рівняння -- обобщённые функции -- узагальнені функції -- задача Коши -- задача Коші -- свёртыватели Винера-Хопфа -- згортателі Вінера-Хопфа -- уравнения Винера-Хопфа -- рівняння Віннера-Хопфа Анотація: Содержит систематическое изложение теории обобщённых функций. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гиндикин, С. Г. Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |