Василенко, Валерія. Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти [] / В. Василенко> // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 10. - С. 26-29. - Бібліогр.: с. 28-29 Рубрики: Заклади вищої освіти--Імідж Кл.слова (ненормовані): імідж -- заклад вищої освіти -- зовнішній імідж -- внутрішній імідж -- іміджеві маркери -- запити -- цільова аудиторія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : БГ (1), ОБР (1) Вільні: БГ (1), ОБР (1) |
Таран-Лала, О. М. Імідж підприємства як фактор впливу на його конкурентоспроможність [] / О. М. Таран-Лала, М. В. Зось-Кіор, М. М. Андрусенко> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 7. - С. 18-23. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підприємства--Імідж Кл.слова (ненормовані): позитивний імідж -- невідчутний імідж -- зовнішній імідж -- ділова репутація -- торгівельна марка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Зось-Кіор, М. В.; Андрусенко, М. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |