Василенко, Валерія.
    Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти [] / В. Василенко // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 10. - С. 26-29. - Бібліогр.: с. 28-29
Рубрики: Заклади вищої освіти--Імідж
Кл.слова (ненормовані):
імідж -- заклад вищої освіти -- зовнішній імідж -- внутрішній імідж -- іміджеві маркери -- запити -- цільова аудиторія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : БГ (1), ОБР (1)
Вільні: БГ (1), ОБР (1)




    Таран-Лала, О. М.
    Імідж підприємства як фактор впливу на його конкурентоспроможність [] / О. М. Таран-Лала, М. В. Зось-Кіор, М. М. Андрусенко // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 7. - С. 18-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Імідж
Кл.слова (ненормовані):
позитивний імідж -- невідчутний імідж -- зовнішній імідж -- ділова репутація -- торгівельна марка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Зось-Кіор, М. В.; Андрусенко, М. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)