Р69 Романенко, Лариса Федорівна. Банківський маркетинг [] : підручник / Л. Ф. Романенко ; М-во освіти і науки України, Відкр. міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 344 с. - Л-ра: с. 331-343. - ISBN 966-8365-56-9 : 27.50 грн, 33.00 грн
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- банківський продукт -- банковский продукт -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- комунікаційна політика банку -- комуникационная политика банка -- контроль маркетингу -- контроль маркетинга -- аудиторський контроль -- аудиторский контроль Анотація: Методологія банкіського маркетингу, класифікація банківських продуктів, особливості проведення маркетингових дослідженьв банківській сфері, стратегії розвитку комерційного банку та контролю маркетингової діяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |