Замула, І. В. Аналіз респектабельності екологічно чистої продукції при маркетинговому дослідженні [] / І. В. Замула> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 8. - С. 317-322. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Економічний аналіз--Україна Екологічний маркетинг--Україна Продукція--Екологічна безпека--Україна Бухгалтерський облік--Україна Кл.слова (ненормовані): рентабельність -- рентабельность -- екологічно чиста продукція -- экологически чистая продукция -- стійкий розвиток -- устойчивое развитие -- маркетингові дослідження -- маркетинговые ииследования -- синергетичний ефект -- синергетический эффект Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |