B36 Bearden, William O.. Marketing [Текст] : principles and Perspectives / William O. Bearden, Thomas N. Ingram, Raymond W. LaForge. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XXXVII, 596 p. : il. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Ind.: p. 579-596. - ISBN 0-07-232297-7 (alk. paper) : 050.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" Переклад назви: Маркетинг : принципи і перспективи
Рубрики: Маркетинг--США--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- логистика -- реклама -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна комерція -- электронная коммерция Анотація: In book presented the topics that remain relevant and important, while simultaneously emphasizing new thinking and approaches to marketing practice. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
А37 Alessandra, Tony. Collaborative Selling [Текст] : how to Gain the Competitive Advantage in Sales / Tony Alessandra, Rick Barrera. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1993. - XVI, 239 p. - Ind.: p. 235-239. - ISBN 0-471-59664-7 (cloth.) : 025.00 грн
Рубрики: Мережний маркетинг--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): мережний маркетинг -- сетевой маркетинг -- торгівля -- торговля -- презентації -- презентации -- промоушн -- покупці -- покупатели -- збут товарів -- сбыт товаров -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- економіка -- экономика Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Barrera, Rick Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
B22 Baran, Stanley J.. Introduction to Mass Communication [Текст] : media Literacy and Culture / Stanley J. Baran. - 2001 update. - Mountain View, Calif. [etc.] : Mayfield Publ. Co., 2001. - XXIII, 519 p. : ill. - App.: p. 477-486. - Gloss.: p. 487-498. - Ref.: p. 499-503. - Ind.: p. 507-519. - ISBN 0-7674-1925-1 : 020.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Засоби масової комунікації--Навчальні видання Поліграфічна продукція--Навчальні видання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
J65 Johansson, Johny K.. Global marketing [Текст] : foreign entry, local marketing, and global management / Johny K. Johansson. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2006. - XVI, 647 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin series in marketing). - Ind.: p. 633-647. - ISBN 0-07-296180-5 (alk. paper) : 110.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- реклама -- економіка -- экономика -- менеджмент -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна торгівля -- єлектронная торговля -- торгові представники -- торговые представители -- мережевий маркетинг -- сетевой маркетинг Анотація: Global marketing progresses from how to market an existing product outside of the domestic market to how to develop a new product for spesific local markets. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |