M34 Marketing [Текст] / Eric N. Berkowitz [et al.]. - 5th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1997. - 736 p. : il., graphs, tab. - (The Irwin Series in Marketing). - Gloss.: p. 658-673. - Chap. Not.: p. 674-695. - Name Ind.: p. 697-713. - Ind.: p. 715-731. - Cred.: p. 733-736. - ISBN 0-256-18968-4 : 030.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" РУБ 339.138 Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- реклама -- економіка -- экономика -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- промоушн -- маркетинг-план Анотація: The Fifth Edition of Marketing is the result of a product development process designed to focus on customer needs, and a commitment to provide exceptional customer value. In this edition was edded new dimensions to reflect changes in the business environment and in student and instructor interests. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Berkowitz, Eric N.; Kerin, Roger A.; Hartley, Steven W.; Rudelius, William Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
P47 Peter, J. Paul. Consumer Behavior and Marketing Strategy [Текст] / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2002. - XXVI, 582 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ISBN 0-07-241064-7 : 065.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" Переклад назви: Поведінка споживача і стратегія маркетингу Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Споживачі--Поведінка--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- промоушн -- реклама -- електронна комерція -- электронная коммерция -- продаж -- продажи Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Olson, Jerry C. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
F38 Ferrell, O. C. Business [Текст] : a Changing World / O. C. Ferrell, Geoffrey Hirt. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2003. - XXX, 493 p. : ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - App.: p. 463-493. - Gloss.: p. G-G11. - Ind.: p. I-1-I-10. - Ex cont.: The American Financial System. - ISBN 0-07-246917-X : 095.00 грн
Рубрики: Бізнес--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): планування -- планирование -- бізнес-плани -- бизнес-планы -- гроші -- деньги -- інтернет -- интернет -- економіка -- экономика -- бізнес -- бизнес -- маркетинг -- менеджмент -- бухгалтерія -- бухгалтерия -- промоушн -- реклама -- малий бізнес -- малый бизнес -- банки Анотація: [The world of business]. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Hirt, Geoffrey Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
B61 Bingham, Frank G.. Business Marketing Management [Текст] / Frank G. Bingham. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1998. - XXIII, 632 p. - Ind.: p. 613-632. - ISBN 0-8442-2964-4 (casebound) : 050.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Промисловий маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання Промисловий маркетинг--США--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетинг -- реклама -- промоушн Анотація: Business Marketing Management is aimed at students with a foundation in basic marketing principles. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
F99 Futrell, Charles M.. Fundamentals of Selling [Текст] : customers for Life / Charles M. Futrell. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1999. - XXIII, 584 p. : ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - ISBN 0-256-25981-X : 040.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): продавці -- продавцы -- професія продавця -- профессия продавца -- продажи -- промоушн -- презентації товарів -- презентации товаров -- продаж товарів -- продажа товаров Анотація: Fundamentals of Selling was conceived as a method of providing ample materials for readers to construct their own sales presentations after stydying the text. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
М12 McCarthy, Edmund Jerome. Basic Marketing [Текст] : a Global-Managerial Approach / Edmund Jerome McCarthy, William D. Perreault. - 12th ed. - Chicago [etc.] : Irwin, 1996. - [894] p. pag. var. : ill. - (The Irwin Series in Marketing). - ISBN 0-256-13990-3 : 015.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- планування -- планирование -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- ринки -- рынки -- промоушн -- реклама -- маркетинг-план -- фірми -- фирмы -- компанії -- компании Анотація: [The fundamentals of marketing]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Perreault, William D. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
М49 Megginson, William L.. Small Business Management [Текст] : an Entrepreneur's Guidebook / William L. Megginson, Mary Jane Byrd, Leon C. Megginson. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2000. - XVIII, 510 p. : ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - Gloss.: p. 477-485. - Ind.: p. 503-510. - ISBN 0-07-303564-5 : 040.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" Переклад назви: Менеджмент малого бізнесу
Рубрики: Малий бізнес--Менеджмент--Навчальні видання Малий бізнес--Ком'ютерні технології--Використання--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- бізнес -- бизнес -- бізнес-плани -- бизнес-планы -- фінансове планування -- финансовое планирование -- реклама -- промоушн -- комп'ютерні технології -- компьютерные технологии -- ризики -- риски Анотація: The book takes a practical, down-to-earth approach to conceiving, planning, organizing, and managing a small business. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Byrd, Mary Jane; Megginson, leon C. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
N63 Nickels, William G.. Understanding Business [Текст] / William G. Nickels, James M. McHugh, Susan M. McHugh. - 5th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1999. - [814] p. pag. var. : ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - Bibliogr.: p. C1-I15. - ISBN 0-256-21980-X : 040.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Бізнес--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- реклама -- малий бізнес -- малый бизнес -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- облік -- учет -- лідерство -- лидерство -- менеджмент -- маркетинг -- прийняття рішень -- принятие решений -- фінанси -- финансы -- промоушн -- інформаційні технології -- информационные технологии -- гроші -- деньги -- інтернет -- интернет Анотація: The introduction to business market. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: McHugh, James M.; McHugh, Susan M. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
S63 Smigel, Lloyd Merritt. Basic Training for New Managers [Текст] / Lloyd Merritt Smigel ; forew. by Donald K. Conover. - Los Angeles : Lowell House, 2000. - XXI, 266 p. - App.: p. 261-263. - Ind.: p. 263-266. - ISBN 0-7373-0414-6 : 025.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Керівники--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): менеджмент -- економіка -- экономика -- промоушн -- конфлікти -- конфликты -- лідерство -- лидерство -- інтерв'ю -- интервью -- управління -- управление Анотація: Written by a management consultant with more than thirty years' experience, this is down-to-earth primer for first-time managers facing the new chllanges of hiring, promoting, firing, resolving conflicts, and negotiating the corporate grapevine. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Conover, Donald K. \forew.\ Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
А37 Alessandra, Tony. Collaborative Selling [Текст] : how to Gain the Competitive Advantage in Sales / Tony Alessandra, Rick Barrera. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1993. - XVI, 239 p. - Ind.: p. 235-239. - ISBN 0-471-59664-7 (cloth.) : 025.00 грн
Рубрики: Мережний маркетинг--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): мережний маркетинг -- сетевой маркетинг -- торгівля -- торговля -- презентації -- презентации -- промоушн -- покупці -- покупатели -- збут товарів -- сбыт товаров -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- економіка -- экономика Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Barrera, Rick Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Н34 Науменко, Людмила Петровна. Бизнес-курс английского языка [] = Business English course / Л. П. Науменко. - К. : А.С.К., 2004. - 448 с. - Текст рос., англ. - ISBN 966-319-067-1 : 10.30 грн
Рубрики: Бізнес--Англійська мова--Навчальні видання Англійська мова--Офіційно-діловий стиль--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): бизнес -- ділова англійська мова -- деловой английский язык -- ділове спілкування -- деловое общение -- економіка -- экономика -- економічні тексти -- экономические тексты -- пошук роботи -- поиск работы -- резюме -- рекомендаційні листи -- рекомендационные письма -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- лідерство -- лидерство -- інтерв'ю -- интервью -- телефонний етикет -- телефонный этикет -- промоушн -- ділове листування -- деловая переписка -- ділові листи -- деловые письма -- електронна пошта -- электронная почта -- бізнес-план -- бизнес-план -- банки -- дресс-код -- перемовини -- переговоры Анотація: В учебном пособии приведена необходимая информация о бизнесе и деловой активности, основах делового общения и этноспецифике ведения бизнеса в разных странах мира. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
С88 Студінська, Галина Яківна. Бренд: долаючи час та простір [] / Г. Я. Студінська. - Малин : НДНЦ "ПринцепС", 2014. - 412 с. : сх., рис., портр., табл. - Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412. - ISBN 978-966-96620-3-3 : 35.00 грн
Рубрики: Торгові марки--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- українські національні бренди -- украинские национальные бренды -- модеювання бренду -- моделирование бренда -- бренд-комунікації -- бренд-коммуникации -- реклама -- директ-маркетинг -- сейлз-промоушн -- комерційний бренд -- коммерческий бренд -- бренд-послуги -- бренд-услуги -- бек-офіс -- бек-офис -- франт-офіс -- франт-офис -- імідж держави -- имидж государства Анотація: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
> Шифр: iptd/2019/17 Журнал 2019р. N 17 Бутенко, В. М. Фактори розвитку сонячної електроенергетики в Україні / В. М. Бутенко, В. В. Байдала, Т. О. Козирська. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст. Зборовська, О. М. Систематизація існуючих наукових підходів до розвитку бренду підприємства / О. М. Зборовська, О. Ю. Красовська. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст. Волкова, О. Г. Вплив кредитних спілок України на фінанси домогосподарств / О. Г. Волкова. - С.17-22. - Бібліогр. в кінці ст. Разумова, Г. В. Принципи регуляторної політики розвитку національної економіки / Г. В. Разумова. - С.23-30. - Бібліогр. в кінці ст. Ткачук, Т. М. Експорт промоушн туристичного бренду України в умовах євроінтеграції / Т. М. Ткачук. - С.31-37. - Бібліогр. в кінці ст. Коновченко, В. В. Бюджет як соціально-економічний інститут: інституційні характеристики / В. В. Коновченко. - С.38-43. - Бібліогр. в кінці ст. Борис, О. П. Науковий підхід визначення пріоритетних напрямів державного регулювання цивільного захисту на основі експертної оцінки / О. П. Борис. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст. Усаченко, О. О. Особливості регулювання адміністративно-правових відносин у сфері оборонної промисловості / О. О. Усаченко. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст. Вавренюк, С. А. Організаційно-правовий механізм державного управління вищою освітою України / С. А. Вавренюк. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст. Палюх, В. В. Механізми формування наукової діяльності у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання / В. В. Палюх. - С.59-62. - Бібліогр. в кінці ст. Борозенець, М. І. Тенденції формування міського транспортного середовища в Україні / М. І. Борозенець. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст. Гайдай, В. І. Механізми державного регулювання ПДФО в умовах децентралізації влади в Україні / В. І. Гайдай. - С.69-74. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ткачук, Т. М. Експорт промоушн туристичного бренду України в умовах євроінтеграції [] / Т. М. Ткачук> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 17. - С. 31-37. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Європейська інтеграція--Україна Туристична індустрія--Розвиток--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |