330.101.52(075.8)
Р62


    Рождєственська, Лариса Григорівна.
    Статистика ринку товарів і послуг [] : навч. посібник / Л. Г. Рождєственська ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 419 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-574-691-Х : 40.00 грн
УДК
ББК 65.051я73
Рубрики: Послуги--Ринок--Статистика--Навчальні видання для вищої школи
   Товари--Ринок--Статистика--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація товарів і послуг -- классификация товаров и услуг -- статистика макроекономічного попиту -- статистика макроэкономического спроса -- макроекономічна пропозиція товарів і послуг -- макроэкономическое предложение товаров и услуг -- банковські послуги -- банковские услуги -- попит на гроші -- спрос на деньги -- ринок грошей -- ринок денег -- статистика ринкових цін -- статистика рыночних цен -- методи графічного аналізу -- методы графического анализа -- коефіціенти відносної сили -- коеффициенты относительной силы -- показники структури покупців -- показатели структуры покупателей -- поведінка покупців -- поведение покупателей -- статистичний аналіз галузевого ринку -- статистический анализ отраслевого рынка -- інфракструктура товарного ринку -- инфракструктура товарного рынка -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- облік товарів і послуг в зовнішньоекономічній діяльності -- учет товаров и услуг во внешнеэкономической деятельности -- статистика зворотного руху товарів -- статистика обратного движения товаров -- кон'юктура товарного ринку -- коньюктура товарного рынка -- статистичний моніторинг -- статистический мониторинг -- конкурентноспроможність -- конкурентоспособность
Анотація: Статистика ринку товарів і послуг дає відповіді на питання про те, що таке макроекономічний реалізований попит, макроекономічна реалізована пропозиція, як здійснюється міжринкова взаємодія товарів і грошей, як визначається пропозиція і попит на гроші, як визначається відносна сила окремих товарних ринків, що таке інфляція, міжгалузевий паритет цін, як здійснюється прямий і зворотній рух товарів і послуг, які показники використовуються для оцінки кон'юктури товарного ринку, як визначається структура, поведінка і результат поведінки продавців і покупців.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

339.1(075.8)
С50


    Смигальчук, М. Л.
    Методы стимулирования продаж в торговле [] : учеб.-практ. пособие / М. Л. Смигальчук. - Киев : Центр учеб. лит., 2017. - 300, [1] с. : рис., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 297-300. - ISBN 978-611-01-1077-8 : 170.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торгівля--Психологія--Навчальні видання для вищої школи
   Торгівельні підприємства--Маркетинг--Персонал--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
продвижение товаров -- просування товарів -- рынок маркетинговых коммуникаций -- ринок маркетингових комунікацій -- поведение покупателей -- поводження покупців -- ценное стимулирование продаж -- цінове стимулювання продаж -- мерчандайзинг -- поведение покупателей -- поведінка покупців -- мотивации дистрибьютеров товаров -- мотивація дистриб'ютерів товарів -- стимулирование торгового персонала -- стимулювання торгового персоналу -- неденежное стимулироваие персонала -- негрошове стимулювання персоналу -- электронная почта -- електронна пошта -- неценовые методи стимулирования продаж -- нецінові методи стимулювання продаж -- экономическая эффективность стимулирвания продаж -- економічна ефективність стимулювання продаж
Анотація: Реализация методов и инструментов стимулирования продаж в торговле.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)



    Даниленко, Є. С.
    Методико-прикладні аспекти сегментування факторів прийняття рішень покупцями про придбання легкових автомобілів (на прикладі України) [] / Є. С. Даниленко // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 12. - С. 94-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Легкові автомобілі--Ринок--Україна
Кл.слова (ненормовані):
продаж легковиків -- поведінка покупців -- фактори прийняття рішень -- сегментний аналіз -- кореляційно-регресійний аналіз

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)