Ч-96 Чухрай, Наталія. Логістичне обслуговування [] : підручник для вищ. навч. закл. / Наталія Чухрай. - Л. : Львів. політехніка, 2006. - 292 с. : табл., граф. - Дод.: с. 269-275. - Тести: с. 276-284. - Л-ра: с. 285-290. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-553-568-4 : 84.00 грн
Рубрики: Логістика --Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): споживачі -- потребители -- аутсорсинг -- партнерський маркетинг -- партнерский маркетинг -- лояльні клієнти -- лояльные клиенты -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- стантарти обслуговування -- стандарты обслуживания -- диференціація стандартів -- дифференциация стандартов -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- страховий запис -- страховая запись -- рівень обслуговування клієнтів -- уровень обслуживания клиентов -- стратегії логістичного обслуговування -- стратегии логистического обслуживания -- якість логістичного обслуговування -- качество логистического обслуживания Анотація: Обслуговування клієнтів та роль логістики у цьому процесі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
С44 Скопень, Микола Максимович. Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / М. М. Скопень, М. К. Сукач. - К. : Каравела, 2010. - 336 с. : граф., табл. - (Українська книга). - Глосарій: с. 330-332. - Тести: с. 333-335. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-2229-06-6 : 56.00 грн
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): автоматизація маркетингових досліджень -- автоматизация маркетинговых исследований -- використання Інтернету -- использование Интернета -- дистриб'юторні системи -- дистрибьюторские системы -- сайти туристичних послуг -- сайты туристических услуг -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- аналіз споживачів -- анализ потребителей -- дослідження туристичних послуг -- исследование туристических услуг -- дослідження ринку -- исследовангие рынка -- розрахунок еластичності попиту -- расчет эластичности рынка -- реалізація туристичних послуг -- реализация туристических услуг -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- контроль маркетингової діяльності -- контроль маркетинговой деятельности Анотація: Сутність та характеристика інформаційних систем і технологій маркетингу, практика розв'язання задач. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сукач, Михайло Кузьмич Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
Л61 Ліпич, Любов Григорівна. Прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту на продукцію підприємств [] : монографія / Л. Г. Ліпич, В. Л. Загоруйко. - Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки, 2009. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 177-190. - ISBN 978-966-600-422-5 : 53.00 грн
Рубрики: Продукція--Підприємства--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): прогнозування виробництва -- прогнозирование производства -- формування потреб -- формирование потребности -- формування попиту -- формирование спроса -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- ринковий попит -- рыночный спрос -- прогнозування процесу споживання -- прогнозирование процесса потребления -- діагностика виробництва -- диагностика производства -- тенденції споживання -- тенденции потребления -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- продукти дитячого харчування -- продукты детского питания -- доходи домогосподарств -- доходы домохозяйств Анотація: Прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту на продукцію підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Загоруйко, Віктор Леонтійович Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Л49 Лерніченко, Катерина Валеріївна. Механізм функціонування та розвитку підприємств пасажирського водного транспорту на засадах державно-приватного партнерства [] : автореферат / Катерина Валеріївна Лерніченко ; [наук. кер. В. А. Будник] ; М-во освіти і науки України, Київ. держ. акад. водного трансп. ім. гетьмана П. Конашевича-Сагайдачного. - К. : Карат Лтд, 2016. - 20 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 17. - 10.00 грн
Рубрики: Водний траспорт--Пасажирські перевезення--Спільні підприємства--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): водне таксі -- водное такси -- міський водний транспорт -- городской водный транспорт -- державно-приватне партнерство -- государственно-частное партнерство -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- методичний підхід -- методический подход Анотація: Досліджено та науково обгрунтовано особливості функціонування та розвитку підприємств, що здіснюють пасажирські перевезення водним транспортом на місцевому рівні. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Будник, Вікторія Анатоліївна \наук. кер.\; Міністерство освіти і науки УкраїниКиївська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |