Д40 Джефкінс, Френк. Реклама [] = Advertising : практ. посіб. / Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 4-те вид. - Київ : Знання, 2001. - 455 с. - Літ.: с. 431-455 . - ISBN 966-620-053-8 : 19.11 грн.
Рубрики: Реклама--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): спонсорство -- копірайтинг -- засоби реклами -- стимулювання збуту -- реклама поштою -- контактна реклама -- фірмовий стиль -- дизайн і макет -- виставки -- рекламне агентство -- корпоративна реклама -- кадрова реклама -- рекламна діяльність -- індустріальна реклама -- рекламне агенство -- торговельна реклама -- рекламні дослідження -- роздрібна реклама -- рекламодавець -- фінансова реклама -- онлайн реклама -- рекламна кампанія -- відділ реклами Анотація: Організація реклами, ринки збуту продукції, забезпечення і проведення рекламної кампанії. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ядін, Деніел \ред.\ Примірників всього: 5 ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1) |
Р32 Реверчук, Сергій Корнійович. Основи теорії економічної конкуренції [] : навч. посібник / С. К. Реверчук, Т. В. Сива, Л. С. Реверчук. - К. : Знання, 2007. - 271 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-346-285-X : 34.00 грн, 25.00 грн
Рубрики: Конкуренція (екон.)--Теорія--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): економічна конкуренція -- экономическая конкуренция -- ринкова економіка -- рыночная экономика -- економічне суперництво -- экономическое соперничество -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- страховий ринок -- страховой рынок -- банківські послуги -- банковские услуги -- інвестиційна діяльність -- инвестиционнная деятельность -- регулювання конкуренції -- регулирование конкуренции -- реклама -- ринок банківських послуг -- рынок банковских услуг -- банківські установи -- банковские учреждения -- страхові установи -- страховые учреждения -- банківська інвестиційна діяльність -- банковская инвестиционная деятельность Анотація: Основи теорії реального та фінансового секторів економіки, зарубіжний досвід регулювання економічної конкуренції та можливості його застосування в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сива, Т. В.; Реверчук, Л. С. Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Б83 Бородкіна, Наталія Олександрівна. Реклама та рекламна діяльність [] : [навч.-метод. посібник] / Н. О. Бородкіна, О. Л. Фіщук. - Житомир : ЖДТУ, 2007. - 210 с. : граф. - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 189-210. - 026.80 грн, 15.00 грн
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Виставково-ярмаркова діяльність--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- види реклами -- виды рекламы -- рекламний ринок -- рекламный рынок -- рекламні агенції -- рекламные агенства -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- медіапланування -- медиапланирование -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- рекламна кампанія -- рекламная кампания -- рекламна діяльність Анотація: Теоретичні аспекти рекламної діяльності, етапи розвитку реклами, планування, маркетингові комунікації, рекламний менеджмент. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Фіщук, Олександр Леонідович Примірників всього: 2 КР (1), ВВ (1) Свободны: КР (1), ВВ (1) |
Т31 Тєлєтов, Олександр Сергійович. Рекламний менеджмент [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. С. Тєлєтов. - Суми : Унів. кн., 2009. - 365 с. : табл. - Глосарій: с. 271-274. - Л-ра: с. 275-278. - Дод.: с. 279-364. - ISBN 978-966-680-468-9 : 60.00 грн, 67.20 грн
Рубрики: Реклама--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): реклама в суспільстві -- реклама в обществе -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламні агенства -- рекламные агенства -- рекламне дослідження ринку -- рекламное исследорвание рынка -- психологічний аспект реклами -- психологический аспект рекламы -- планирование рекламной деятельности -- планування рекламної діяльності -- рекламна компанія -- рекламная компания -- брендингова політика -- брендинговая политика -- мерчандайзинг -- оцінка ефективності реклами -- оценка эффективности рекламы -- творчі рекламні ідеї -- творческие рекламные идеи Анотація: Сутність завдань рекламного процесу, які доводиться роз'язувати маркетологам, рекламістам. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |
О63 Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна. Психологія управління [] : навч. посібник / Л. Е. Орбан-Лембрик. - 2-е вид., допов. - К. : Академвидав, 2010. - 541, [3] с. : рис. - (Серія "Альма-матер"). - Термін. слов.: с. 524-531. - Л-ра: с. 532-541. - ISBN 978-966-8226-94-6 : 55.00 грн, 57.50 грн, 45.00 грн
Рубрики: Психологія--Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): психологія особистості -- психология личности -- теорії особистості -- теории личности -- особистість керівника -- личность руководителя -- психологія організації -- психология организации -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- ділове спілкування -- деловое общение -- ділові переговори -- деловые переговоры -- кадровий менеджмент -- кадровой менеджмент -- психологія конфліктів -- психология конфликтов -- стиль керівництва -- стиль руководства -- психологічне консультування -- психологическое консультирование -- психологічна культура -- психологическая культура -- психологічна служба -- психологическая служба -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- діловий імідж -- деловой имидж -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность Анотація: Психологічні основи, соціально-психологічна, соціокультурна і етнопсихологічна специфіка управлінської діяльності, чинники її ефективності, джерела керівництва і лідерства, причини конфліктів в управлінні, особливості і способи їх подолання, психологічні детермінанти діяльності керівників та стилів керівництва. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ФОНД (2), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1) |
М58 Міжнародний агробізнес [] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / [І. Ю. Сіваченко та ін.] ; за ред.: І. Ю. Сіваченка, О. В. Захарченка. - Вид. 2-ге, переробл. та допов. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2008. - 264, [2] с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термін. слов.: с. 241-256. - Дод.: с. 257-260. - Літ.: с. 261-264. - ISBN 978-966-364-757-9 : 55.00 грн
Рубрики: Сільське господарство--Міжнародні відносини--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): основи міжнародного агробізнесу -- продовольчий маркетинг -- функції маркетингу -- цінова стратегія -- рекламна діяльність -- бізнес-план -- інфраструктура агропромислового виробництва -- продовольча проблема -- продовольчі ресурси -- світовий продовольчий ринок -- експортний потенціал -- регіональна структура міжнародного агробізнесу Анотація: Основні поняття продовольчого маркетингу, організаційної структури агробізнесу. Характеристика міжнародної агропродовольчої системи, визначення основних тенденцій розвитку світового продовольчого ринку. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сіваченко, І. Ю.; Захарченко, О. В.; Семенов, В. Ф.; Побережний, Д. В.; Сіваченко, І. Ю. \ред.\; Захарченко, О. В. \ред.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
С44 Скопень, Микола Максимович. Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / М. М. Скопень, М. К. Сукач. - К. : Каравела, 2010. - 336 с. : граф., табл. - (Українська книга). - Глосарій: с. 330-332. - Тести: с. 333-335. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-2229-06-6 : 56.00 грн
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): автоматизація маркетингових досліджень -- автоматизация маркетинговых исследований -- використання Інтернету -- использование Интернета -- дистриб'юторні системи -- дистрибьюторские системы -- сайти туристичних послуг -- сайты туристических услуг -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- аналіз споживачів -- анализ потребителей -- дослідження туристичних послуг -- исследование туристических услуг -- дослідження ринку -- исследовангие рынка -- розрахунок еластичності попиту -- расчет эластичности рынка -- реалізація туристичних послуг -- реализация туристических услуг -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- контроль маркетингової діяльності -- контроль маркетинговой деятельности Анотація: Сутність та характеристика інформаційних систем і технологій маркетингу, практика розв'язання задач. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сукач, Михайло Кузьмич Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
Д40 Джефкінс, Френк. Реклама [] = Advertising : практ. посібник / Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна ; пер. з 4-го англ. вид. О. О. Чистякова. - 2-ге укр. вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2008. - 566, [2] с. : рис., табл. - Дод.: с. 544-565. - Л-ра: с. 545-548. - Cлов.-довід.: с. 549-562. - Покажч. термінів.: с. 563-565. - ISBN 978-966-346-459-6 : 74.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): рекламні витрати -- рекламные расходы -- відділ реклами -- отдел рекламы -- рекламне агентство -- рекламное агентство -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- масова реклама -- массовая реклама -- індустріальна реклама -- индустриальная реклама -- торговельна реклама -- торговая реклама -- роздрібна реклама -- розничная реклама -- фінансова реклама -- финансовая реклама -- кадрова реклама -- кадровая реклама -- медіа-агенства -- медиа-агенства -- засоби реклами -- средства рекламы -- преса -- пресса -- радіо -- радио -- телебачення -- телевидение -- кіно -- кино -- зовнішня реклама -- наружная реклама -- спонсорство -- пряма розсилка -- прямая рассылка -- рекламний лист -- рекламное письмо -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- виставки -- выставки -- копірайтинг -- копирайтинг -- рекламний текст -- рекламный текст -- типографіка -- типографика -- корпоративна реклама -- корпоративная реклама -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- рекламні дослідження -- рекламные исследования -- рекламна етика -- рекламная этика Анотація: Організація реклами, пошук ринків збуту продукції, забезпечення її просування на ринку і проведення рекламної кампанії. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Чистяков, О. О. \пер.\; Ядін, Деніел \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Л61 Липчук, Василь Васильович. Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - Л. : Магнолія 2006, 2012. - 352 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347. - ISBN 978-617-574-037-8 : 108.00 грн
Рубрики: Маркетингові дослідження--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- методи опитування -- методы опроса -- види маркетингових досліджень -- виды маркетинговых исследований -- анкети -- анкеты -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- аналіз маркетингової інформації -- анализ маркетинговой информации -- дослідження зовнішнього середовища -- иссследования внешней среды -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження ціни -- исследования цены -- дослідження дистрибуції -- исследования дистрибуции -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- дослідження конкурентів -- исследования конкурентов -- класифікація методів маркетингового дослідження -- классификация методов маркетингового исследования Анотація: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Погребняк, Людмила Володимирівна Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Купрейченко, А. Б. Психология доверия и недоверия личности к рекламе [] / А. Б. Купрейченко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 10. - С. 1-8. - Библиогр. в подстрочном примеч. Рубрики: Комунікативна психологія--Психологічний вплив реклами Психолгія в рекламній діяльності--Довіра або недовіра рекламі Кл.слова (ненормовані): рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- довіра/недовіра особистості -- доверие/недоверие личности -- психологічна ефективність рекламного впливу -- психологическая эффективность рекламного воздействия Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Купрейченко, А. Б. Психология доверия и недоверия к рекламе [] / А. Б. Купрейченко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 11. - С. 5-15. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Економічна психологія Реклама--Соціальна психологія Кл.слова (ненормовані): рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламні персонажі -- рекламные персонажи -- довіра/недовіра особистсті -- доверие/недоверие личности -- психологічна ефективність рекламного впливу -- психологическая эффективность рекламного воздействия Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
С97 Сэндидж, Чарльз. Реклама: теория и практика [] = Advertising Theory and Practice / Ч. Г. Сэндидж, В. Фрайбургер, К. Ротцолл ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вст. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Прогресс, 1989. - 630 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 591-597. - Слов.: с. 598-619. - Указ. имен: с. 620-622. - Предм. указ.: с. 623-627. - ISBN 5-01-001066-6 : 3.30 р.
Рубрики: Реклама--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): види реклами -- виды рекламы -- споживач -- потребитель -- засоби реклами -- средства рекламы -- бюджет реклами -- бюджет рекламы -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность Анотація: Технологии рекламной деятельности, рекомендации творческого подхода к созданию рекламных объявлений. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Фрайбургер, Вернон; Ротцолл, Ким; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\; Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
О-24 Обритько, Борис Абрамович. Реклама і рекламна діяльність [] : курс лекцій / Б. А. Обритько ; Межрегіон. акад. упр. персоналом. - Київ : МАУП, 2002. - 240 с. - Л-ра: с. 236-239. - ISBN 966-608-200-4 : 18.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетингова політика комунікацій -- класифікація реклами -- історія реклами -- рекламні звернення -- рекламна діяльність -- рекламне законодавство України Анотація: У пропонованому курсі лекцій розглянуто етапи рекламного процесу - від виникнення потреби в рекламному зверненні до його створення, публікації у засобах масової інформації та організації всього комплексу рекламної діяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міжрегіональна академія управління персоналом Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
П52 Полторак, В. А. Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 340, [1] с. : табл., граф. - Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336. - ISBN 978-617-673-255-6 : 72.00 грн
Рубрики: Дослідження--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- інформаційне забезпечення маркетингу -- информационное обеспечение маркетинга -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова розвідка -- маркетинговая разведка -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- документальна інформація -- документальная информация -- опитування -- опрос -- опитувальні методики -- опросные методики -- метод експертних оцінок -- метод экспертных оценок -- експеримент -- маркетингові дослідні методики -- маркетинговые исследовательские методики -- репрезентативність -- репрезентативность -- вибірка -- выборка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- збут -- сбыт -- директ-маркетинг Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю. Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
С89 "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі", Всеукраїнська науково-практична конференція (2013 ; Житомир). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі" 14-15 листопада 2013 року [] / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, Вінниц. торг.-економ. ін-т, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка [та ін. ; редкол.: О. В. Скидан та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2013. - 198, [2] с. : табл. - Літ. в кінці ст. - ISBN 978-966-683-386-3 : 20.00 грн Зміст: Ярощук, Ірина Петрівна. Удосконалення системи сервісного обслуговування споживачів на прикладі ПП "Бердичівспеценергобуд" / І. П. Ярощук. - С .77-79. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Економіка--Україна--Наукові видання Житомирська область--Підприємства--Економіка -- Наукові видання Кл.слова (ненормовані): зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- підприємницька діяльнысть -- предпринимательская деятельность -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- логістичні системи -- логистические системы -- страхова діяльність -- страховая деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- зайнятість населення -- занятость населения -- ринок праці -- ринок праці -- екологічний менеджмент -- экологический менеджмент -- управління якістю -- управление качеством -- місцеві видання -- місцеві видання Анотація: Висвітлено теоретичні та практичні аспекти розвиткку менеджменту, маркетингу та логістики на підприємствах різного організаційно-правового статусу, в т.ч. на підприємствах Житомирщини. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Скидан, О. В. \ред.\; Тарасюк, Г. М. \ред.\; Федулова, І. В. \ред.\; Безшкура, А. Ю. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет; Вінницький торговельно-економічний інститут; Житомирський державний університет імені Івана Франка Примірників всього: 2 КР (1), ВВ (1) Свободны: КР (1), ВВ (1) |
П14 Палеха, Юрій Іванович. Інформаційний бізнес [] : підручник / Ю. І. Палеха, Ю. І. Горбань ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К. : Ліра-К, 2015. - 492 с. : мал., табл. - Л-ра: с. 471. - ISBN 978-966-2609-94-3 : 165.00 грн, 220.00 грн
Рубрики: Інформаційний бізнес--Електронна торгівля--Навчальні видання для вищої школи Інформаційний ринок--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): модель інформаційного бізнесу -- модель информационного бизнеса -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- обробка маркетингової інформації -- обработка маркетинговой информации -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- інформаційно-консультативна діяльність -- информационно-консультативная деятельность -- інформаційний консалтинг -- информационный консалтинг -- міжнародна електронна комерція -- международная элетронная коммерция Анотація: Категорії інформаційного бізнесу, його модель, побудова та функції, особливості і механізм функціонування інформаційного ринку. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Горбань, Юрій Іванович; Міністерство освіти і науки УкраїниКиївський національний університет культури і мистецтв Примірників всього: 2 ВВ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1) |
Л63 Лисюк, Альона Василівна. Організація і методика бухгалтерського обліку операцій з рекламними продуктами [] : автореферат / А. В. Лисюк ; наук. кер. К. В. Романчук ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2015. - 21 с. : табл. - 10.00 грн
Рубрики: Бухгалтерський облік--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- рекламні продукти -- рекламные продукты -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламодавець -- рекламодатель -- рекламне агенство -- рекламное агенство Анотація: Визначено економічну сутність рекламного продукту та ідентифіковано об'єкти бухгалтерського обліку у розрізі форм його прояву. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Романчук, Катерина Василівна \наук. кер.\; Економіка 4.01Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
А43 Актуальні проблеми господарського права (Особлива частина) [] : навч. посіб. / [О. С. Горяєва та ін. ; за ред.: В. С. Щербини, В. В. Рєзнікової]. - Київ : Ліра-К, 2016. - 798, [2] с. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Літ.: с. 797-798. - ISBN 978-617-7320-74-5 : 360.00 грн
Рубрики: Господарське право--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): господарська діяльність -- господарське право -- господарсько-торгівельна діяльність -- бартер -- галузі економіки -- ринки електричної енергії -- електронна комерція -- електронний документообіг -- лізинг -- біржова торгівля -- складська діяльність -- господарське посередництво -- транспортна діяльність -- капітальне будівництво -- інноваційна діяльність -- фінансова діяльність -- фондовий ринок -- клірингова діяльність -- страхова діяльність -- перестрахова діяльність -- бухгалтерський облік -- фінансова звітність -- аудиторська діяльність -- підприємницька діяльність -- публічні закупівлі -- рекламна діяльність -- консалтингові послуги -- зовнішньоекономічна діяльність -- інвестиційна діяльність -- спеціальні режими господарювання Анотація: Розглядаються теоретичні і практичні аспекти Особливої частини курсу "Актуальні проблеми господарського права". Розкриваються особливості та проблеми правового регулювання окремих видів господарської діяльності, а також висвітлюються тенденції розвитку господарсько-правових досліджень в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Горяєва, О. С.; Клепікова, О. В.; Кологойда, О. В.; Кравець, І. М.; Щербина, В. С. \ред.\; Рєзнікова, В. В. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П14 Палеха, Юрій Іванович. Інформаційний бізнес [] : підручник / Ю. І. Палеха, Ю. І. Горбань ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ : Ліра-К, 2016. - 490, [2] с. : мал., табл. - Літ: с. 471-487. - ISBN 978-966-2609-94-3 : 230.00 грн
Рубрики: Інформаційний бізнес--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): інформаційний ринок -- бенчмаркінг -- електронна комерція -- інформаційний продукт -- інформаційні послуги -- маркетингова інформація -- маркетингова інформаційна система -- інформаційні системи -- рекламна діяльність -- інформаційно-консультативна діяльність -- інформаційний консалтинг -- IT-консалтинг -- інтернет-маркетинг Анотація: Мета підручника - розкрити суть основних категорій інформаційного бізнесу, розглянути його модель, побудову та функції. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Горбань , Юрій Іванович; Міністерство освіти і науки УкраїниКиївський національний університет культури і мистецтв Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |