Коптєв, Д. Нові інтегровані технології у сфері BTL [] / Д. Коптєв, Ю. Бабенко> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 24-26 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations Кл.слова (ненормовані): реклама на телебаченні, у пресі -- рекламні технології Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Бабенко, Ю. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
В57 Владимирська, Ганна Овсіївна. Реклама [] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2006. - 334 с. - Л-ра: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 38.50 грн, 24.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): паблік рилейшнз -- рекламна кампанія -- медіапланування -- споживачева поведінка -- агресивний маркетинг -- діячі світової реклами -- рекламні агентства -- піар -- брендінг -- телевізійна реклама -- реклама на транспорті -- зовнішня реклама -- поліграфічна реклама -- реклама в Інтернеті -- дизайн -- рекламні акції -- творчі методики рекламістів -- рекламні технології Анотація: Організація реклами в координатах маркетингу, в координатах менеджменту та в координатах креативу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Владимирський, Петро Олександрович Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
В57 Владимирська, Ганна Овсіївна. Реклама [] : навч. посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 334 с. : рис. - Літ.: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 62.00 грн, 30.00 грн, 70.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): рекламна кампанія -- агресивний маркетинг -- рекламне агенство -- українські бренди -- телевізійна реклама -- фірмовий стиль -- поліграфічна реклама -- реклама на транспорті -- рекламний дизайн -- реклама в Інтернеті -- рекламні технології -- медіапланування Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостреної конкуренції. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Владимирський, Петро Олександрович Примірників всього: 3 ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1) |
В57 Владимирская, Анна Овсеевна. Как заработать на рекламе [] / Анна Владимирская, Петр Владимирский. - Киев : А.С.К., 2006. - 336 с. - Лит.: с. 331-333. - ISBN 966-319-103-1 : 10.50 грн
Рубрики: Реклама--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): рекламная кампания -- рекламна кампанія -- рекламные продажи -- рекламні продажі -- маркетинг и реклама -- маркетинг і реклама -- реклама и сознание -- реклама і свідомість -- реклама и менеджмент -- реклама і менеджмент -- брэндинг -- брендінг -- продвижение рекламы -- просування реклами -- дизайн -- фирменный стиль -- фірмовий стиль -- рекламные технологии -- рекламні технології Анотація: Данное издание повествует о практической работе в рекламе сегодня. Книга знакомит читателя с тайнами рекламы, с её возможностями, с действующими лицами и исполнителями. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Владимирский, Петр Александрович Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |