В57 Владимирська, Ганна Овсіївна. Реклама [] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2006. - 334 с. - Л-ра: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 38.50 грн, 24.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): паблік рилейшнз -- рекламна кампанія -- медіапланування -- споживачева поведінка -- агресивний маркетинг -- діячі світової реклами -- рекламні агентства -- піар -- брендінг -- телевізійна реклама -- реклама на транспорті -- зовнішня реклама -- поліграфічна реклама -- реклама в Інтернеті -- дизайн -- рекламні акції -- творчі методики рекламістів -- рекламні технології Анотація: Організація реклами в координатах маркетингу, в координатах менеджменту та в координатах креативу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Владимирський, Петро Олександрович Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
В57 Владимирська, Ганна Овсіївна. Реклама [] : навч. посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 334 с. : рис. - Літ.: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 62.00 грн, 30.00 грн, 70.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): рекламна кампанія -- агресивний маркетинг -- рекламне агенство -- українські бренди -- телевізійна реклама -- фірмовий стиль -- поліграфічна реклама -- реклама на транспорті -- рекламний дизайн -- реклама в Інтернеті -- рекламні технології -- медіапланування Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостреної конкуренції. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Владимирський, Петро Олександрович Примірників всього: 3 ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1) |
М75 "Молодь в умовах нової соціальної перспективи", міжнародна науково-практична конференція (12 ; 2010 ; Житомир). Матеріали ХII Міжнародної науково-практичної конференції "Молодь в умовах нової соціальної перспективи", 24-25 березня 2010 р. [Текст] / [редкол. О. М. Дікова-Фаорська та ін.]. - Житомир : [б. в.], 2006 - . Ч. 2. - 506 с. : табл. - Відом. про авт.: с. 502-506. - Бібліогр. в кінці розд. - У змісті: Інтегрований спецкурс для дітей та молоді з обмеженими можливостями "Повір та відкрий себе", впроваджений на Житомирщині. - 20.00 грн
Рубрики: Молодь --Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- соціальна пам'ять -- социальная память -- торговельна політика ЄС -- торговая политика ЕС -- молодіжна субкультура -- молодёжная субкультура -- самотність -- одиночество -- самоактуалізація особистості -- самоактуализация личности -- суїцидальна поведінка -- суицидальное поведение -- етнічна толерантність -- этническая толерантность -- релігійність -- религиозность -- релігійна свідомість -- религиозное сознание -- молодіжний шлюб -- молодёжный брак -- девіантні підлітки -- безперервна освіта -- непрерывное образование -- історична пам'ять -- историческая память -- політична свідомість -- политическое сознание -- державна молодіжна політика -- государственная молодёжная политика -- молодіжний туризм -- молодёжный туризм -- телевізійна реклама -- телевизионная реклама -- комп'ютерна залежність -- компьютерная зависимость -- молодіжне підприємництво -- молодёжное предпринимательство -- екологічний аудит -- экологический аудит -- корпорація -- корпорация -- міжнародні корпорації -- международные корпорации -- сиротство в Україні -- сиротство в Украине -- наркотична залежність -- наркотическая зависимость -- гендерна рівність -- гендерное равенство -- батьківство -- отцовство -- благодійництво -- благотворительность -- трудова міграція -- трудовая миграция -- старість -- старость -- масова музична культура -- массовая музыкальная культура -- соціальний час -- социальное время -- лідерство -- лидерство -- меценатство -- волонтерсто Анотація: Статті за темами: <Європейський Союз> - трансформаційні процеси в Європі; молодіжна субкультура; самоактуалізація особистості;молодь в сучасному інформаційному просторі; суб'єкти господаорювання в умовах ринкової економіки; здоров'я нації; соціальна інтеграція осіб з особливими потребами; сучасний світогляд в питаннях гендерної рівності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Величко, Інна; Дікова-Фаворська, О. М. \ред.\; Давидова, Л. Й. \ред.\; Іваницька, О. М. \ред.\; Клименюк, М. М. \ред.\; Соціальна структура краю 8.01; "Молодь в умовах нової соціальної перспективи", міжнародна науково-практична конференція(12 ; 2010 ; Житомир) Примірників всього: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
Крепак, Анна. Телевізійна реклама: зважені рейтинги у медіаплануванні [] / А. Крепак> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 1. - С. 62-72. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Маркетинг Реклама Телебачення Кл.слова (ненормовані): рейтинг -- зважений рейтинг -- закупочні аудиторії -- телевізійна реклама -- ціноутворення -- націнка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |