Д40 Джефкінс, Френк. Реклама [] = Advertising : практ. посіб. / Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 4-те вид. - Київ : Знання, 2001. - 455 с. - Літ.: с. 431-455 . - ISBN 966-620-053-8 : 19.11 грн.
Рубрики: Реклама--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): спонсорство -- копірайтинг -- засоби реклами -- стимулювання збуту -- реклама поштою -- контактна реклама -- фірмовий стиль -- дизайн і макет -- виставки -- рекламне агентство -- корпоративна реклама -- кадрова реклама -- рекламна діяльність -- індустріальна реклама -- рекламне агенство -- торговельна реклама -- рекламні дослідження -- роздрібна реклама -- рекламодавець -- фінансова реклама -- онлайн реклама -- рекламна кампанія -- відділ реклами Анотація: Організація реклами, ринки збуту продукції, забезпечення і проведення рекламної кампанії. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ядін, Деніел \ред.\ Примірників всього: 5 ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1) |
Захаренко-Селезньова, Анжела. Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг [] / А. Захаренко-Селезньова> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations Кл.слова (ненормовані): ринок товарі та послуг -- рекламодавець Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
У45 Україна. Закони. Закон України "Про рекламу" [] : станом на 1 жовт. 2003 р. / Верховна Рада України. - Офіц. вид. - Київ : Парлам. вид-во, 2003. - 26 с. - (Закони України). - ISBN 966-611-255-8 : 01.83 грн
Рубрики: Реклама--Україна--Керівні й законодавчі матеріали Кл.слова (ненормовані): рекламний бізнес -- рекламный бизнес -- рекламні послуги -- рекламные услуги -- рекламна мова -- язык рекламы -- недобросовісна реклама -- недобросовестная реклама -- порівняльна реклама -- сравнительная реклама -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама на телебаченні -- реклама на телевидении -- реклама на радіо -- реклама на радио -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- внутрішня реклама -- внутренняя реклама -- реклама на транспорті -- реклама на транспорте -- реклама зброї -- реклама оружия -- реклама цінних паперів -- реклама ценных бумаг -- прихована реклама -- спрятанная реклама -- рекламні засоби -- рекламные средства -- розповсюджувач реклами -- распостранитель рекламы -- реклама лікарських засобів -- реклама медицынских средств -- реклама алкогольних напоїв -- реклама алкогольных напитков -- реклама тютюнових виробів -- реклама табачных изделий -- рекламодавець -- рекламодатель Анотація: Цей Закон визначає засади рекламної діяльності в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Верховна Рада України Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |
Череповська, Н. Психологічний захист від маніпулятивного впливу реклами [] / Н. Череповська> // Соціальна психологія. - 2007. - N спец. - С. 101-107. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Психологія масовоі комунікаціі Реклама Психологічний захист--Реклами Кл.слова (ненормовані): медіапродукція -- медиапродукция -- маніпуляція -- манипуляция -- рекламодавець -- рекламодатель Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) |
Л63 Лисюк, Альона Василівна. Організація і методика бухгалтерського обліку операцій з рекламними продуктами [] : автореферат / А. В. Лисюк ; наук. кер. К. В. Романчук ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2015. - 21 с. : табл. - 10.00 грн
Рубрики: Бухгалтерський облік--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- рекламні продукти -- рекламные продукты -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламодавець -- рекламодатель -- рекламне агенство -- рекламное агенство Анотація: Визначено економічну сутність рекламного продукту та ідентифіковано об'єкти бухгалтерського обліку у розрізі форм його прояву. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Романчук, Катерина Василівна \наук. кер.\; Економіка 4.01Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Н35 . Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського Булахова, Галина. Реклама бібліотек як вид соціальної реклами [] / Г. Булахова> // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол. О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. - К. : НБУВ, 2012. - Вип. 33. - С. 131-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бібліотеки--Соціальна реклама--Україна Кл.слова (ненормовані): комерційна реклама -- інформація -- рекламодавець -- інформаційні послуги Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Онищенко, О. С. \ред.\; Боряк, Г. В. \ред.\; Горовий, В. М. \ред.\; Гранчак, Т. Ю. \ред.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України Є примірники у відділах: всього 2 : БГ (1), ФОНД (1) Вільні: БГ (1), ФОНД (1) |