Карабаза, І. А. Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлів при виході на зарубіжні ринки [] / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 2. - С. 41-49. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Міжнародні економічні відносини Міжнародний маркетинг Кл.слова (ненормовані): міжнародна маркетингова стратегія -- международная маркетинговая стратегия -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- власні торгові марки -- собственные торговые марки -- рітейлер -- ритейлер Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Єгорова, І. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |