Романова, И. М. Оценка потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли продовольственной специализации [] / И. М. Романова, Е. В. Носкова> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 10. - С. 173-184. - Лит. в конце ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Продовольчі товари--Роздрібна торгівля--Україна Кл.слова (ненормовані): споживча цінність -- потребительская ценность -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- дискаунтер -- дискаунтер -- супермаркет -- супермаркет -- магазин крокової доступності -- магазин шаговой доступности Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Носкова, Е. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Охота, В. І. Показники якості послуг (продуктів) туристичної індустрії (методичний та емпіричний аспект) [] / В. І. Охота, В. Я. Брич> // Економіка та держава. - 2020. - N 4. - С. 68-73. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Туристична індустрія--Туристичні послуги--Показники--Україна Кл.слова (ненормовані): показники якості -- туристичне обслуговування -- готельні послуги -- очікування -- споживча цінність Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Брич, В. Я. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |