Дідківська, Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі [] / Л. Дідківська> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 30-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: економіка торгівлі Кл.слова (ненормовані): торговельна марка -- роздрібний ринок -- бренди Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Б83 Бородкіна, Наталія Олександрівна. Маркетинг [] : навч. посіб. / Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - Київ : Кондор, 2007. - 362 с. : табл. - Бібліогр. в кінці теми. - ISBN 978-966-351-050-7 : 55.00 грн, 49.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингове середовище -- сегментація ринку покупців -- маркетингова діяльність підприємства -- торговельна марка -- конкурентоздатність товару -- маркетингова цінова політика -- маркетингова логістика -- маркетингові комунікації Анотація: Розглядаються теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Осовська, Г. В. \ред.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
Ф79 Фордзюн, Юрій Іванович. Основи інтелектуальної власності [] : навч. посібник / Ю. І. Фордзюн, В. М. Кабацій ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Мукачів. держ. ун-т. - К. : Кондор, 2012. - 206, [2] с. : табл. - Л-ра: с. 187-189. - Глосарій: с. 190-195. - Тести: с. 196-203. - ISBN 978-966-2781-02-1 : 75.00 грн
Рубрики: Інтелектуальна власність--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): авторське право -- авторское право -- винахідництво -- изобретательство -- патент -- товарний знак -- товарный знак -- коммерческая тайна -- комерційна таємниця -- торговельна марка -- торговая марка Анотація: Система правової охорони інтелектуальної власності та захист комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кабацій, Василь Миколайович; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниМукачівський державний університет Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Фролова, Л. В. Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії [] / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 2. - С. 469-474. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Маркетинг Торгові марки Кл.слова (ненормовані): маркетингова товарна стратегія -- маркетинговая товарная стратегия -- споживчі властивості товару -- потребительские свойства товара -- торговельна марка -- торговая марка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Наторіна, А. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Рассомахіна, О. А. Положення міжнародних договорів щодо підстав для відмови у наданні правової охорони описовим позначенням [] / О. А. Рассомахіна> // Часопис Київського університету права. - 2017. - N 1. - С. 243-248. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інтелектуальна власність--Міжнародні договори Кл.слова (ненормовані): торговельна марка -- описовість позначення Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Дахно, Іван. Про нові об'єкти інтелектуальної власності [] / І. Дахно> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2020. - N 8. - С. 60-62 . - ISSN 1608-6422 Рубрики: Право інтелектуальної власності--Товарні знаки--Промислові зразки Кл.слова (ненормовані): технічне рішення -- знак для товарів -- знак для послуг -- торговельна марка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |