Лісновська, Л. Б. Формування самооцінки шестирічних першокласників як засіб ефективного оволодіння ними навчальною діяльністю [] / Л. Б. Лісновська> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 8. - С. 10-18. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Дитина--Молодший вік--Навчання Психотерапія Педагогічний процес Кл.слова (ненормовані): успішність -- успеваемость -- самооцінка -- самооценка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Монина, Г. Б. Причины школьной неуспеваемости [] / Г. Б. Монина, Е. В. Панасюк> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 8. - С. 21-34. - Лит. в конце ст. Рубрики: Педагогічна психологія Школярі--Навчальна діяльність Кл.слова (ненормовані): учні -- ученики -- шкільна успішність -- школьная успеваемость -- шкільна неуспішність -- школьная неуспеваемость -- мотивація навчання -- мотивация обучения -- діагностика шкільної неуспішності -- диагностика школьной неуспеваемости Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Панасюк, Е. В. Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (2) Вільні: ФП (2) |
Б51 Бернс, Роберт. Развитие Я-концепции и воспитание [] / Р. Бернс ; общ. ред. и вступ. ст. В. Я. Пилиповского ; [пер. с англ. М. Б. Гнедовский, М. А. Ковальчук ; ред. Н. И. Парамонова, Л. И. Дорогова] = Self-concept development and education / Robert B. Burns. - М. : Прогресс, 1986. - 422 с. - Библиогр.: с. 400-415. - Указ. имен: с. 416-421. - 1.80 р.
Рубрики: Педагогічна психологія--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): психология -- психологія -- общая психология -- загальна психологія -- личность -- особистість -- психология личности -- психологія особистості -- детская психология -- дитяча психологія -- индивидуальное развитие -- індивідуальний розвиток -- я - концепция -- я - концепція -- поведение родителей -- поведінка батьків -- успеваемость школьников -- успішність школярів -- подготовка учителей -- підготовка вчителів -- позитивное самовосприятие -- позитивне самосприйняття -- самосознание -- самопізнання Анотація: Книга посвящена формированию самосознания личности и влиянию представлений личности о себе на ее воспитание и обучение. Автор рассматривает процессы становления самосознания и самооценок ребенка. Важное место в книге занимают рекомендации, которые помогают педагогам и родителям учитывать в воспитании и обучении сложившиеся у детей представления о своих способностях, потребностях, интересах. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пилиповский, В. Я. \ред.\; Парамонова, Н. И. \ред.\; Дорогова, Л. И. \ред.\; Гнедовский, М. Б. \пер.\; Ковальчук, М. А. \пер.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |