159.922.7(075.8)
С 12


    Савчин, Мирослав Васильович.
    Педагогічна психологія [] : навч. посібник / М. В. Савчин. - К. : Академвидав, 2007. - 424 с. - (Альма-матер). - Термінол. слов.: с. 407-415. - Бібліогр.: с. 416-422. - ISBN 978-966-8226-51-9 : 035.00 грн, 040.20 грн
УДК
ББК 88.840я73
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
життєвий потенціал -- жизненный потенциал -- інтерес -- интерес -- криза -- кризис -- інтелект -- интеллект -- мислення -- мышление -- педагогическое мастерство -- педагогічна майстерність -- тестування -- тестирование -- соціалізація -- социализация -- стрес -- стресс -- виховання особистості -- воспитание личности -- освіта -- образование -- психічне здоров'я -- психическое здоровье -- самовиховання -- самовоспитание -- перевиховання -- перевоспитание -- навчальна діяльність -- учебная деятельность -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- обдаровані діти -- одаренные дети -- мотивація навчання -- мотивация обучения -- самосвідомість -- самосознание -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- стресостійкість -- стрессоустойчивость -- адаптація -- адаптация -- суїцид -- суицид
Анотація: Загальні засади і теоретичні основи педагогічної психології, історія її розвитку в Україні і світі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 3
ЧЗ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1)

37(075.8)
Н 32


   
    Настільна книга педагога [] : навч. посібник / упоряд. В. М. Андрєєва, В. В. Григораш . - Х. : Основа, 2006. - 352 с. : табл., сх. - Бібліогр. в кінці глав. - У змісті також: Типове положення про атестацію педагогічних працівників України. - ISBN 966-333-348-0 : 021.00 грн
УДК
ББК 74.20я73
Рубрики: Педагогіка
   
Кл.слова (ненормовані):
нетрадиційні уроки -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- нетрадиционные уроки -- урок -- робота з батьками -- работа с родителями -- проектування уроку -- проектирование урока -- самоаналіз уроку -- самоанализ урока -- компетентність -- компетентность -- модульне навчання -- модульное обучение -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- сугестивне навчання -- сугестивное обучение -- різнорівневе навчання -- разноуровневое обучение -- розвивальне навчання -- развивающее обучение -- особистісно-орієнтоване навчання -- личностно-ориентированное обучение -- ігрові технології -- игровые технологии -- критичне мислення -- критическое мышление -- евристичне навчання -- эвристическое обучение -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- мотивація навчання -- мотивация обучения -- оцінювання знань -- оценка знаний -- батьківські збори -- родительские собрания
Анотація: Основи теорії навчання, сучасні методи та форми організації навчання, рекомендації психолога, нормативні документи.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Андрєєва, В.М. \упоряд.\; Григораш, В.В. \упоряд.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

373.542
U72


    Ur, Penny.
    A Course in Language Teaching [Текст] : practice and Theory / Penny Ur. - Cambridge, UK : Cambridge Univ. Press, 2003. - XIII, 375 p. - (Cambridge Teacher Training and Development / ed.: Marion Williams, Tony Wright). - Bibliogr.: p. 360-366. - Ind.: p. 367-375. - ISBN 0-521-44994-4 (paperback) : 030.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 74.268.1
Рубрики: Мови світу--Методика викладання--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
презентації -- презентации -- планування уроків -- планирование уроков -- дисципліна в класі -- дисциплина в классе -- мотивація навчання -- мотивация обучения -- навчання дітей -- обучение детей
Анотація: This comprehensive training course provides a complete introduction to teaching languages, for use in both pre-service or in- service settings. It can be used by groups of teachers working with a trainer, or as a self-study resource.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)



    Монина, Г. Б.
    Причины школьной неуспеваемости [] / Г. Б. Монина, Е. В. Панасюк // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 8. - С. 21-34. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Педагогічна психологія
   Школярі--Навчальна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
учні -- ученики -- шкільна успішність -- школьная успеваемость -- шкільна неуспішність -- школьная неуспеваемость -- мотивація навчання -- мотивация обучения -- діагностика шкільної неуспішності -- диагностика школьной неуспеваемости

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Панасюк, Е. В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (2)
Вільні: ФП (2)


371.12(73)
C61


   
    Classroom instruction that works [Текст] : research-based strategies for increasing student achievement / C. B. Dean [et al.]. - 2nd ed. - Alexandria, Va. : ASCD, 2012. - XX, 188 p. - Текст англ. - Ref.: p. 171-182. - Ind.: p. 183-185. - ISBN 978-1-4166-1362-6 : 144.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 74.2(7США)
Рубрики: Педагогіка--США--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
американська освіта -- американское образование -- педагогика -- мотивація навчання -- мотивация обучения -- педагогічні поради -- педагогические советы -- педагогічні стратегії -- педагогические стратегии
Анотація: This all-new, completely revised second edition of that classic text draws on the research and developments of the following decade to reanalyze and reevaluate the teaching strategies that have the most positive effect on student learning.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Dean, Ceri B.; Hubbel, Elizabeth Ross; Pitler, Howard Pitler; Stone, Bj Stone
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободных экз. нет

74.202
А 48


    Алексюк, Анатолій Миколайович.
    Удосконалення навчального процесу в середній школі [] / А. М. Алексюк , С. О. Кашин. - К. : Вища школа, 1986. - 55 с. - (Вуз - школі). - Л-ра: с. 55. -
ББК 74.202
Рубрики: Загальноосвітні школи--Навчальні процеси--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
мотивація учіння -- мотивация обучения -- структурні елементи процесу навчання -- структурные элементы процесса обучения -- історичні типи навчання -- исторические типы обучения
Анотація: Висвітлюються форми, методи, шляхи і засоби, удосконалення процесу навчання. Розкриваються основні напрями навчального процесу, вибору і використання вчителем принципів, форм організації та методів активного навчання учнів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кашин, Сергій Олексійович
Свободных экз. нет

159.922.7
К47


    Клаус, Гюнтер.
    Введение в дифференциальную психологию учения [] = Differentielle Lernpsychologie: Еine Еinfuhrung / Гюнтер Клаус [науч. ред., предисл., коммент . И. В. Равич-Щербо ; пер. с нем. Е. Ю. Патяевой]. - М. : Педагогика, 1987. - 176 с. : табл., граф. - Лит.: с. 161-172. - 0.70 р.
УДК
ББК 88.835.1
Рубрики: Диференційна психологія--Навчання--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
види навчання -- виды обучения -- когнітивні стилі навчання -- когнитивные стили обучения -- процеси сприйняття інформації -- процессы восприятия информации -- мотивація навчання -- мотивация обучения -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- соціалізація дитини -- социализация ребенка
Анотація: Проблемы соотношения индивидуального и типичного в учебной деятельности детей, в развитии их познавательных способностей.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Патяева, Е. Ю. \пер.\; Равич-Щербо, И. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (1)