Варцаба, Надія Василівна.
    Застосування західних PR-методів музичного шоу-бізнесу на прикладі етногурту "Дахабраха" [] / Н. В. Варцаба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2019. - N 2. - С. 142-148. - Бібліогр.: с. 148
Рубрики: Шоу-бізнес--Паблик рілейшнз
Кл.слова (ненормовані):
імідж -- шоу-бізнес -- музичний продукт -- пострадянські країни -- етнохаос -- іміджмейкінг -- івент-маркетинг -- український менталітет -- соціальна відповідальність -- аудіозаписи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)