Н11 Нікітін, Андрій Валерійович. Маркетинг у банку [] : навч. посібник / А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; за ред. А.В. Нікітіна. - Київ : КНЕУ, 2006. - 432 с. - ISBN 966-574-909-9 : 86.50 грн
Рубрики: Банки--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): банківський ринок -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність -- стратегічний маркетинг -- комерційний банк -- планування -- товарна політика -- ціноутворення -- банківські продукти -- комунікаційна політика -- аудиторський контроль Анотація: Теоретичні основи, методологія досліджень та практичні завдання з банківського маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Бортніков, Г.П.; Федорченко, А.В.; Нікітина, А.В. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Н11 Нікітін, Андрій Валерійович. Маркетинг у банку [] : навч. посібник / А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; за ред. А. В. Нікітіна ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - 2-ге вид., без змін. - Київ : КНЕУ, 2009. - 431 с. : рис., табл. - Дод.: с.418-426. - Л-ра: с.427. - ISBN 966-574-909-9 : 147.00 грн
Рубрики: Банки--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): банківський ринок -- банківська конкуренція -- маркетингова стратегія -- продуктова політика -- ціноутворення Анотація: Навчальний посібник підготовлено вперше відповідно до навчальної програми курсу "Маркетинг у банку" для студентів, що навчаються за магістерською програмою "Банківський менеджмент". Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бортніков, Геннадій Петрович; Федорченко, Андрій Васильович; Нікітін, Андрій Валерійович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана" Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Кириленко, Сергій. Нові підходи у наданні роздрібних банківських послуг в умовах розвитку цифрових мобільних технологій: досвід іноземних банків [] / С. Кириленко> // Вісник Тернопільського національного економічного університету : наук. журнал. - 2016. - N 4. - С. 62-70. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1993-0240 Рубрики: Фінанси Банки--Маркетинг Цифрові технології--Розвиток Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |