658.8(075.8)
З-78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Промышленный маркетинг: рыночная стратегия [] : учеб. пособие / А. В. Зозулев. - Киев : Центр учеб. лит., 2010. - 572, [4] с. : рис., табл. - Лит.: с. 567-572. - ISBN 978-611-01-0018-2 : 85.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
облік у торгівлі -- учет в торговле -- облік у ресторанному господарстві -- учет в ресторанном хозяйстве -- облік у будівництві -- учет в строительстве -- облік у сільському господарстві -- учет в сельском хозяйстве -- облік у житлово-комунальному господарстві -- учет в жилищно-коммунальном хозяйстве -- облік у готелях -- учет в гостиницах -- облік видавничої діяльності -- учет в издательской деятельности -- облік у гральному бізнесі -- учет в игральном бизнесе -- облік у гірничодобувній промисловості -- учет в горнодобывающей промышленности -- облік неприбуткових організацій -- учет неприбыльных организаций -- організація обліку -- организация учета -- облік рекламної діяльності -- учет рекламной деятельности -- облік туристичної діяльності -- учет туристической деятельности -- облік побутових послуг -- учет бытовых услуг -- економічна діяльность -- экономическая деятельность
Анотація: Види економічної діяльності та їх класифікація, облік в галузях економіки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

658.8(075.8)
П81


   
    Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації [] : підручник / під ред. А. О. Старостіної. - К. : Іван Федоров, 1997. - 400 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 453-456. - Слов.: с. 395-407. - Дод.: с. 408-452. - ISBN 966-95130-0-6 : 26.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
промисловий ринок -- промышленный рынок -- процес постачання -- процесс снабжения -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринкове сегментування -- рыночное сегментирование -- ринкове позиціонування -- рыночное позиционирование -- продуктова стратегія -- продуктовая стратегия -- ціноутворення -- ценообразование -- розповсюдження товарів -- распространение товаров -- особистий продаж -- личная продажа -- реклама -- стратегія планування -- стратегия планирования -- міжнародна маркетингова діяльність -- международная маркетинговая деятельность -- етика маркетингової діяльності -- этика маркетинговой деятельности -- кейси -- кейсы
Анотація: Теоретичні основи промислового маркетингу, його основні напрямки, етика маркетингової діяльності та кейси (господарські ситуації).

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Старостіна, А. О. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)



    Шевченко, А. В.
    Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємств [] / А. В. Шевченко, О. Р. Віленський, Л. С. Пустовойт // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - N 11. - С. 69-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна
   Промисловий маркетинг--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Віленський, О. Р.; Пустовойт, Л. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)