> Шифр: pisu/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Фурман, А. Навчальна проблемна ситуація як об'єкт психологічного пізнання / А. Фурман. - С.9-80. - Бібліогр. в кінці ст. Коміссаров, В. Громадянське суспільство: виднокола істини чи форма політичної маніпуляції / В. Коміссаров. - С.81-85. - Бібліогр. в кінці ст. Гуменюк, О. Інноваційно-психологічний клімат як об'кт теоретико-методологічного аналізу / О. Гуменюк. - С.86-108. - Бібліогр. в кінці ст. Ревасевич, І. Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання / І. Ревасевич. - С.109-127. - Бібліогр. в кінці ст. Бутерко, Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання / Я. Бутерко. - С.128-135. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: pisu/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Рибалка, В. Микола Грот: Теоретичні питання філософії і психолгії особистості / В. Рибалка. - С.9-24. - Бібліогр. в кінці ст. Морщакова, О. Самовизначення особистості у системі взаємовідносин "людина - світ" у рамках філософії вітакультури / О. Морщакова. - С.25-34. - Бібліогр. в кінці ст. Карпенко, З. Предмет і метод аксіопсихології особистості / З. Карпенко. - С.35-62. - Бібліогр. в кінці ст. Надвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології / Т. Надвинична. - С.63-87. - Бібліогр. в кінці ст. Яценко, Т. Об'єктивність та об'єктність у глибинно-психологічному пізхнанні / Т. Яценко. - С.88-92 Бутерко, Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості / Я. Бутерко. - С.93-105. - Бібліогр. в кінці ст. Андрух, А. Соціальний механізм сприяння здоров'ю в умовах медичного страхування / А. Андрух. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст. Когутяк, Н. Становлення автентичності особистості в період життєвої кризи: концептуальна модель / Н. Когутяк. - С.115-126. - Бібліогр. в кінці ст. Авдєєва, І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти / І. Авдєєва. - С.127-129. - Бібліогр. в кінці ст. Сціборовська, Н. Аналіз факторів формування моральних взаємовідносин у педагогічному колективі / Н. Сціборовська. - С.130-133. - Бібліогр. в кінці ст. Городецька, Н. Феномен педагогічної інноватики як психологічна проблема / Н. Городецька. - С.134-137. - Бібліогр. в кінці ст. Синєокий, О. Індивідуально-психологічні умови професійної деформації слідчого / О. Синєокий. - С.138-142. - Бібліогр. в кінці ст. Полунін, О. Відтворення часових інтервалів: роль референтної пам'яті та її зв'язку з компаратором / О. Полунін. - С.143-150. - Бібліогр. в кінці ст. Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників / А. Гірняк. - С.151-157. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Бутерко, Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання [] / Я. Бутерко> // Психологія і суспільство. - 2007. - N 1. - С. 128-135. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологія навчання--Модульно-розвивальне навчання Кл.слова (ненормовані): інноваційні освітня діяльність -- инновационная образовательная деятельность -- модульно-розвивальна система А. Фурмана -- модульно-развивающая система А. Фурмана -- нормативно-регуляційний період -- нормативно-регуляционный период -- особистісна рефлексія -- личностная рефлексия Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Бутерко, Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості [] / Я. Бутерко> // Психологія і суспільство. - 2008. - N 1. - С. 93-105. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологія особистості Психологічні дослідження Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- рефлексия -- рефлексивні процеси -- рефлексивные процессы -- свідомість -- сознание -- психічна реальність -- психическая реальность Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |