Ревасевич, І.
    Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання [] / І. Ревасевич // Психологія і суспільство. - 2007. - N 1. - С. 109-127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія педагогічна--Школярі
   Психологія навчання--Модульно-розвивальне навчання

Кл.слова (ненормовані):
школярі -- школьники -- особистісна адаптованість учня -- личностная адаптированность ученика -- психологічні інваріанти -- психологические инварианты -- модульно-розвивальне навчання -- модульно-развивающее обучение

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Бутерко, Я.
    Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання [] / Я. Бутерко // Психологія і суспільство. - 2007. - N 1. - С. 128-135. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія навчання--Модульно-розвивальне навчання
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні освітня діяльність -- инновационная образовательная деятельность -- модульно-розвивальна система А. Фурмана -- модульно-развивающая система А. Фурмана -- нормативно-регуляційний період -- нормативно-регуляционный период -- особистісна рефлексія -- личностная рефлексия

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Костін, Я.
    Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення [] / Я. Костін // Психологія і суспільство. - 2007. - N 2. - С. 57-68. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психодідактика
   Психологія навчання--Модульно-розвивальне навчання

Кл.слова (ненормовані):
розвивальна взаємодія вчителя і учнів -- развивающее взаимодействие учителя и учеников -- школи модульно-розвивального типу -- школы модуно-развивающего типа -- інноваційні програмово-методичні засоби навчання -- инновационные програмно-методические способы обучения

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Гірняк, А.
    Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчально заняття [] / А. Гірняк // Психологія і суспільство. - 2007. - N 2. - С. 69-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психодідактика
   Психологія навчання--Модульно-розвивальне навчання

Кл.слова (ненормовані):
освітня система -- образовательная ситема -- модульно-розвивальний підручник (МРП) -- модульно-развивающий учебник (МРУ) -- традиційний підручник -- традиционный учебник -- експертна система -- экпертная система

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Рибак, Н.
    12 років експерименту з модульно-розвивального навчання - це зрілість і відповідальність [] / Н. Рибак, С. Архипчук, Н. Мариняк // Психологія і суспільство. - 2007. - N 2. - С. 91-97 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія навчання--Модульно-розвивальне навчання
Кл.слова (ненормовані):
психологічний експеримент -- психологический экперимент -- наукова програма "Школа розуміння" -- научная программа "Школа понимания" -- психодіагностичне забезпечення експерименту -- психодиагностическое обеспечение эксперимента -- модульно-розвивальна система навчання -- модульно-развивающая система обучения

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Архипчук, С.; Мариняк, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)