Ревасевич, І. Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання [] / І. Ревасевич> // Психологія і суспільство. - 2007. - N 1. - С. 109-127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологія педагогічна--Школярі Психологія навчання--Модульно-розвивальне навчання Кл.слова (ненормовані): школярі -- школьники -- особистісна адаптованість учня -- личностная адаптированность ученика -- психологічні інваріанти -- психологические инварианты -- модульно-розвивальне навчання -- модульно-развивающее обучение Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Бутерко, Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання [] / Я. Бутерко> // Психологія і суспільство. - 2007. - N 1. - С. 128-135. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологія навчання--Модульно-розвивальне навчання Кл.слова (ненормовані): інноваційні освітня діяльність -- инновационная образовательная деятельность -- модульно-розвивальна система А. Фурмана -- модульно-развивающая система А. Фурмана -- нормативно-регуляційний період -- нормативно-регуляционный период -- особистісна рефлексія -- личностная рефлексия Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Костін, Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення [] / Я. Костін> // Психологія і суспільство. - 2007. - N 2. - С. 57-68. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психодідактика Психологія навчання--Модульно-розвивальне навчання Кл.слова (ненормовані): розвивальна взаємодія вчителя і учнів -- развивающее взаимодействие учителя и учеников -- школи модульно-розвивального типу -- школы модуно-развивающего типа -- інноваційні програмово-методичні засоби навчання -- инновационные програмно-методические способы обучения Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Гірняк, А. Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчально заняття [] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство. - 2007. - N 2. - С. 69-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психодідактика Психологія навчання--Модульно-розвивальне навчання Кл.слова (ненормовані): освітня система -- образовательная ситема -- модульно-розвивальний підручник (МРП) -- модульно-развивающий учебник (МРУ) -- традиційний підручник -- традиционный учебник -- експертна система -- экпертная система Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Рибак, Н. 12 років експерименту з модульно-розвивального навчання - це зрілість і відповідальність [] / Н. Рибак, С. Архипчук, Н. Мариняк> // Психологія і суспільство. - 2007. - N 2. - С. 91-97 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологія навчання--Модульно-розвивальне навчання Кл.слова (ненормовані): психологічний експеримент -- психологический экперимент -- наукова програма "Школа розуміння" -- научная программа "Школа понимания" -- психодіагностичне забезпечення експерименту -- психодиагностическое обеспечение эксперимента -- модульно-розвивальна система навчання -- модульно-развивающая система обучения Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Архипчук, С.; Мариняк, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |