> Шифр: pisu/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Бригадир, М. Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів / М. Бригадир. - С.5-15. - Бібліогр. в кінці ст. Бамбурак, Н. Позитивне збагачення Я-концепції особистості у контексті інноваційного освітнього довкілля / Н. Бамбурак. - С.16-24. - Бібліогр. в кінці ст. Ребуха, Л. Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха. - С.25-36. - Бібліогр. в кінці ст. Мединська, Ю. Глибинно-психологічні особливості етнічного менталітету в форматі експериментально-психологічного дослідження / Ю. Мединська. - С.37-44. - Бібліогр. в кінці ст. Ситнікова, Н. Система соціально-психологічного моніторінгу розвитку особистості (на прикладі виконання наукової програми "Школа самоствердження") / Н. Ситнікова. - С.45-56 Костін, Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення / Я. Костін. - С.57-68. - Бібліогр. в кінці ст. Гірняк, А. Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчально заняття / А. Гірняк. - С.69-84. - Бібліогр. в кінці ст. Чухно, В. Експеримент з модульно-розвивальної системи навчання - це крок у майбутнє української школи / В. Чухно, Л. Олійник. - С.85-90. - Бібліогр. в кінці ст. Рибак, Н. 12 років експерименту з модульно-розвивального навчання - це зрілість і відповідальність / Н. Рибак, С. АрхипчукН. Мариняк. - С.91-97 Шляхова, З. Впровадження модульно-розвивального навчання як технологія успіху / З. Шляхова, Н. ПетроваВ. Будьонна. - С.98-100 Кир'янова, І. Якою бути сучасній школі? Відповідь знайдено / І. Кир'янова. - С.101-103 Козлова, Т. Технологія створення умов для саморозвитку особистості у модульно-розвивальній системі навчання / Т. Козлова. - С.103-108 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Костін, Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення [] / Я. Костін> // Психологія і суспільство. - 2007. - N 2. - С. 57-68. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психодідактика Психологія навчання--Модульно-розвивальне навчання Кл.слова (ненормовані): розвивальна взаємодія вчителя і учнів -- развивающее взаимодействие учителя и учеников -- школи модульно-розвивального типу -- школы модуно-развивающего типа -- інноваційні програмово-методичні засоби навчання -- инновационные програмно-методические способы обучения Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: mand/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Каганець, І. Арійський стандарт: технологія переходу в простір волі / І. Каганець. - С.4-13. - Бібліогр. в підрядковій прим. Сколуб, М. Виникнення козацько-молдавських взаємен в XVI ст. / М. Сколуб. - С.14-16. - Л-ра в кінці ст. Барабаш, Т. Постготичні особливості письма міських канцелярій Руського воєводства XV- XVII ст.: типологія та хронологія (на матеріалах ЦДІА України у Львові) / Т. Барабаш. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст. Гнідик, І. Перша українська греко-католицька парафія у Сполучених Штатах Америки / І. Гнідик. - С.23-27. - Л-ра в кінці ст. Скакальська, І. Освітянська інтелігенція Західної Волині та її роль у формуванні державницької еліти українського народу в міжвоєнний період ХХ ст. / І. Скакальська, І. Швалюк. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст. Шалак, О. Український фольклор Поділля у вивченні Антонія Новосельського: методика комплексного дослідження / О. Шалак. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст. Щегельський, В. Обрядово-ритуальне відлуння у подільських дитячих іграх / В. Щегельський. - С.36-39. - Л-ра в кінці ст. Кемінь, Г. Перша світова війна у контексті літературної спадщини Германа Блюменталя: за мотивами збірки "Галичина. Вал на сході" / Г. Кемінь. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст. Глодя, К. Шевченко і ми (Кобзар в інтерпретації Сергія Кушніренка) / К. Глодя. - С.44-53. - Л-ра в кінці ст. Костін, Я. Особливості науково-технічного тексту та труднощі його перекладу / Я. Костін. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст. Куранова, С. Семантико-рольові особливості публічних виступів в українській, англійській та російській мовах / С. Куранова. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст. Книшенко, Н. Багатокомпонентні терміни української дорожньо-будівельної терміносистеми / Н. Книшенко. - С.62-66. - Л-ра в кінці ст. Загородня, Л. Відтворення англійських іменників на позначення "випадкового " персонажа в українському та російському перекладах / Л. Загородня. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст. Шкрібляк, М. Формування ренесансного світогляду українців в умовах бездержавності та піднесення ідей "польського сарматизму" / М. Шкрібляк. - С.71-74. - Л-ра в кінці ст. Грабовський, С. "Трагічний стоїцизм" Василя Стуса у контексті його доби / С. Грабовський. - С.75-79. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Костін, Я. Особливості науково-технічного тексту та труднощі його перекладу [] / Я. Костін> // Мандрівець. - 2014. - N 3. - С. 52-56. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Тексти--Науково-технічні Переклад--Науково-технічний Кл.слова (ненормовані): мова -- термін -- лексика -- тематика Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |