Шифр: otrd/2017/6
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 6
Зміст:
Руда, В. Г. Готовність учителя до діяльності з обдарованими учнями / В. Г. Руда. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Колярова, А. О. Здатність особистості до самопроектування: постановка проблеми / А. О. Колярова. - С.10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинець, Л. А. Залучення педагогів до професійного розвитку у неформальній та інформальній освіті / Л. А. Мартинець. - С.15-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, М. Ю. Психологічна діагностика особистісних чинників розвитку інтелектуальної обдарованості старшокласників / М. Ю. Мельник. - С.17-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелестова, Л. В. Інтелектуальний розвиток старших дошкільників і першокласників: теорія і практика / Л. В. Шелестова. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Білик, Ж. І. Методика та організація навчально-дослідницької діяльності учнів з біології в контексті STEM-підходу в освіті / Ж. І. Білик, К. Г. Постова. - С.27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Олійник, Л. Г. Козак очима дитини середнього шкільного віку / Л. Г. Олійник. - С.32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Методична база та особливості впровадження "Корекційної моделі створення сприятливого організаційно-інноваційного середовища організації" (В. Чудакової) - компонента сформованості конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.37-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Волошина, В. І. Способи оптимізації навчального процесу, мнемотехнічні прийоми на навчальних заняттях географії / В. І. Волошина. - С.47-50
Гафіатуліна, А. В. Навчально-розвивальна програма формування національної самосвідомості студентської молоді України / А. В. Гафіатуліна. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Гальченко, М. С. Підтримка та розвиток обдарованих дітей у США / М. С. Гальченко. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, Н. Ф. Виникнення та застосування в освіті педагогічної технології "Проект" / Н. Ф. Федорова, Л. І. Ткаченко. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Шелестова, Л. В.
    Інтелектуальний розвиток старших дошкільників і першокласників: теорія і практика [] / Л. В. Шелестова // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 6. - С. 21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Дошкільники--Інтелект--Розвиток
   Школярі молодшого віку--Інтелект--Розвиток


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: otrd/2017/12
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 12
Зміст:
Шелестова, Л. В. Професійна компетентність вчителя у формуванні картини світу в учнів / Л. В. Шелестова. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Коновальчук, М. В. Розвиток майбутніми учителями обдарованості дітей-мігрантів : (на прикладі соціально-педагогічного проекту "Схід сонця") / М. В. Коновальчук. - С.10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Зуєв, М. І. Стратегії навчання обдарованих дітей в освітніх закладах Європи / М. І. Зуєв. - С.15-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Зуєва, Л. Є. Генеза науково-теоретичних і регулятивних засад психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти України і Канади / Л. Є. Зуєва. - С.19-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Гальченко, М. С. Загальношкільна модель збагачення / М. С. Гальченко. - С.27-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Барабанов, Р. Е. Роль социального педагога в работе с детьми с особыми образовательными потребностями : (на примере умственной отсталости) / Р. Е. Барабанов. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Подшивайлов, Ф. М. Психолого-педагогічні особливості навчальної мотивації дітей старшого дошкільного віку / Ф. М. Подшивайлов, С. В. Кривоцюк. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Радченко, К. А. Спрямованість освітнього процесу на набуття досвіду практичної діяльності як умова формування професійної компетентності майбутніх військових юристів / К. А. Радченко. - С.44-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Зміст та особливості впровадження "загальної" освітньої програми "Управлінська компетентність керівників з формування психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної діяльності" як засіб розвитку конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.48-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Олійник, А. Ю. Їжа та здоров'я для учнів 5 - 7 класів / А. Ю. Олійник. - С.57-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліхун, Н. І. Основи дослідного пошуку : (авторська навчальна програма з курсу за вибором) / Н. І. Поліхун. - С.59-63
Пінькевич, І. М. Інноваційна програма "Через дитячу творчість до екологічного виховання" / І. М. Пінькевич. - С.64-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Піліна, А. М. Ефективна модель економічної освіти в позашкільному навчальному закладі : (на прикладі КПНЗ "Київська мала академія наук учнівської молоді") / А. М. Піліна, О. В. Кагляк. - С.73-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Шелестова, Л. В.
    Професійна компетентність вчителя у формуванні картини світу в учнів [] / Л. В. Шелестова // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 12. - С. 5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічна майстерність
Кл.слова (ненормовані):
картина світу

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: upej/2018/3
   Журнал

Український педагогічний журнал [Текст] : наук. журнал/ засн. Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ : Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2015 - . - ISSN 24111317. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 3
Зміст:
Васильєва, Д. В. Динамізм, гнучкість і автономність - три наріжні камені математичної освіти в державі Ізраїль / Д. В. Васильєва. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Гривко, А. В. Оцінювання читацьких умінь учнів: аналіз актуального світового досвіду / А. В. Гривко. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Охрей, В. В. Організаційні засади професійної підготовки фармацевтів у Канаді / В. В. Охрей. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Топузов, О. М. Соціальне співробітництво в системі загальної середньої освіти / О. М. Топузов. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламарчук, В. Ф. Педагогічні технології навчання в умовах Нової української школи: вектор розвитку / В. Ф. Паламарчук, О. В. Барановська. - С.60-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Пузіков, Д. О. Прогнозування розвитку загальної середньої освіти: рівень учителя / Д. О. Пузіков. - С.67-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохоренко, О. О. Чинники розвитку загальної середньої освіти: класифікація і характеристика / О. О. Прохоренко. - С.75-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Цимбалару, А. Д. Освітня програма як інноваційний ресурс розвитку початкової освіти / А. Д. Цимбалару. - С.84-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелестова, Л. В. Розвиток творчих здібностей учнів в умовах профільного навчання: кількісно-якісний аналіз емпіричних даних / Л. В. Шелестова. - С.99-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Коренєва, І. М. Зміст і структура компетентності майбутніх учителів біології у сфері освіти для сталого розвитку / І. М. Коренєва. - С.109-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Опалюк, Т. Л. Таксономічна єдність дидактичних умов формування соціальної рефлексії майбутнього вчителя в процесі вивчення гуманітарних дисциплін / Т. Л. Опалюк. - С.118-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Кришмарел, В. Ю. Навчання філософії в школі: основні тенденції / В. Ю. Кришмарел. - С.126-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Булгаков, В. П. Екологічно спрямовані дослідження геоморфологічних об'єктів у процесі навчання географії в основній школі / В. П. Булгаков, М. О. Баштова. - С.136-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Шелестова, Л. В.
    Розвиток творчих здібностей учнів в умовах профільного навчання: кількісно-якісний аналіз емпіричних даних [] / Л. В. Шелестова // Укр. пед. журн. = Ukrainian Educational Journal : наук. журнал. - 2018. - N 3. - С. 99-108. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2411-1317
Рубрики: Загальноосвітні школи--Учні--Навчання--Україна, 21 ст.
   Учні--Здібності--Творчість--Розвиток--Україна, 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- диференційоване навчання -- контроль знань

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)