В67 Волкова, Наталія Павлівна. Педагогіка [] : навч. посібник / Н. П. Волкова. - 2-е вид., переробл. і допов. - Київ : Академвидав, 2007. - 616 с. - (Альма-матер). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8226-47-2 : 043.00 грн, 041.40 грн
Рубрики: Загальна педагогіка--Теорія--Школознавство Педагогіка--Історія--Україна Педагогіка--Історія--Зарубіжні країни Кл.слова (ненормовані): особистість -- личность -- воспитание -- виховання -- навчання -- обучение -- школознавство -- школоведение -- учнівський колектив -- ученический коллектив -- учнівське самоуправління -- ученическое самоуправление -- молодіжний рух -- молодежное движение -- класний керівник -- классный руководитель -- освіта -- образование -- урок -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- методична робота -- методическая работа -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- педагогічне спілкування -- педагогическое общение Анотація: Загальні засади педагогіки, теорії виховання, освіти і навчання, специфіка і закономірності розвитку особистості учня, особливості освітньої системи в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Духнович, Олександр Васильович (священик, письм., педагог, поет, культ. діяч ; 1803 - 1865) \про нього\; Ушинський, Костянтин Дмитрович (освіт. діяч, педагог, правознавець ; 1823 - 1870) \про нього\; Алчевська, Христина Данилівна (педагог ; 1841 - 1920) \про неї\; Грінченко, Борис Дмитрович (письм., педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громад.-культ. і політ. діяч ; 1863 - 1910) \про нього\; Франко, Іван Якович (письм., поет, публіцист, пер., учений, громад. і політ. діяч ; 1856 - 1916) \про нього\; Лубенець, Тимофій Григорович (вчений, діяч народ. освіти ; 1855 - 1936) \про нього\; Русова, Софія Федорівна (педагог, прозаїк, літературознавець і громад. діячка ; 1856 - 1940) \про неї\; Грушевський, Михайло Сергійович (історик, громад. і політ. діяч ; 1866 - 1934) \про нього\; Огієнко, Іван Іванович (Іларіон ; митрополит, вчений, політ., громад. і церк. діяч ; 1882 - 1972) \про нього\; Ващенко, Григорій Григорович (педагог ; 1878 - 1967) \про нього\; Макаренко, Антон Семенович (педагог, письм., публіцист ; 1888 - 1939) \про нього\; Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог, публіцист, письм., поет ; 1918 - 1970) \про нього\; Коменський, Ян Амос (педагог, філософ-гуманіст ; 1592 - 1670) \про нього\; Локк, Джон (філософ, просвітитель ; 1632 - 1704) \про нього\; Руссо, Жан-Жак (філософ-просвітник, письм., композитор ; 1712 - 1778) \про нього\; Песталоцці, Йоган Генріх (педагог-демократ ; 1746 - 1827) \про нього\; Гербарт, Йоганн Фрідріх (філософ, психолог і педагог ; 1776 - 1841) \про нього\; Дістерверг, Фрідріх Вільгельм Адольф (педагог-демократ ; 1790 - 1866) \про нього\; Фребель, Фрідрих Вільгельм (педагог, теоретик дошк. виховання ; 1782 - 1852) \про нього\; Кершенштайнер, Георг (педагог ; 1854 - 1932) \про нього\; Монтессорі, Марія (лікар, педагог, вчений, філософ, гуманістка, католичка ; 1870 - 1952) \про неї\ Примірників всього: 3 ЧЗ (2), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1) |
Ф 95 Фурман, Анатолій Васильович. Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект [] / А. В. Фурман = Theory of Educational Problem Situations: psychologically-didactic aspect : Monography / Anatoliy V. Furman. - Т. : Астон, 2007. - 164 с. - Бібліогр.: с. 128-144. - Предм. покажч.: с. 145-161. - Ім. покажч.: с. 162-163. - ISBN 978-966-308-189-2 : 004.00 грн
Рубрики: Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): дослідження -- исследования -- навчальний ритм -- учебный ритм -- проблемні ситуаціяї -- проблемные ситуации -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- проблемне навчання -- проблемное обучение Анотація: Проблема створення психолого-дидактичної теорії розвитку, застосування проблемно-діалогічних ситуацій. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Є27 Євтух, Микола Борисович. Інноваційні методи оцінювання навчальних досягнень [] : монографія / М. Б. Євтух, Е. В. Лузік, Л. М. Дибкова. - К. : КНЕУ, 2010. - 256 с. : табл., рис. - Тезаурус: с. 224-227. - Л-ра: с. 228-237. - Дод.: с. 238-248. - ISBN 978-966-483-256-1 : 95.00 грн, 144.00 грн
Рубрики: Вища освіта--Інновації--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- качество образования -- навчальний процес -- учебный процесс -- навчальна діяльність -- учебная деятельность -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- тести -- тесты -- тестові завдання -- тестовые задания -- тестування -- тестирование -- кредитно-модульна система навчання -- кредитно-модульная система обучения -- кваліметрія вищої освіти -- квалиметрия высшего образования -- оцінювання знань -- оценивание знаний Анотація: У монографії досліджується широкий спектр методологічних, теоретичних і практичних проблем оцінювання результатів навчальної діяльності майбутніх фахівців як важливого аспекту сучасної професійної освіти. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Лузік, Е. В.; Дибкова, Л. М. Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
К61 Колупаєва, Алла Анатоліївна. Навчальний курс "Вступ до інклюзивної освіти" [] / А. А. Колупаєва, С. М. Єфімова. - К. : Наук. світ, 2010. - 20 с. - (Серія "Інклюзивна освіта"). - Л-ра в кінці глав. - 15.00 грн
Рубрики: Освіта інклюзивна--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- порушення психофізичного розвитку -- нарушение психофизического развития -- особливі потреби -- особенные потребности -- спеціальна освіта в Україні -- специальное образование в Украине -- спеціальні заклади -- специальные учреждения -- співпраця з батьками -- сотрудничество с родителями -- корекційно-розвивальна робота -- коррекционно-развивающая работа -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- освітні технології -- образовательные технологии -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- індивідуальне оцінювання -- индивидуальное оценивание -- міжособистісні стосунки -- межличностные отношения Анотація: В основу покладено концепцію цілісного підходу, яка відкриває шлях до реалізації прав і можливостей для кожної людини і, перш за все , передбачає рівний доступ дітей з особливими потребами до здобуття якісної освіти. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Єфімова, С. М. Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
К64 Кондратенко, Таисия Дмитриевна. Обучение старших дошкольников [] / Т. Д. Кондратенко, В. К. Котырло, С. А. Ладывир. - Киев : Рад. шк., 1986. - 152 с. : ил., цв.ил. - (Библиотека дошкольного работника). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Прил.: с. 124-149. - 0.60 р.
Рубрики: Дошкільна підготовка--Навчальні видання для дошкільної освіти Дошкільники--Навчання--Навчальні видання для дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): диференційоване навчання -- дифференциированное обучение -- индивидуальный подход -- індивідуальний підхід -- умственная готовность к школе -- розумова готовність до школи -- психологічна готовність до школи -- психологическая готовность к школе Анотація: Рассматриваются особенности формирования предпосылок учебной деятельности у старших дошкольников в условиях детского сада. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Котырло, Вера Кондратьевна; Ладывир, Светлана Алексеевна Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
К56 Коваль, Ганна Петрівна. Методика викладання української мови. Рекомендації до виконання науково-дослідної тематики [] : навч.-метод. посібник / Г. П. Коваль, Т. Б. Суржук. - Тернопіль : Навч. кн. - Богдан, 2010. - 367, [1] с. - Л-ра: с. 15-136. - Л-ра в кінці ст. - ISBN 978-966-10-0900-3 : 55.00 грн
Рубрики: Українська мова--Педагогічна підготовка--Навчальні видання для вищої школи Українська мова--Методика викладання--Науково-дослідна робота--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): бакалаврська робота -- магістерська робота -- наукова творча робота -- науково-дослідна робота -- науково-методична тематика -- диференційоване навчання -- мовленнєва компетенція -- педагогічна майстерність Анотація: У посібнику визначено роль і значення наукової роботи в професійній підготовці майбутнього вчителя. Подається широка науково-дослідна тематика з методики викладання української мови. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Суржук, Тетяна Борисівна Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Шпарик, О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні [] / О. М. Шпарик> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2017. - N 3. - С. 24-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Середня освіта--США Середня освіта--Модернізація--Україна Кл.слова (ненормовані): диференційоване навчання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
К14 Казачінер, Олена Семенівна. Методика диференційованого навчання [Текст] : [посібник : англ. мовою] / О. С. Казачінер. - Харків : Основа, 2017. - 93, [3] с. - (Бібліотека журналу "Англійська мова та література" ; вип. 9 (177)). - Текст: англ. - Літ.: с. 92-93. - ISBN 978-617-00-3178-5 : 10.00 грн
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- диференційоване навчання Анотація: У посібнику представлено матеріал з методики та практики організації диференційованого навчання під час викладання іноземної мови, який систематизовано згідно з досвідом закордоних колег. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Шелестова, Л. В. Розвиток творчих здібностей учнів в умовах профільного навчання: кількісно-якісний аналіз емпіричних даних [] / Л. В. Шелестова> // Укр. пед. журн. = Ukrainian Educational Journal : наук. журнал. - 2018. - N 3. - С. 99-108. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2411-1317 Рубрики: Загальноосвітні школи--Учні--Навчання--Україна, 21 ст. Учні--Здібності--Творчість--Розвиток--Україна, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- диференційоване навчання -- контроль знань Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Синекоп, О. С. Принципи диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців [] / О. С. Синекоп> // Іноземні мови. - 2019. - N 1. - С. 3-15. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- англійська у ВНЗ -- диференційоване навчання -- майбутні IT-фахівці -- фахівці з інформаційних технологій -- дидактичні принципи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1) Вільні: ІН (1) |