Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг туризму<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
379.85(477)(075.8)
Р 90


    Рутинський, Михайло Йосипович.
    Сільський туризм [] : навч. посібник / М. Й. Рутинський, Ю. В. Зінько. - К. : Знання, 2006. - 272 с. : табл., рис. - Л-ра: с. 264-271. - ISBN 966-346-145-4 : 030.00 грн
УДК
ББК 75.8(4УКР)я73
Рубрики: Туризм--Сільський --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
готельне підприємництво -- гостинничное предпринимательство -- рекреаційний сервіс -- рекреационный сервис -- агрорекреационный сервис -- агрорекреаційний сервіс -- менеджмент туризму -- менеджмент туризма -- маркетинг туризму -- маркетинг туризма
Анотація: Теорія і практика організації та функціонування сільського зеленого туризму; європейський досвід і перспективи розвитку сільського туризму в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Зінько, Ю.В.
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
338.48(075.8)
П68


    Правик, Юлія Миколаївна.
    Маркетинг туризму [] : підручник / Ю. М. Правик. - К. : Знання, 2008. - 303 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Л-ра: с. 300-303. - ISBN 978-966-346-490-9 : 38.00 грн
УДК
ББК 65.433-2я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг туризму -- маркетинг туризма -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- туристи -- туристы -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний продукт -- туристический продукт -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- стратегічний маркетинг послуг -- стратигический маркетинг услуг -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- міжнародний туристичний ринок -- международный туристический рынок -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- туристична реклама -- туристическая реклама -- конкурентоспроможність туристичної фірми -- конкурентоспособность туристической фирмы -- міжнародний туризм -- международный туризм -- туристичні маршрути -- туристические маршруты -- туристичний пакет -- туристический пакет -- ціноутворення на туристичні послуги -- ценообразование на туристические услуги
Анотація: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингу туризму, особливості маркетингової політики туристичної компанії, сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
338.48(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Організація туристичного обслуговування [] : підручник / М. П. Мальська, В. В. Худо, Ю. С. Занько ; М-во освіти і науки України, Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Київ : Знання, 2011. - 276, [4] с. : рис., табл. - Літ.: с. 271-275. - ISBN 978-966-346-811-2 : 54.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристична індустрія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
туристично-рекреаційні ресурси -- історія розвитку туризму -- природні рекреаційні ресурси -- туристична індустрія -- екотуризм -- готельна індустрія -- безпека туристичних подорожей -- менеджмент туризму -- маркетинг туризму -- інформаційне забезпечення туризму -- інвестиційна діяльність туристичних проектів -- Всесвітня туристська організація -- туристичні підприємства -- регулювання туристичної діяльності
Анотація: Розвитку туризму та становлення туристичного бізнесу, види туристичного обслуговування, питання безпеки туристичних подорожей.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Худо, Володимир Володимирович; Занько, Юрій Степанович; Міністерство освіти і науки України; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 4
ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
338.48-44(1-22):339.137](477.75-076)
З-12


    Забуранна, Леся Валентинівна.
    Конкурентостійкість підприємств сільського зеленого туризму: теорія, механізм формування та управління [] : монографія / Л. В. Забуранна, А. В. Кулік. - Київ : Центр учбов. літ., 2018. - 291, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 222-234. - Дод.: с. 235-291. - ISBN 978-611-01-0937-6 : 193.00 грн, 200.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР-6КРМ)433
Рубрики: Туризм--Автономна Республика Крим--Наукові видання
   Конкуренція--Туризм--Автономна Республіка Крим--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
агротуристські підприємства -- конкурентні переваги -- конкурентна стійкість -- економічна стійкість -- аналіз клієнтів -- послуги туризму -- діяльність туристичних підприємств -- знак "Зелена садиба" -- туристичні кластери -- менеджмент туризму -- маркетинг туризму
Анотація: Дослідження теоретико-методичних та практичних питань формування та управління конкурентостійкістю підприємств сільського зеленого туризму в АР Крим.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кулік, А. В.
Примірників всього: 2
ВВ (2)
Свободны: ВВ (2)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)