Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дизайн продуктів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.9-052
Ф 39


    Фельсер, Георг.
    Психология потребителей и реклама [] = Werbe- und Konsumentenpsychologie / Георг Фельсер ; [пер. с нем. О. А. Шипиловой ; науч. ред. П. К. Власов, А. А. Киселева]. - Х. : Гуманитарный центр, 2009. - 702, [2] с. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 682-702. - ISBN 978-966-8324-52-9 : 133.00 грн
УДК
ББК 88.53
Рубрики: Психологія соціальна--Реклама--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
реклама и покупка -- реклама і покупка -- активизация поведения человека -- активізація поведінки людини -- принятие решения о покупке -- прийняття рішення про покупку -- психология потребительского решения -- психологія споживацького рішення -- восприятие и внимание -- сприйняття і увага -- обучение -- навчання -- память -- пам'ять -- эффекты контекста -- ефекти контексту -- создание ассоциаций -- створенняасоціацій -- автоматические процессы обработки информации -- автоматичні процеси обробки інформації -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- психологическая согласованность -- психологічна узгодженність -- теория реактивного сопротивления -- теорія реактивного опору -- установки и их изменение -- установки і їх зміни -- дифференциальная психология потребителей -- диференційна психологія споживача -- дизайн рекламы -- дизайн реклами -- дизайн продуктов -- дизайн продуктів -- измерение влияния рекламы -- виміри впливу реклами -- методы исследования рынка -- методи дослідження ринка -- результаты исследования рынка -- результати дослідження ринка
Анотація: Автор связывает специальные знания по психологии, а именно психологии восприятия, познания, личности и социальной психологии с практическими знаниями в области рекламы.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шипилова, О. А. \пер.\; Власов, П. К. \ред.\; Киселева, А. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
658.7(075.8)
К82


    Крикавський, Євген Васильович.
    Логістика та управління ланцюгами поставок [] : підручник / Є. В. Крикавський, О. А. Похильченко, М. Фертч ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2020. - 845, [3] с. : рис., табл. - (Світ маркетингу і логістики ; вип. 14). - Бібліогр. в кінці розд. - Термінолог. слов.: с. 778-820. - Терміни: с. 821-831. - Дод.: с. 832-845. - ISBN 978-617-607-680-3 : 390.00 грн
УДК
ББК 65.422я73
Рубрики: Торгова логістика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ланцюги поставок -- інтеграція підприємств -- моделі ринку -- дизайн продуктів -- транспортування -- складування -- пакування -- логістична стратегія
Анотація: Викладено теоретичні, практичні та методологічні основи управління ланцюгами поставок: сформульовано дефініцію поняття “ланцюг поставок” та наведено його характерні риси; окреслено базові засади управління ланцюгами поставок, детально охарактеризовано їхні внутрішні бізнес-процеси; детерміновано показники результативності ланцюгів поставок; досліджено роль логістики в управлінні ланцюгами поставок зі стратегічного та оперативного поглядів тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Похильченко, Олена Анатоліївна; Фертч, Марек; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)