Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг туризма<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
379.85(477)(075.8)
Р 90


    Рутинський, Михайло Йосипович.
    Сільський туризм [] : навч. посібник / М. Й. Рутинський, Ю. В. Зінько. - К. : Знання, 2006. - 272 с. : табл., рис. - Л-ра: с. 264-271. - ISBN 966-346-145-4 : 030.00 грн
УДК
ББК 75.8(4УКР)я73
Рубрики: Туризм--Сільський --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
готельне підприємництво -- гостинничное предпринимательство -- рекреаційний сервіс -- рекреационный сервис -- агрорекреационный сервис -- агрорекреаційний сервіс -- менеджмент туризму -- менеджмент туризма -- маркетинг туризму -- маркетинг туризма
Анотація: Теорія і практика організації та функціонування сільського зеленого туризму; європейський досвід і перспективи розвитку сільського туризму в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Зінько, Ю.В.
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
338.48(075.8)
П68


    Правик, Юлія Миколаївна.
    Маркетинг туризму [] : підручник / Ю. М. Правик. - К. : Знання, 2008. - 303 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Л-ра: с. 300-303. - ISBN 978-966-346-490-9 : 38.00 грн
УДК
ББК 65.433-2я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг туризму -- маркетинг туризма -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- туристи -- туристы -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний продукт -- туристический продукт -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- стратегічний маркетинг послуг -- стратигический маркетинг услуг -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- міжнародний туристичний ринок -- международный туристический рынок -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- туристична реклама -- туристическая реклама -- конкурентоспроможність туристичної фірми -- конкурентоспособность туристической фирмы -- міжнародний туризм -- международный туризм -- туристичні маршрути -- туристические маршруты -- туристичний пакет -- туристический пакет -- ціноутворення на туристичні послуги -- ценообразование на туристические услуги
Анотація: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингу туризму, особливості маркетингової політики туристичної компанії, сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)