Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=машинне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
007(075)
Н 64


    Нікольський, Юрій Володимирович.
    Системи штучного інтелекту [] : навч. посібник / Ю. В. Нікольський, В. В. Пасічник, Ю. М. Щербина ; за наук. ред. д. т. н. проф. В. В. Пасічника ; М-во освіти і науки України. - Л. : Магнолія 2006, 2010. - 278, [2] с. : табл., рис. - (Комп'ютинг). - Алф. покажч.: с. 271-274. - Л-ра: с. 275-278. - ISBN 978-617-57-40-11-4 : 120.00 грн
УДК
ББК 32.813я73
Рубрики: Штучний інтелект--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
логіка висловлювань -- логика высказываний -- логічне виведення -- логическое выведение -- логічні зв'язки -- логические связи -- числення висловлювань -- исчисления высказываний -- машинне навчання -- машинное обучение -- дерево рішень -- дерево решений -- біологічні нейронні мережі -- биологические нейронные сети -- метод опорних векторів -- метод опорных векторов -- модель штучного нейрона -- модель искусcтвенного интеллекта -- самоорганізаційні мережі -- самоорганизационные сети -- нечіткі множники -- нечеткие множители -- стохастичний підхід -- стохастический подход -- формальна теорія -- формальная теория -- карта Кохонена -- зворотнє поширення помилки -- обратное распространение ошибки -- байєсівська мережа довіри -- байесовская сеть доверия
Анотація: Поняття та методи систем штучного інтелекту, методика побудови предметної області.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пасічник, Володимир Володимирович; Щербина, Юрый Миколайович; Пасічник, Володимир Володимирович \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.


    Нарушинська, Ольга.
    Застосування методів машинного навчання для мінімізації повернень товару в системах електронної комерції [] / О. О. Нарушинська, В. М. Теслюк, П. Ю. Денисюк // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2017. - N 3. - С. 342-347. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Електронна торгівля
Кл.слова (ненормовані):
машинне навчання -- повернення товару -- логістична регресія -- електронна комерція

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Теслюк, Василь; Денисюк, Павло

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.


    Мазаракі, Анатолій.
    FinTech у системі суспільних трансформацій [] / А. Мазаракі, С. Волосович // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - N 2. - С. 5-18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Фінансовий ринок
Кл.слова (ненормовані):
фінансові технології -- економіка споживання -- машинне навчання -- прогнозна аналітика -- блокчейн -- програмування додатків

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Волосович, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Піжук, О. І.
    Великі дані як основоположний драйвер цифрової трансформації економіки [] / О. І. Піжук // Економіка та держава. - 2019. - N 6. - С. 50-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Цифрова економіка--Трансформації--Україна
Кл.слова (ненормовані):
хмарні технології -- машинне навчання -- цифровий уряд -- аналітика великих даних -- програмне забезпечення -- штучний інтелект

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

5.


    Проскурніна, Н.
    Штучний інтелект у маркетинговій діяльності [] / Н. Проскурніна // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2020. - N 4. - С. 129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Цифрові технології--Розвиток
   Маркетинг--Штучний інтелект

Кл.слова (ненормовані):
персоналізація споживачів -- машинне навчання -- функції маркетингу -- генерація контенту -- трансформаційні процеси

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)