Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=подготовительный этап<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
659.1
Б59


    Бибаева, Наталья Тихоновна.
    Как продавать рекламу, или Спасение плана продаж в кризис [] / Наталья Бибаева. - М. ; Харьков ; Минск : Питер, 2009. - 250, [6] с. : рис., табл. - (Продажи на 100%). - Прил.: с. 233-248. - Лит.: с. 249-250. - ISBN 978-5-49807-376-7 : 67.00 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
продажи рекламных услуг -- продажі рекламних послуг -- идеология продаж -- ідеологія продаж -- правила поведения в кризис -- правила поведінки в кризу -- алгоритм продаж услуг -- алгоритм продаж послуг -- подготовительный этап -- підготовчий етап -- установление контакта -- встановлення контакту -- выявление потребностей -- виявлення потреб -- коммерческое предложение -- комерційна пропозиція -- переговоры о цене -- переговори про ціну -- завершение сделки -- завершення угоди -- постпродажное обслуживание -- постпродажне обслуговування -- модульность предложения -- модульність пропозиції -- пакет рекламных услуг -- пакет рекламних послуг -- формирование лояльного клиента -- формування лояльного клієнта -- работа с рекламациями -- робота з рекламаціями -- планирование работы -- планування роботи -- самоанализ работы -- самоаналіз роботи
Анотація: Чёткий алгоритм действий и практических инструкций о том, что делать рекламному агенту в условиях кризиса, чтобы быть выслушанным, добиться встречи с клиентом и заключить договор о сотрудничестве.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
94(477)"19"
І-29


    Пехник, Галина.
    Григорій Кочур: національна ідея у виборі творів для перекладу [] / Г. Пехник // Ідентичність і пам'ять у пострадянській Україні : [монографія] / Укр. Фулбрайтівське т-во. - К. : Дух і літера, 2009 = Identity and Memory in Post-Soviet Ukraine. - С. 293-306. - Прим.: с. 302-304 . - ISBN 978-966-378-132-7
УДК
ББК 63.3(4УКР)62 + 72(4УКР)
Рубрики: Національна ідея - лейтмотив перекладацької діяльності Григорія Кочура
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальні принципи перекладу -- индивидуальные принципы перевода -- вибір твору -- выбор произведния -- "підготовчий етап" -- "подготовительный этап" -- власний вибір перекладу -- собственный выбор перевода -- рокриття можливостей рідного слова -- ракрытие возможностей родного слова -- значимість твору -- значимость произведения -- спорадичний характер переклдів -- спорадический характер переводов -- вибір творів саме для друку перекладів -- выбор произведений именно для печатания переводов
Анотація: Національний елемент пронизує червоною ниткою всю перекладацьку діяльність Григорія Кочура.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Антонович, Мирослава \ред.\; Українське Фулбрайтівське товариство

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)