Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребительские товары<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
339.1(075.8)
С50


    Смигальчук, М. Л.
    Методы стимулирования продаж в торговле [] : учеб.-практ. пособие / М. Л. Смигальчук. - Киев : Центр учеб. лит., 2018. - 300, [2] с. : табл., рис. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 297-300. - ISBN 978-611-01-1077-8 : 170.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торгівля--Споживчі товари--Ринок--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
тоговля -- потребительские товары -- рынок -- продвижение товаров -- просування товарів -- рынок маркетинговых коммуникаций -- ринок маркетингових комунікацій -- модель поведения покупателей -- модель поведінки покупців -- процесс принятия решения -- процес прийняття рішень -- стимулирование конечных результатов -- стимулювання кінцевих результатів -- ценовое стимулирование продаж -- цінове стимулювання продаж -- система управления продажами -- система управління продажами -- мерчандайзинг -- планировка торгового зала -- планування торгового залу -- презентация товаров -- презентація товарів -- стимулирование торговых посредников -- стимулювання торгових посередників -- стимулирование торгового персонала -- стимулювання торгового персоналу -- эффективность стимулирования продаж -- ефективність стимулювання продаж
Анотація: Реализация методов и инструментов стимулирования, способы оценки эффективности мероприятий по стимулированию продаж в торговле.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

2.


    Исмаилов, В. А.
    Методы обеспечения развития потребительского рынка [] / В. А. Исмаилов // Економіка та держава. - 2019. - N 5. - С. 101-105. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Споживчий ринок--Розвиток--Азербайджан
Кл.слова (ненормовані):
товарний ринок -- товарный рынок -- споживчі товари -- потребительские товары -- товаровиробники -- товаропроизводители -- промисловість -- промышленность -- сільське господарство -- сельское хозяйство -- світова економіка -- мировая экономика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)